Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ברצוני לרכוש את הרכב הנ"ל.

הוא עונה על כל דרישותיי גם מבחינת בטיחות וגם מבחינת מחיר וכמובן מבחינת אמינות.

המיצובישי לנסר החדשה ספורטבק בשנתונים האלה נע בין 50-60K.

כמובן שאני מחפש אחת שמורה עם ק"מ נמוך ופרטית ויד 1.

 

הבנתי שהאוטו קצת שותה דלק בעיר 1.11 אבל סביר.

הרכב יהיה רכב שני בבית עוד חודשיים בערך אז לא קריטי לא נסע בו המון אלא מדי פעם כמו פעם ביום בערך.

 

הרכבים האלה נראים שמורים מאוד כל מה שהסתכלתי והבנתי שאין לו כלכך שוק אבל כשמעלים אותו למכירה ובמידה והוא במצב תקין הוא "נחטף" לקונה אחר.

 

אשמח לחוות דעת מהניסיון האישי שלכם עם רכב זה.

 

תודה רבה

פורסם
היי,

ברצוני לרכוש את הרכב הנ"ל.

הוא עונה על כל דרישותיי גם מבחינת בטיחות וגם מבחינת מחיר וכמובן מבחינת אמינות.

המיצובישי לנסר החדשה ספורטבק בשנתונים האלה נע בין 50-60K.

כמובן שאני מחפש אחת שמורה עם ק"מ נמוך ופרטית ויד 1.

 

הבנתי שהאוטו קצת שותה דלק בעיר 1.11 אבל סביר.

הרכב יהיה רכב שני בבית עוד חודשיים בערך אז לא קריטי לא נסע בו המון אלא מדי פעם כמו פעם ביום בערך.

 

הרכבים האלה נראים שמורים מאוד כל מה שהסתכלתי והבנתי שאין לו כלכך שוק אבל כשמעלים אותו למכירה ובמידה והוא במצב תקין הוא "נחטף" לקונה אחר.

 

אשמח לחוות דעת מהניסיון האישי שלכם עם רכב זה.

 

תודה רבה

רכב מעולה. 0 תקלות . צריכת דלק עירונית 1:9.

קצת רועש

בסך הכל נותן תמורה.

גיר רציף . קצת מסורס.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

הרכב מיושן מאד במפנים, מנוע די עייף ולא נותן ביצועים למרות שאוכל דלק.

והשוק שלו די מת, זאת אומרת שחלקי חילוף יהיו יקרים יותר עם הזמן.

50-60K שח על שנתון 2015 זה ממש לא זול.

 

למה שלא תחפש מאזדה 3 האצבק עם מנוע 2.0 מאותם שנתונים.

המחיר יהיה בערך זהה אבל קנייה הרבה יותר מוצלחת.

ויש עוד אופציות אז אני לא רואה שום סיבה לרכוש את האוטו בשנתונים האלו.

פורסם
הרכב מיושן מאד במפנים, מנוע די עייף ולא נותן ביצועים למרות שאוכל דלק.

והשוק שלו די מת, זאת אומרת שחלקי חילוף יהיו יקרים יותר עם הזמן.

50-60K שח על שנתון 2015 זה ממש לא זול.

 

למה שלא תחפש מאזדה 3 האצבק עם מנוע 2.0 מאותם שנתונים.

המחיר יהיה בערך זהה אבל קנייה הרבה יותר מוצלחת.

ויש עוד אופציות אז אני לא רואה שום סיבה לרכוש את האוטו בשנתונים האלו.

 

1. לא יודע מאיפה הגעת למסקנה שלא יהיו חלקים/חוסר בחלקים- יש המון כאלו על הכביש- אותו דבר אמרו על דייהטסו סיריון ואח שלי הקטן מחזיק באחת משנתון 2008 והיא מטופלת ביבואן-חלקים לא חסר.

 

2. מאזדה 3 ספיריט מאותו שנתון אמנם רכב טוב בהרבה אבל ואבל גדול גם עולה באיזור ה 30K יותר מהתקציב (נעות בין 83-90K).

 

לפותח הנושא: אם אתה מודע לעניין צריכת הדלק ותחליט לרכוש,בדוק שבוצעה החלפת שמן גיר למקורי בלבד אם הרכב הגיע ל 100K ואם לא,קח בחשבון שתצטרך לבצע אותה במהלך המשמרת שלך.

האופציה האחרת- לרדת בשנתון ולקנות סיוויק 2012-13/ספיריט 2012- שניהם רכבים חזקים הרבה יותר עם תיבת הילוכים פלנטרית 5 הילוכים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הרכב מיושן מאד במפנים, מנוע די עייף ולא נותן ביצועים למרות שאוכל דלק.

והשוק שלו די מת, זאת אומרת שחלקי חילוף יהיו יקרים יותר עם הזמן.

50-60K שח על שנתון 2015 זה ממש לא זול.

