Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התייעצות

איתרתי מספר סדקים ( מין נימים כאלה ) והיחלשות צבע או טיח במספר קירות אצלי בדירה

לא קריטי אבל מציק לי בעין

הייתי מעוניין לטפל במצב .

 

האם סדר העבודה הנכון הוא :

שייוף בעזרת נייר שיוף גס

שפכטל אמריקאי

שיוף נוסף

בונדרול

צבע

אשמח לעזרתכם

22.jpg

222.png

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

זה קצת יותר מסדק נימי. אבל הם ישנים ולא פעילים

תמלא עם פרופילה. השפכטל האמריקאי לא מחזיק עוביים כאלה.

וכו, ליטושים ומילויים עד שזה נעלם ואז צבע.

 

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני מציע לפני יישום פרופילה או קלסימו ושפשוף, חדירה עם שפכטל(הכלי עבודה) לתוך הסדקים וחירוץ טוב שלהם עד שכל החומר הרופף ירד.

אם תרצה שבעתיד לא יחזרו סדקים לאותו תיקון, כדאי לשים רשת יעודית על התיקון עם קלסימו\פרופילה ולאחר ייבוש טוב, רק אז לשפשף עד למגע חלק ולאחר מכן צביעה.

פורסם

פעם האחרונה שעבדתי עם פרופיליה לסתימת חורים של דיבלים שהוצאתי, שמתי לב שהוא מתכווץ.

קלסימו לא התנהג ככה, ולדעתי עדיף.

ליאור.

פורסם

רק אני שואל מדוע הסדקים נוצרים?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

טייח מח@#בן או נזקי מים.

אלו לא סדקים קונסטרוקטיביים

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

natco יכול להיות גם התיישנות של המבנה ? ( 40 שנה )

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

אלו לא סדקים קונסטרוקטיביים

 

 

דווקא כאלו אני יכול להבין ממה נוצרים.

ה"נימים" המעפנים האלו תמיד סקרנו אותי, ממה הם נוצרים, ולא העזתי לשאול.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אלו ספציפית כמו שנאמר נוצרים כתוצאה מטיח שנסדק ולרוב גם רופף באזור הסדק. הסיבה המקורית היא לרוב יישום לא נכון של הטיח, חוסר הרטבה, ערבוב לא טוב, יישום על אבק וכו׳. תיקונים עם חומרי שפכטל למיניהם לרוב יסתיימו בסדק חוזר. תקיש על הקיר באזור הסדק כמו שנוקשים על דלת. אם הטיח רופף אתה תשמע את זה מייד לעומת אזור תקין בקיר. זה ישמע יותר כמו הקשה על משהו חלול. אם זה המצב הכי טוב לפרק את הטיל באזור הרופף ולמלא אותו מחדש. אם לא, תפתח קצת את אזור הסדק עם מברג ישן או אזמל דק, תגרד את הצבע, ותמלא בפרופילה/קלסימו ובתוכם תשקיע רשת אינטרגלס. אתה יכול לקנות גליל קטן כמו שמשתמשים לקירות גבס. לאחר מכן תיישר כמה שתוכל בעזרת שפטכל גדול, לאחר הייבוש תשפשף ותיישם שפכטל שוב (פרופילה או קלסימו). לבסוף תלטש, תמרח בונדרול ותצבע. עם תיקון כזה הסיכוי שהסדק יחזור נמוך.

 

אם אתה רוצה לנסות את מזלך תדלג על כל זה, רק תמרח שפכטל ותקווה לטוב.

×
×
  • תוכן חדש...