Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

האם ניתן להתקין קבל\חיבור USB למערכת מקורית של מאזדה 2 2009?

אם כן אשמח לדעת אם זה יפגע בשליטה מהגה

איפה מומלץ לבצע באיזור המרכז ומה המחיר +-

 

תודה

פורסם

צורה ישנה או "חדשה"?

זה לישנה.

מוסיף לך יציאת USB, AUX וכניסה לכרטיס SD שמשמש כצ'יינג'ר וירטואלי (6 דיסקים של 99 שירים).

הכל נשלט מההגה כאילו יש לך צ'יינג'ר פיזי (המתקן מתחבר לחיבור שלו מאחורי הרדיו).

מאד פשוט להתקנה עצמית. אם לא מתאים לך, רוב המתקינים ישמחו למכור לך אחד בדיוק כזה תמורת 700-800 שקל כולל ההתקנה.

 

*למה אתה צריך USB? אם תסתפק בAUX זה יעלה לך עשירית.

וזה אחד שנותן לך בלוטוס ו-AUX (אבל בלי שליטה מההגה) במאה שקל.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)
צורה ישנה או "חדשה"?

זה לישנה.

מוסיף לך יציאת USB, AUX וכניסה לכרטיס SD שמשמש כצ'יינג'ר וירטואלי (6 דיסקים של 99 שירים).

הכל נשלט מההגה כאילו יש לך צ'יינג'ר פיזי (המתקן מתחבר לחיבור שלו מאחורי הרדיו).

מאד פשוט להתקנה עצמית. אם לא מתאים לך, רוב המתקינים ישמחו למכור לך אחד בדיוק כזה תמורת 700-800 שקל כולל ההתקנה.

 

*למה אתה צריך USB? אם תסתפק בAUX זה יעלה לך עשירית.

וזה אחד שנותן לך בלוטוס ו-AUX (אבל בלי שליטה מההגה) במאה שקל.

 

איזה תותח

AUX יש לי מובנה ליד ההאנדברקס

מעדיף USB נמאס לי לחבר את הכבל AUX לטלפון כל פעם

תודה רבה! אזמין ואתקין לבד :)

עריכה אחרונה על ידי makelovin
פורסם (נערך)

זה נחמד, שקלתי גם אני את הפתרון הנ"ל, אבל כנראה שאוסיף עוד סכום דומה וארכוש את זה:

 

https://www.aliexpress.com/item/Seicane-Android-8-1-2Din-Car-DVD-Multimedia-Player-For-2004-2005-2006-2007-2008-2009/33000605824.html?spm=2114.search0604.3.15.b6715c4agR7sp2&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10307_537_536,searchweb201603_52,ppcSwitch_0&algo_expid=01ee3ecc-e89a-4e9a-8991-934fe0b5add7-2&algo_pvid=01ee3ecc-e89a-4e9a-8991-934fe0b5add7

 

חבר קנה למיצובישי לנסר (צורה חדשה) שלו מערכת מהחברה הזאת ומאוד מרוצה. גם אני התרשמתי לטובה.

 

יש מערכות יותר זולות של החברה הזאת עם 1gb זיכרון ומסך לא IPS, 2.5D.

 

 

למזלי אני יודע להתקין מערכות. הולך לעשות זאת בעצמי.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
זה נחמד, שקלתי גם אני את הפתרון הנ"ל, אבל כנראה שאוסיף עוד סכום דומה וארכוש את זה:

 

https://www.aliexpress.com/item/Seicane-Android-8-1-2Din-Car-DVD-Multimedia-Player-For-2004-2005-2006-2007-2008-2009/33000605824.html?spm=2114.search0604.3.15.b6715c4agR7sp2&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_8_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10307_537_536,searchweb201603_52,ppcSwitch_0&algo_expid=01ee3ecc-e89a-4e9a-8991-934fe0b5add7-2&algo_pvid=01ee3ecc-e89a-4e9a-8991-934fe0b5add7

 

חבר קנה למיצובישי לנסר (צורה חדשה) שלו מערכת מהחברה הזאת ומאוד מרוצה. גם אני התרשמתי לטובה.

 

יש מערכות יותר זולות של החברה הזאת עם 1gb זיכרון ומסך לא IPS, 2.5D.

 

 

למזלי אני יודע להתקין מערכות. הולך לעשות זאת בעצמי.

 

אבל מערכות כאלה לא מצריכות את הפלסטיקה המיוחדת של ה double din?

פורסם (נערך)

זה מגיע עם כל מה שצריך, שזה כולל כלוב למערכת+תושבת לצג שיושב מעל למערכת. יש שם תמונה של לפני ואחרי.

 

בלנסר זה בא אפילו עם פתחי אוורור למזגן שמובנים לצידי המסך, ממש מגניב.

 

מה רע, במחיר של כ600 שקל, אתה מקבל USB ,AUX, דיבורית בלוטוס, יכולת הצגת WAZE, מצלמת רוורס ואפילו הצגת נתונים מהOBD עם דונגל מתאים ושליטה מההגה.

 

וכמובן שדרוג הנראות של הדשבורד למשהו מודרני יותר.

 

לדעתי, גם אם צריך לשלם על התקנה מקצועית זה שווה.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
×
×
  • תוכן חדש...