 

למה שלא תחפש מאזדה 3 האצבק עם מנוע 2.0 מאותם שנתונים.

המחיר יהיה בערך זהה אבל קנייה הרבה יותר מוצלחת.

ויש עוד אופציות אז אני לא רואה שום סיבה לרכוש את האוטו בשנתונים האלו.

 

ואו,

את האמת להגיד לך...? כלכך הרבה שטויות רשמת בתגובה הזאת! גם כשאני מנסה לקבל מידע אני מקבל אותו שגוי...

אני מגיע לפורום הזה על מנת לקבל חוות דעת וייעוץ ותשובות אמיתיות לא שטויות שרושמים עם תשובות שגויות.

 

1.אותם חלקים כמו הלנסר הרגילה ולא הספורטבק.

-כלכך הרבה כאלה יש על הכביש ואני בטוח שחלקים לא חסר.

 

2.מאזדה מנוע 2.0 בסכום הזה? אם יש מה שאתה רוצה...בקושי 2014 של מאזדה מנוע 1.5 אקטיב מוכרים ב-70K...

 

אתה פשוט מוזר שאתה מגיב שטויות ואנשים פה באמת מאמינים כי זה הפורום הכי מקצועי שאמור להיות ועם תשובות כמו שלך אני חושש להיכנס לפה חזרה.

 

1. לא יודע מאיפה הגעת למסקנה שלא יהיו חלקים/חוסר בחלקים- יש המון כאלו על הכביש- אותו דבר אמרו על דייהטסו סיריון ואח שלי הקטן מחזיק באחת משנתון 2008 והיא מטופלת ביבואן-חלקים לא חסר.

 

2. מאזדה 3 ספיריט מאותו שנתון אמנם רכב טוב בהרבה אבל ואבל גדול גם עולה באיזור ה 30K יותר מהתקציב (נעות בין 83-90K).

 

לפותח הנושא: אם אתה מודע לעניין צריכת הדלק ותחליט לרכוש,בדוק שבוצעה החלפת שמן גיר למקורי בלבד אם הרכב הגיע ל 100K ואם לא,קח בחשבון שתצטרך לבצע אותה במהלך המשמרת שלך.

האופציה האחרת- לרדת בשנתון ולקנות סיוויק 2012-13/ספיריט 2012- שניהם רכבים חזקים הרבה יותר עם תיבת הילוכים פלנטרית 5 הילוכים.

אז אתה בעצם אומר שעדיף לי לקנות 2012 מאשר 2015? וכמובן רכב אחר מלנסר ספורטבק?

בכללי כל המכוניות שאני רואה אני רוצה לקנות עם קילומטר נמוך עד 60 אלף קילומטר לשנת 2015.

פורסם

אם אתה לא מחפש ביצועים או אינטריור חדשני או בידוד רעשי מנוע ברמה גבוהה, וכל מה שמעניין אותך זה מרחב פנים, אמינות ומחיר קניה נוח - זה רכב בשבילך. במיוחד אם חיצונית הוא מוצא חן בעינייך.

הבגאז' שלו יחסית קטן ( למרות האורך הכללי מכובד ).

מה שאתה צריך לדעת, זה שבנוסף לטיפולים שותפים, ב- 90 אלף קילומטרים צריך להפרד מ 1000₪ לטובת החלפת שמן גיר רציף ( רק מקורי ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אם אתה לא מחפש ביצועים או אינטריור חדשני או בידוד רעשי מנוע ברמה גבוהה, וכל מה שמעניין אותך זה מרחב פנים, אמינות ומחיר קניה נוח - זה רכב בשבילך. במיוחד אם חיצונית הוא מוצא חן בעינייך.

הבגאז' שלו יחסית קטן ( למרות האורך הכללי מכובד ).

מה שאתה צריך לדעת, זה שבנוסף לטיפולים שותפים, ב- 90 אלף קילומטרים צריך להפרד מ 1000₪ לטובת החלפת שמן גיר רציף ( רק מקורי ).

אני אשמח לדעת לגבי המאזדה 3 האצ'בק/סדאן אני רואה ביצחק לוי שיש לי "מאזדה 3 החדשה קומפורט 4/5 דלת' 1500"

זה הדגם שאני בוחר למחירון?

פורסם

ומעבר לכל איך אתם יודעים שדווקא אחרי 90K קילומטר חייב להחליף שמן גיר?

זה בטיפול גדול או רק שמגיעים ל-90K יש המלצה להחליף שמן גיר במכונית הזאת?

פורסם

זה חלק משגרת הטיפולים.

ובשנתונים שונים זה נע בין 90 ל 100 אלף קילומטרים או 6-7 שנים ( המוקדם מביניהם) ואסור לזנוח את הדבר הזה לטובת אריכות חיי הגיר הרציף.

קיימת גם לנסר רגילה ( סדן ) 2015 עם מנוע 1.6 וגיר אוטומטי רגיל ( פחות רגיש מטבע הדברים ). הרכב הזה נמכר במחירים נמוכים למדי.

