Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

 

בהמשך לשרשור קודם בו התגבשה בי הכוונה לקנות 3008 בנזין חדש, אבל אשתי קיבלה רגליים קרות נוכח המחיר (בכ"ז 150K+ על הכביש). בלית ברירה אנחנו בוחנים חלופות כשהנטייה כרגע היא לדגמי בנזין לאור הנסועה הממוצעת והעירונית במידה רבה:

 

1. רנו קדג'אר משומש קלות -

נראה בסה"כ עונה על הצרכים וזול בהרבה מהפיג'ו החדש. קראתי סקירה של דגם הבנזין שמדברת על צריכת דלק משולבת של 1:11 ובנוסף שהמזגן רועש ואיננו מצטיין במיוחד בגרסת האינטנס עם הגג הפנורמי. זה בעייתי כי ישבו שני ילדים קטנים מאחורה. האמנם זה המצב לעניין צריכת הדלק והמזגן? האם זה משהו שקשור רק לרמת הגימור הגבוהה או שזו בעיה כללית בקדג'אר ? האם יש דברים אחרים שהם בבחינת חסרונות מהותיים ברכב זה? אשמח לשמוע את דעתם של כאלה שמכירים את הרכב.

 

2. טויוטה ראב4 2.0 ליטר - רכב כזה אפשר יהיה להשיג בסביבות 120K ש"ח משנת 2016 ~ - אבל קראתי סקירות שמדברות על נוחות נסיעה סאב אופטימלית לאורך זמן, אם כי בצריכת דלק סבירה. כמו כן האבזור נראה ספרטני במקצת לעומת הצרפתיות והוא גם ארוך יותר בכ15 ס"מ (חיסרון בעיניי). היתרון הגדול הוא בשמירת סחירות מהטובות שיש. שוב - אין כמו לשמוע מבעלי הרכב על החוויה שלהם.

 

תודה לכולם מראש!

פורסם (נערך)

במקומכם הייתי מחפש מאזדה cx5 משומשת.

רצוי מודל 2017 צורה חדשה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

חסרונות מהותיים של הקדג'אר , אבזור בטיחות אקטיבי לוקה בחסר ביחס למצוי בקטגוריה, עיצוב פחות ג'יפוני ביחס לקטגוריה.

כמו כן צריכה להגיע למתיחת פנים בקרוב.

פורסם (נערך)

אני גם לא מתלהב מהגיר הרובוטי שיש ברנו. במיוחד בנסיעה עירונית.

בניסאן קשקאי ( עליו מבוסס קאדג'ר ) הגיר רציף שיותר מתאים לנסיעות עירוניות. קשקאי יד 2 גם זאת אופציה (יחסית זולה), אבל המנוע 1.2 בניסאן יותר חלש .

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

למה לרדת מהפיזו? רכשתי לא מזמן רכב משומש מטרייד מוביל (פיזו 208) היו אצלם 3008 פיזו יד שנייה וגם 0 קמ (פי גלילות).

היו כמה יחידות מה 3008 ונאמר לי שאפשר לשריין גם. ממולו יושבים לובינסקי עצמם (פיזו) ואצלם במגרש היו , כל דגמי הפיזו,

גם חדשים 0 קמ וגם יד שנייה של אנשים שהחליפו ועשו טרייד... גש לשם עשה סיבוב, יש מלא רכבים בכל המיתחם.

חפש גם קאג'אר , אני בטוח שיש... נסה לפנות יום קצר ואפילו עם אשתך, עשו סיבוב ושאלו שאלות.

לובינסקי טרייד וטרייד מוביל, אלה לא בדיוק מגרשי רכב של סוחרים (למרות שיש גם את זה שם), אלה סוכנויות רכב

יד שנייה של היבואנים עצמם. ישנם רכבים חדשים שנה על הכביש שעדיין האחריות נמצאת ואצלם תמורת 750 שח אפשר להאריך לעוד שנה את

האחריות... חוץ מזה שאפשר אצלם לקבל מימון במקום עצמו ולא לרוץ לבנק. שווה לך לשאול אצלם ולראות (לא בטלפון).

