Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208, לחץ שמן נמוך


Gosser1860
שימו לב! השרשור הזה בן 1853 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • ספונסר פורום

מוסך שאומר שיש שרשרת או שטוען שאין תקלה כזו הוא לא רציני, אני רואה רצועות כאלו מתפוררות די הרבה, הפתרון הוא לטפל במוסך מקצועי ורציני שמכיר את הדגם ויבדוק בכל כניסה אם החלה התפוררות של הרצועה.

אצלי, אנחנו מורידים אגן שמן לבדיקה בכל פעם שעולה חשד, ובכל במקרים נמצאה כמות גדולה של שבבי גומי במשמרת.

 

פותח השירשור, וודא שהמוסך מנקה היטב את כל מערכת השימון, כוול פירוק משאבת שמן, מסנן שמן, שסתומיVVT ששם יש תמיד הצטברות גומי , אחרת יש סיכון לתקלות חוזרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עד עכשיו לא מבין את הטימטום וניסיון התיחכום של הרעיון הזה של רצועות טבולות בשמן! נזקים שיכולים להיות בלתי הפיכים ולא הייתי אפילו מיתקרב לסטג מנוע שכזה ולפותח השירשור...אחרי התיקון אני אישית ממליץ בשביל הראש השקט שלך שתמכור את הרכב ותתעסק עם מנועים קצת יותר שפויים והגיוניים. מה הולכת להיות עלות התיקון פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק.

 

מהפתח מילוי אי אפשר ללמוד הרבה. גם עין מיומנת לא הצליחה להגיד אם הרצועה החלה בתהליך ההתפוררות. חמור מכך, לאחר הפירוק, הרצועה היתה במצב סביר ולא מתפרקת ממש. אך מספיק כדי להדליק נורה.

 

כנראה שאין מנוס מלפתוח אגן שמן בכל טיפול/ביקור ואדאג שכך יהיה בכל טיפול החל מעכשיו.

 

תודה על העזרה.

 

למאור30:

 

גם אם אבצע את התיקון 4 פעמים ויותר לא אגיע למחיר של מתחרה ישיר באותה תקופה. בנוסף, אין מצב שאני מוותר על ההגה הקטן הזה D:

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיקר שתהיה מבסוט..

סתם כדי להקל לך על החיים. פעם הבאה הנזק יכול להיות גרוע יותר ואז השירשור עלול להיות ארוך יותר.

סומך עליך שאתה עושה לעצמך את השיקולים הנכונים אבל תמיד תהיה עם אצבע על הדופק בעניין הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן עם כמה תמונות. מהחלק החיצוני, כשרצועה טבולה קשה לראות התפוררות, אך מבפנים המצב אחר לגמריי.

התמונות לא לבעלי לב חלש :lol:

 

WhatsApp Image 2019-04-18 at 12.34.58 (2).jpg

 

WhatsApp Image 2019-04-18 at 12.34.58.jpg

WhatsApp Image 2019-04-18 at 12.34.58 (1).jpg

 

WhatsApp Image 2019-04-18 at 12.34.59 (1).jpg

 

WhatsApp Image 2019-04-18 at 12.34.59 (2).jpg

WhatsApp Image 2019-04-18 at 12.34.59 (3).jpg

 

WhatsApp Image 2019-04-18 at 12.34.59.jpg

WhatsApp Image 2019-04-18 at 12.34.59 (4).jpg

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עד עכשיו לא מבין את הטימטום וניסיון התיחכום של הרעיון הזה של רצועות טבולות בשמן! נזקים שיכולים להיות בלתי הפיכים ולא הייתי אפילו מיתקרב לסטג מנוע שכזה ולפותח השירשור...אחרי התיקון אני אישית ממליץ בשביל הראש השקט שלך שתמכור את הרכב ותתעסק עם מנועים קצת יותר שפויים והגיוניים. מה הולכת להיות עלות התיקון פה?

