Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעשיית כלמוביל, יונדאי I20 ורמת הגימור הנעלמת


noknok
שימו לב! השרשור הזה בן 1934 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין קשר

 

הכוונה לזה שעוד לא ראיתי ב.מ.וו. עם מדבקת "איך אני נוהג".

 

כנראה שעם ב.מ.וו. זאת שאלה רטורית [emoji41]

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש גירסאות איבזור נמוכות שנמכרות אך ורק לציי רכב ולא מופיעות באתר ובמחירון ללקוח הפרטי. לא רואה בזה שום דבר פסול.

 

בתור לקוח פרטי אתה לא יכול לקנות את הגירסאות האלו אז אין מה להציג אותן באתר.

 

אם הן יופיעו באתר זה אומר שכל אחד יכול לרכוש אותן אבל כאמור זה לא המצב.

 

 

 

זה לא דבר חדש, אני יכול לעלות את המפרט של יונדאי גטס מודל 2008, בו גירסת GLF בכלל לא מופיעה. בפועל היא נמכרה בכמויות לציי רכב באותה שנה.

 

הבעיה היא שאחרי 3 שנים ולפעמים פחות, הדגם הזה מתגלגל לשוק הפרטי ואז גם אין ביקורות על הגרסה הפחות מאובזרת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הכוונה לזה שעוד לא ראיתי ב.מ.וו. עם מדבקת "איך אני נוהג".

 

 

 

 

צי רכב מתחת לכמות מכוניות מסויימת (לא זוכר אם זה 10 או 20, סדר גודל כזה) לא חייב להעסיק קצין רכב ולא חייב להדביק את המדבקות "איך אני נוהג".

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטלוג הזה אני מניח שקיים, מסופק לחברות ליסינג.

 

מה הטעם לספק אותו לי ולך אם כשהגיע לסוכנות באופן פרטי לא ימכרו לנו את הגרסה הזו?

 

קשה לי להסכים איתך. ההדיוט בעל הממון והרצון לקנות רכב שכזה מכיר אך ורק גורם אחד שאחראי על הרכב - היבואן הבלעדי.

אפילו אם אלך בדעה שהאחריות היא של הליסינג, אכנס עכשיו לאתרי ה-0 ק"מ ואבדוק שם. להלן מדגם תוצאות:

קארקוסט לא מציינים שום דבר מיוחד ושולחים לאתר הראשי של היבואן.

מוטודיל חצי צדיקים - שולחים לאתר הראשי של היבואן אבל כותבים בצד שהרכב מגיעה עם מערכת התראה מתאונות.

קארביי - מחזיקים קישור למפרט בקובץ PDF מתוך האתר של היבואן. כמו שאתם כבר יודעים, הוא לא מכיל את המפרט המדובר.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קטלוג i20 החדשה כולל רמת גימור "פריים"

 

הקטלוג עדכני? כי אם מורידים מהאתר רמת איבזור פריים לא מופיעה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מיטב זכרוני אסור על פי החוק חהתנות מכירה של רמת גימור לליסינג בלבד. כדי שתהיה משמעות לשווי השימוש, מחיר המחירון חייב להיות מפורסם ונגיש לכל מי שרוצה.

בד"כ מחירון גרסת הליסינג מנופח באופן קיצוני כך שלקוחות פרטיים נמנעים ממנו. כאן כלמוביל הלכו צעד הזוי קדימה והם מונעים מידע מהלקוחות כדי שלא יקנו את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטלוג עדכני? כי אם מורידים מהאתר רמת איבזור פריים לא מופיעה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

קיבלתי את זה לפני שבועיים בערך,

אני מתאר לעצמי שזה עדיין עדכני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כניראה שהם הורידו, עכשיו אם תיכנס לא תיראה את הגירסה הזאת.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי לנציגות כלמוביל כאן בפורום פתרונים...

 

ניראה לי שהם עדיין מחפשים תשובה לשאלה שהם נשאלו על התקלות במערכות ההיגוי בדגמי יונדאי השונים לאחר שהם כתבו שהיונדאי אלנטרה זה רכב נטול תקלות:

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?666162-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%9C%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%94-2016

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צי רכב מתחת לכמות מכוניות מסויימת (לא זוכר אם זה 10 או 20, סדר גודל כזה) לא חייב להעסיק קצין רכב ולא חייב להדביק את המדבקות "איך אני נוהג".