הפיזו רכב מצויין חבל לדלג עליו.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
פורסם
למה לרדת מהפיזו? רכשתי לא מזמן רכב משומש מטרייד מוביל (פיזו 208) היו אצלם 3008 פיזו יד שנייה וגם 0 קמ (פי גלילות).

היו כמה יחידות מה 3008 ונאמר לי שאפשר לשריין גם. ממולו יושבים לובינסקי עצמם (פיזו) ואצלם במגרש היו , כל דגמי הפיזו,

גם חדשים 0 קמ וגם יד שנייה של אנשים שהחליפו ועשו טרייד... גש לשם עשה סיבוב, יש מלא רכבים בכל המיתחם.

חפש גם קאג'אר , אני בטוח שיש... נסה לפנות יום קצר ואפילו עם אשתך, עשו סיבוב ושאלו שאלות.

לובינסקי טרייד וטרייד מוביל, אלה לא בדיוק מגרשי רכב של סוחרים (למרות שיש גם את זה שם), אלה סוכנויות רכב

יד שנייה של היבואנים עצמם. ישנם רכבים חדשים שנה על הכביש שעדיין האחריות נמצאת ואצלם תמורת 750 שח אפשר להאריך לעוד שנה את

האחריות... חוץ מזה שאפשר אצלם לקבל מימון במקום עצמו ולא לרוץ לבנק. שווה לך לשאול אצלם ולראות (לא בטלפון).

הפיזו רכב מצויין חבל לדלג עליו.

 

תודה לך על התגובה המעודדת. הסיבה היחידה שאני רואה לוותר על הפיג'ו היא מחיר.

מותר לשאול מה קנית? 0 קמ או יד שניה? בנזין/דיזל? איזה גימור?

פורסם (נערך)

אני קניתי רכב 2012 פיזו 208 שמשמש אותי קצת , כי יש לי עוד רכבים שאני נוסע בהם בצורה שבועית.

קניתי מטרייד מוביל והבחור שעזר לי, כיוון אותי למרות שהגעתי רק לעשות נהיגת מבחן ולהתרשם

מכמה רכבים, בסוף קניתי ,כי גם הבחור הוסיף שלפי מה שהוא יודע, לרכב לא החליפו דבר ולא צבעו

שום חלק וכל הברגים של הרכב מיום הולדתו של הרכב. זה קנה אותי מיד וידעתי שאני בידיים טובות.

נסגר מחיר ונוספו תמורת תשלום צמיגים חדשים קדמיים (תוספת ששילמתי) ועוד הארכת אחריות לשנה

תמורת 700 או 750 שח.

על תוותר על הפיזו, זה רכב מקסים שיש לו הרבה יתרונות לעומת כל השאר, ומחיר תלוי בשנה ובדגם.

תגדיר מחיר ותראה עם מתאים לך ואם יש להם ואיזו שנה, ישנה אפשרות לבדוק אצלם באתר ולהנעל על

אחד עם מחיר וצבע לטעמך... תבוא מוכן ובדוק מחירי יד 2 של אותה שנה ודגם.

אומר שוב, גש אל תהסס, בדוק, אתה לא חייב לקנות, חכה למחיר שישתלם לך ואם לא אצלם... אז מעבר

לגדר ישנה לובינסקי טרייד ששם המבחר יותר גדול של פיזו וסיטרואן, גם משומשות וגם 0 קמ חדשות.

שאל ובקש רכבים שלא הוחלף להם בורג או שאף חלק אינו נצבע בצבע ושום חלק שהוחלף שהכל מקורי.

ואם לא, אז תחכה לאחד שיגיע, או חכה לאחד עם מחיר מתאים. וודא גם שהקמ לא יהיה גבוה ושנה וחצי

על הכביש עם 60 אלף, זה הרבה. חכה לאחד עם 30 אלף קמ. אגב גם בטרייד מוביל יש וראיתי 3008

0 קמ בנוסף למשומשים שנה שנתיים על הכביש.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
פורסם

0 קילומטר זה רעיון מתאים במקרה הזה.

תשלם פחות על אותו הרכב.

גם אתה וגם זוגתך תהיו מרוצים.

בד מחיר בכמה מקומות והשווה למחיר נטו (אחרי מבצעים/הנחות) שמוצע בסוכנות.

יש מקרים שההנחה לא ממש גדולה באפס קילומטר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...