Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי לא עשיתי שיעורי בית בנושא ולא הבנתי בו בכלל וקניתי ג'אנטים מבחור ביד2 לפני כחצי שנה. הם לא היו במצב חדש, אבל קיבלתי עליהם מחיר סבבה ולצערי לא עשיתי להם בדיקה.

 

מיד כשהרכבתי אותם הרגשתי רעידות מעל 30 קמ"ש. קפצתי לפאנצ'רמאכר קרוב לביתי והוא אמר שצריך ספייסרים. התקין לי ספייסרים ושלח אותי לדרכי. תיקן את הבעיה אבל עדיין הרגשתי כאילו המצב לא מושלם. רעידות נורא גדולות מעל 120 קמ"ש ובכללי כל הגלגלים מרגישים במצב נורא רעוע (יש לציין כי הצמיגים חדשים בני 3 חודשים - Pirelli PZero).

 

הייתי בהמון מקומות, ביצעתי 7,000 פעם איזון גלגלים, כיוון פרונט, מה לא... ושום דבר לא עוזר. הלכתי לבתי עסק שהומלצו פה ואף אחד לא מצא את הבעיה אז אני משער שהבעיה בג'אנטים עצמם - שאחד מהם דפוק וגורם לסטייה הזו והרעידות.

 

אני באמת מרגיש מיואש, ומרוב שהתרגלתי למצב המייאש אני לא מטפל בזה כבר במשך כמה חודשים וזה מטריד אותי. אשמח לעזרתכם בנושא מה לעשות. אם אפשר לחסוך הטפות של "לא לקנות ג'אנטים סיניים" או "לא לקנות דברים חשובים כמו ג'נאטים ביד2" כי את הלקח שלי תאמינו לי כבר למדתי. אני רושם את הפוסט באמת כדי לקבל עזרה... ולחסוך פתרון של לקנות רביעייה איכותית חדשה.

 

אולי יש פתרון נוסף כמו מקום שיכול באמת לאבחן את הבעיה ואולי אפילו ליישר את אחד העקומים, במידה ויש באמת אחד כזה. כי את הצורה שלהם אני אוהב.

 

הייתי בהמון רשתות ומקומות מוכרים כמו צ'ק אפ וכו' ואף אחד לא פתר את הבעיה ויותר מזה - השירות היה מזעזע וכל אחד שמתיימר להבין לא באמת מבין ומנסה לדחוף סתם איזון גלגלים כדי לפתור את הבעיה.

 

לא הגיוני שאין מקום אחד בארץ שמתמחה בנושא ויכול לפתור את זה... אשמח לעזרתכם!

2016 BMW M235i.

פורסם

אתה יכול לנסות לפנות לעסק כזה - קישור.

קשה להגיד האם הבעיה נובעת מכיפוף באחד הגאנטים שנגרם, למשל, בגלל מכה - או שהם לא איכותיים ומתעוותים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

כבר עלה בעבר, שיתכן והספייסרים תורמים לתופעה.

 

אגב, ברכבי VAG לרוב נדרש מתאם לקדח המרכזי עבור המירכוז.

אם הספייסר והגלגלים לא יושבים בצורה ממורכזת ונכונה, יתכנו רעידות.

 

האם ניתן להסיר את הספייסרים ועדין להתקין את החישוקים מבלי שייווצר מגע בין הגלגלים למרכב הרכב? גם אם זה אומר שהם ישבו מעט יותר בפנים.

אם כן, הייתי מתחיל שם, ובודק אם יש הבדל. כמו כן, בודק לגבי אותם מתאמים שהתייחסתי אליהם (Hub Centric Rings).

פורסם

בשעה טובה הצלחתי למצוא רביעייה מקורית. אין רעידה אחת. לא חוזר לסיניים בחיים יותר! וכמובן מחיר מעולה. התוצאה לפניכם :)

 

WhatsAppImage2019-02-24at18.03.14.jpeg

2016 BMW M235i.

פורסם

החישוקים יפים.. תתחדש ותהנה.

 

אבל - תן קצת מידע, היכן קניתה והתקנתה.. וכמה עלה.

האם עכשיו הכל תקין.

מה עשיתה בחישוקים הקודמים.

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
החישוקים יפים.. תתחדש ותהנה.

 

אבל - תן קצת מידע, היכן קניתה והתקנתה.. וכמה עלה.

האם עכשיו הכל תקין.

מה עשיתה בחישוקים הקודמים.

 

 

 

 

אייל.

 

תודה רבה! צודק לגמרי, מתנצל. מההתרגשות...

 

בכל אופן, חיפשתי רבות ביד2 ובפייסבוק חישוקים מקוריים יד שניה במחיר סביר. הרבה דברנים, מחירים גבוהים או דברים שפשוט לא אהבתי. באמת, חרשתי כל מקום אפשרי ולא מצאתי.

 

היום בבוקר אמרתי שנעשה עוד סיבוב ביד2. הגעתי כהר לעמוד 4, כולי מיואש ופתאום ראיתי מודעה בת שבוע על הסט הזה במחיר של 1,800 ש״ח. היה נשמע קצת תמוהה, הרי מדובר בסט מקורי ששמים על החדשות בדגם המפואר של המנוע 2,000. אמרתי ננסה. דיברתי עם הבחורה - נשמעה מאוד נחמדה והפנתה אותי לבעלה. שניהם מושבניקים מאוד חביבים וטענו שהסט היה על A3 של בנם והחליף אותם.