 

אני משתתף פאסיבי כאן בפורום המצויין הזה והחלטתי בפעם הראשונה להגיב: חגורות טבולות בשמן הן לא תחכום ובטח לא טמטום. הכוונה היא הקטנת זיהום על ידי הקטנת חיכוך, הורדת משקל והקטנת צריכת דלק. הורדת החיכוך היא בשיעור של עד שלושה אחוז- שזה משמעותי בהורדת פליטת מזהמים. המשקל קטן בעד 35 אחוז. חגורות טיימינג בשמן כבר הופיעו בשוק בשנת 2008 במנועי דיזל של פורד, ולאחר מכן במנועים של פולקסווגן. באירופה זה נפוץ היום גם במנועי אקובוסט של פורד פיאסטה. בארה"ב זה מופיע במנועי 1 ליטר של הונדה. זה הופך יותר ויותר נפוץ כי זו עוד דרך לעמוד בדרישות זיהום האויר. אכן, רצועה מתפוררת עשויה לגרום נזק אם לא עולים על זה בזמן, ולכן יש לבדוק אותה באופן קבוע. אבל ממילא אני נוהג לבדוק את רצועת הטיימינג שלי ברכב בכל טיפול, אז מה ההבדל? כל טכנולוגיה חדשה דורשת הסתגלות: חומרים חדשים, שמנים חדשים ונסיון מצטבר. זה העתיד, חביבי, אם אתה אוהב את זה או לא... למכור רכב בגלל חגורת טיימינג בשמן?? תראה, בפונטו שהיתה לי הייתי מחליף רצועה כל 60 אלף או ארבע שנים. בסקודה 1.4 הנוכחית שלי ההחלפה היא כל 120 אלף. ברצועות טבולות בשמן היצרן ממליץ על 160 אלף, אבל אני בוודאי אחליף בסיטרואן סי 3 שלי לפני הזמן, בהתאם לבדיקת מצב הרצועה. אז העלות בסופו של דבר היא החלפת רצועה פעם או פעמיים לאורך חיי הרכב. בגלל זה לא לרכוש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

160 אלף? אתה מבין שפה כניראה הכשל בהמלצה? ניראה שהרכב פה לא הגיע ל 160 ואולי לחצי מזה..אז למה לי כאב ראש כל עוד אני מבין שאולי ספציפית בדגמים האלה הרצועה ניטחנת מוקדם מהצפוי, שלא לדבר שרוב הנהגים לא מתמצאים בחומר כמונו ויכולים לנסוע עד שהנזק במנוע יהיה בלתי הפיך! לא בבית סיפרי לפחות. הטכנולוגיה יכולה לעשות טוב לסביבה אבל מה עם הכיס? לפי מה שלי מרגיש לפחות עדיין לא הצליחו לשלב טכנולוגיה חכמה עם עמידות גבוהה. זה ברור שהעולם הולך לשם אם נירצה ואם לא אבל כל עוד יש חלופות מוצלחות יותר גם אם ישנות יותר אז אני לגמרי עליהם ואני בטוח שיש גם לא מעט כאלה שהם עדיין עליהם ויישארו עליהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידעתי על עידכוני היצרן..מתנצל. אבל בלי קשר אני אישית ממליץ לאחרים מה שאני הייתי עושה. קיבלתי את ההארה של פותח השירשור שמישתלם לו כלכלית להחזיק את הרכב...ואם זה מתאים לו אז מי אני?..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור - כמה עלה התיקון, מה הוחלף ובאיזה מוסך? האם חלקי הרצועה עברו את רשתית הסינון?

 

כבעל מנוע כזה מעודד אותי לשמוע שנורת התקלה נדלקה בשלב מוקדם יחסית ולא שניה לפני שנגרם נזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיקון עוד לא הסתיים, אז מחיר סופי עדיין אין. גם לגבי מה שהוחלף איננו סופי, אעדכן (כמו גם את שמו של המוסך).

 

לפי המוסכניק, הרשתית עמדה בגבורה, ובאופן כללי יחסית מעט חלקי רצועה נמצאו על השסתומים/רשתית והסנן שמן/צינור שמן הזנה לטורבו.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכוי שיהיה נזק מנוע הוא יחסית נמוך בגלל שבפיגו סיטרואן המנורת לחץ שמן נדלקת כשיש הבדל של יותר מחצי באר בלחץ

אם המחשב רכב מצפה לראות 2 באר וראה 1.49 הנורה תידלק שנית לפי היצרן יש גם חובה בהחלפת הבורג של הצינור טורבו שמכיל בתוכו גם מסנן וגם ניקוי של משאבת הואקום והVVT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1853 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...