Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

לאחר חיפושים ארוכים וידע מצומצם ברכבים החלטתי לבוא להתייעץ פה.

 

אני ואשתי מחפשים רכב שיתחשב בפרמטרים הבאים:

 

1. רכב יחסית מרווח (רוצים להרחיב את המשפחה בשנה-שנתיים הקרובות), אבל עדיין עדיף שישאר בגבולות הסופר מיני

2. צריכת דלק סבירה פלוס (1/12 ומעלה- לרכב אוטומט)

3. רכב שומר ערך

 

 

טווח המחירים הוא 35 עד 45 אלף

אוטומט, עדיפות לסופר מיני. אבל לא חייב.

עדיפות שלא יהיה היברידי (בגלל שאם נקנה היברידי זה בטח יהיה שנתון 2013-2012 וזה קצת מסוכן)

פחות מעניין אותנו הביצועים. הנסיעות הן בעיקר עירוניות.

 

חשבנו קצת על קיה ריו, I20, יאריס וג'אז.

אבל קשה למצוא ג'אז ויאריס.

סוויפט לדעתנו קטן מדי. יאריס על הגבול.

 

 

ממש תודה!

עריכה אחרונה על ידי Misgiven
פורסם

ה I20 רכב בסדר אם כי לא נטול תקלות ראה סקירה שלי אחרי 6 שנים כאן. ג'אז תמצא באוטוסנטר הטרייד אין הרשמי של הונדה.

אני רכשתי מהם ג'אז 2015 צורה חדשה מפרטי עם ק"מ נמוך.

פורסם

היונדאי והקיה פחות שומרות על ערכם מאשר הגאז או היאריס, הם היו נפוצות מאוד בליסינג מה שלא תורם לשמירת ערך.

בתקציב שלכם נכנסת יונדאי I20 מהדור הקודם, והריו לדעתי עדיפה, היא מרווחת יותר מאחור, בטיחותית יותר.

 

לשניהם יחידת הנעה לא זריזה או חיסכונית אבל נחשבת לאמינה.

הסוויפט בעלת תא מטען קטן ביחס לקטגוריה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מאזדה 2 משנתון 2013-14 דגם דינאמיק ראויה להיכנס לרשימה בטח ובטח כשיאריס קשה להשיג (מחפש לחבר כבר חודשיים ואין משהו נורמלי-או שנופלים על סוחר או שרכב טוב נחטף מהר ולא הספקנו להגיע).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...