 

יצאתי מוקדם מהעבודה ונסעתי עם חבר. מבחינה ויזואלית מעט מאוד שפשופים, לא משהו רציני שלא בר פתרון. בוצע אימות מקוריות הפעם אחרי שיעורי הבית שעשיתי בחודשים האחרונים ואכן נמצא מקורי. היו נראים חבר׳ה ממש חביבים שרק ניסו לפנות מקום במחסן אז סמכתי עליהם שאין יותר מדי מכות או משהו רציני. יותר מזה - הם הציעו שאלך להרכיב אותם ואבדוק ואם תהיה בעיה לחזור. סיכמנו על מחיר ביניים - 1,500 אחרי התמקחות (לא חזירות, אבל ניסיתי והצליח לי ממש בקלות).

 

הלכתי לפנצרייה שאני סומך עליה בקרבת ביתי, 200 ש״ח לפירוק, הרכבה ואיזון. הפנצרייה סמוכה לשטיפה ידנית ממש טובה שאני משתמש בה מדי פעם כשאני מתעצל לשטוף אז הלכתי מיד אחרי וביקשתי טיפול V.I.P לחישוקים.

 

אחרי נסיעה הביתה... אין מילים. באמת. האוטו נוסע חלק, אין אף סטייה או רעידה הכי קטנה (גם לא מעל 130-150 קמ״ש) וההרגשה כל כך נפלאה. האוטו נראה ממש מרשים עכשיו והחוויות נהיגה פשוט השתפרה פלאות. אין לי מושג איך חייתי עד כה.

 

לגבי הישנים - מדובר כפי שציינתי בסט סיניים (רפליקה של RS6). כבר קניתי אותם ושמתי להם מתאמים (ספייסרים) כך שאנסה למכור כמובן עם ציון של הרעידות במהירויות גבוהות ואנסה לראות מה אקבל עליהם. אם יש עוד רעיונות יתקבלו בברכה (אולי יש איזה מישהו שיעדיף לקחת אותם לברזל נטו...).

 

אגב, בפנצרייה כשפירק הבחור את הקודמים ולקחתי אותם כדי לשים בבגאז׳... מאוד התפתיתי לזרוק אותם לפח זבל שהיה שם בצד.

 

והיתרון הכי עצום... המשקל שלהם. שמים וארץ. יחסוך גם בדלק!

2016 BMW M235i.

פורסם

כייף לקרוא.. לפעמים יש מציאות ואנשים טובים באמצע הדרך.

אצלהם תפס מקום במחסן, ולך סגר יפה את המצב.

גם העלות של פירוק 4 חישוקים והרכבה ואיזון ב 200 ש"ח.. מאוד סביר ואפילו זול.

תהנה.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני זוכר את הפוסטים קודמים שלך, וישר אמרתי לך שלא היה ולא יהיה שום פתרון לג'אנטים סינים גרועים. עברתי בעצמי את כל הסבל הזה.

בסופו של הסיפור עשית את הבחירה הנכונה ביותר, תהנה.

פורסם
אני זוכר את הפוסטים קודמים שלך, וישר אמרתי לך שלא היה ולא יהיה שום פתרון לג'אנטים סינים גרועים. עברתי בעצמי את כל הסבל הזה.

בסופו של הסיפור עשית את הבחירה הנכונה ביותר, תהנה.

 

אכן, זוכר את מה שרשמת גם! תודה רבה על הנכונות לעזור. לצערי אמנם שילמתי הרבה, אבל למדתי לעולם לא להתפשר על דברים מקוריים. אין לברוח מזה. עברתי הרבה סבל ובסוף זה השתלם. תודה רבה.

2016 BMW M235i.

פורסם

אפשר להתעלק על הthread איפה אפשר לקנות ג'אנטים לא סיניים גרועים?

 

אם אני רוצה ג'אנט לa1 לא מקורי.. סתם לדוגמא לקנות momo פה בארץ זה הגיוני?

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

פורסם

שמח שהכל הסתדר, היתה לי לפני המון שנים בעיה דומה ובסופו של דבר נפתרה באמצעות איזון דינאמי על מכונה .

אין תחליף לג'נט מקורי, גם קניה מחברה איכותית לא מבטיחה התאמה מיטבית אבל אם הג'נט איכותי בדרך כלל מוצאים פתרון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אפשר להתעלק על הthread איפה אפשר לקנות ג'אנטים לא סיניים גרועים?

 

אם אני רוצה ג'אנט לa1 לא מקורי.. סתם לדוגמא לקנות momo פה בארץ זה הגיוני?

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

 

ממליץ לקפוץ לג.מ פורטל, הם פתחו עכשיו מחסן עצום חדש ולפי הפרסומים בפייסבוק יש להם מבחר אין סופי. אני יכול להגיד לך מניסיון ש-98% מבתי העסק ידחפו לך דברים סיניים ורובם גם יגידו שמדובר באיכות טובה. אני יכול להגיד בלב שלם שג.מ פורטל הוא היחיד שמוכר דברים גם איכותיים וגם יש לו מקוריים משומשים. אם אתה מחפש משהו לא מקורי אבל של חברה מוכרת, זה המקום (חבר קנה ממנו o.z מקורי).

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...