ועוד דבר - במיצובישי עדיף לקנות רכב לבן ולא בצבע מטלי כלשהו. משום מה, במיצובישי הצבעים דוהים מתקלפים יחסית מהר ( חוץ מלבן ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ואו,

את האמת להגיד לך...? כלכך הרבה שטויות רשמת בתגובה הזאת! גם כשאני מנסה לקבל מידע אני מקבל אותו שגוי...

אני מגיע לפורום הזה על מנת לקבל חוות דעת וייעוץ ותשובות אמיתיות לא שטויות שרושמים עם תשובות שגויות.

 

1.אותם חלקים כמו הלנסר הרגילה ולא הספורטבק.

-כלכך הרבה כאלה יש על הכביש ואני בטוח שחלקים לא חסר.

 

2.מאזדה מנוע 2.0 בסכום הזה? אם יש מה שאתה רוצה...בקושי 2014 של מאזדה מנוע 1.5 אקטיב מוכרים ב-70K...

 

אתה פשוט מוזר שאתה מגיב שטויות ואנשים פה באמת מאמינים כי זה הפורום הכי מקצועי שאמור להיות ועם תשובות כמו שלך אני חושש להיכנס לפה חזרה.

 

 

"כלכך הרבה שטויות" ובסהכ רשמתי שלושה דברים.

אתה לא משלם לי לתת לך תשובה או דעה מקצועית, רוצה תשובה מקצועית אז בבקשה תשלם לבעל מקצוע.

ולשאלתך עניתי לעניין מניסיון שלי עם הרכב.

לא מתאים לך את הטענות שהעליתי אז אל תקבל אותם אבל אל תקרא לבן אדם שאינך מכיר מוזר.

בכל אופן אם אתה חושב שמה שאמרתי שטויות אז בבקשה תרכוש את הרכב ישן שאפילו הפסיקו לייצר אותו.

ואגב, מאזדה 3 האצבק אפשר למצוא ב60-70 אלף שנתון 2015.

פורסם
"כלכך הרבה שטויות" ובסהכ רשמתי שלושה דברים.

אתה לא משלם לי לתת לך תשובה או דעה מקצועית, רוצה תשובה מקצועית אז בבקשה תשלם לבעל מקצוע.

ולשאלתך עניתי לעניין מניסיון שלי עם הרכב.

לא מתאים לך את הטענות שהעליתי אז אל תקבל אותם אבל אל תקרא לבן אדם שאינך מכיר מוזר.

בכל אופן אם אתה חושב שמה שאמרתי שטויות אז בבקשה תרכוש את הרכב ישן שאפילו הפסיקו לייצר אותו.

ואגב, מאזדה 3 האצבק אפשר למצוא ב60-70 אלף שנתון 2015.

אולי מליסינג / השכרה מרובת אנסים.

מאזדה 3 ספיריט פרטית מאובזרת טופ מתחילה ב 83 ונגמרת בסביבות ה 90k.

במטזדה הזו, מנוע ה 1500 עצלן, שתיין וכבד אולי לא כמו המיצובישי אבל גם לא רחוק ממנה ומנוע 2000 בלי אבזור מלא זה כמו שיש לפניך עוגה טעימה ואומרים לך שאתה יכול לתת ל

בה רק ביס.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
זה חלק משגרת הטיפולים.

ובשנתונים שונים זה נע בין 90 ל 100 אלף קילומטרים או 6-7 שנים ( המוקדם מביניהם) ואסור לזנוח את הדבר הזה לטובת אריכות חיי הגיר הרציף.

קיימת גם לנסר רגילה ( סדן ) 2015 עם מנוע 1.6 וגיר אוטומטי רגיל ( פחות רגיש מטבע הדברים ). הרכב הזה נמכר במחירים נמוכים למדי.

ועוד דבר - במיצובישי עדיף לקנות רכב לבן ולא בצבע מטלי כלשהו. משום מה, במיצובישי הצבעים דוהים מתקלפים יחסית מהר ( חוץ מלבן ).

תודה על העצה.

אחפש רכב לבן.

 

אז בכל רכב עדיף ב-90K לעשות החלפת שמן גיר זה לא משהו דווקא חמיצובישי.

 

אמשיך לחפש.

 

תודה

פורסם

כל דגם ושגרת הטיפולים שלו.

יש רכבים שהחלפת שמן גיר כל 60 אלף קילומטרים ויש כאלה שאין בכלל החלפה כל חיי הגיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טוב לפי מה שאני רואה כל הרכבים שאני מחפש אין אותם בשוק של יד 2 / פייסבוק למכירה.

ואם יש אותם או שהם במחיר מאוד גבוה והאנשים לא מוכנים להוריד או יד 3-4 בקילומטר מטורף.

 

איזה עוד רכבים תואמים את הסגנון שאני מחפש בבקשה?

×
×
  • תוכן חדש...