 

הזכרתם לי שלפני כ-15 שניפ, בבניין בו עבדתי הייתה ממוקמת חברת ליסינג קטנה יחסית (אז חברות הליסינג פרחו...) ובחניון עמדה AUDI TT עם מדבקות של חברת הליסינג. הנחתי שהיא של מנהל בכיר/בעלים בחברה ושעשע אותי שיש כזאת בליסינג

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר

 

הכוונה לזה שעוד לא ראיתי ב.מ.וו. עם מדבקת "איך אני נוהג".

 

כנראה שעם ב.מ.וו. זאת שאלה רטורית [emoji41]

ליסינג פרטי, מכיר?

 

הבעיה היא שאחרי 3 שנים ולפעמים פחות, הדגם הזה מתגלגל לשוק הפרטי ואז גם אין ביקורות על הגרסה הפחות מאובזרת.

 

אז אנחנו כלקוחות עתידיים צריכים להיות יותר עירניים ולא לקנות את המכוניות האלה, או לקנות אותן לאחר הערכה של האיכויות, היתרונות והחסרונות שלהן, ולעשות החלטה מושכלת. לא ללכת כמו זומבי לסניף של חברת ליסינג ולנהום על הנציג "יונדאאאאאיייי.... תביא לי יונדאיייייי", לחתום על החוזה ולנסוע משם. כמו שעושים לא מעט אנשים.

 

קשה לי להסכים איתך. ההדיוט בעל הממון והרצון לקנות רכב שכזה מכיר אך ורק גורם אחד שאחראי על הרכב - היבואן הבלעדי.

אפילו אם אלך בדעה שהאחריות היא של הליסינג, אכנס עכשיו לאתרי ה-0 ק"מ ואבדוק שם. להלן מדגם תוצאות:

קארקוסט לא מציינים שום דבר מיוחד ושולחים לאתר הראשי של היבואן.

מוטודיל חצי צדיקים - שולחים לאתר הראשי של היבואן אבל כותבים בצד שהרכב מגיעה עם מערכת התראה מתאונות.

קארביי - מחזיקים קישור למפרט בקובץ PDF מתוך האתר של היבואן. כמו שאתם כבר יודעים, הוא לא מכיל את המפרט המדובר.

 

התשובה שלי לך זהה לתשובה שלי לפות"ש. קודם כל - האם לדעתי היה הרבה (אבל ממש ממש הרבה!!!) יותר חכם כן לפרסם את הגרסה הזאת ופשוט לתת לה מחיר של 3000-5000 שקל פחות משל הגרסה המאובזרת כמו שהם עשו עם האלנטרה/i35 וכמו שלובינסקי עושים עם כל המכוניות שלהם שמיועדות לליסינג? כן. זה היה הרבה יותר חכם והרבה יותר הוגן.

 

אבל האם אני יכול להבין אותם? קצת, אבל כן. נהגי הליסינג הם לא הלקוחות של כלמוביל. חברת הליסינג היא הלקוח של כלמוביל ונהג הליסינג הוא ה"לקוח" (תכלס גם לא בדיוק, החברה בה הנהג עובד היא הלקוח) של חברת הליסינג. לכן, מי שצריכה (מה זה "צריכה"? חייבת) להציג את המידע הזה היא חברת הליסינג. והיא צריכה לעשות את זה כי האינטרס שלה הוא שנהגי הליסינג יקחו את המכוניות האלה, אחרת הן ישארו במגרשים שלה עד שהן יהפכו לאבק.

כנ"ל ב-0 ק"מ. אתה לקוח של קארקוסט/מוטודיל/קארביי, והם אלה שאסור להם להציג לך מצג שווא. כלמוביל בסיפור הזה כל כך רחוק מחוץ לתמונה שבאותה מידה היא הייתה יכולה להיות על הירח.

חברת הליסינג היא זאת שבתכלס מוכרת את המכונית, והיא זאת שצריכה לספק לך את המפרט, את רכב ההדגמה ושאר הדברים שכלמוביל עושה מול לקוח פרטי כי כמו שאני כמישהו מהרחוב, לקוח של כלמוביל, אתה לקוח של חברת הליסינג. והיא זו שצריכה להתאמץ בשבילך כדי שתקנה אצלה.

 

למה אף אחד לא בא בטענות ליבואנית של דל או לנובו על זה שהמחשב שהוא קיבל מהחברה הוא במפרט נמוך יותר מזה שנמכר בחנויות? זה אותו דבר בדיוק. זה כלי עבודה שאתה מחזיר אחרי X זמן ומקבל אחד אחר, וגם היונדאי הזאת היא כלי עבודה שאתה מחזיר אחרי X זמן ומקבל יונדאי/טויוטה אחרת. אנחנו, אלא שנקנה את המכוניות האלה ביד השניה, בטח ובטח ואלפיים פעם בטח, לא מעניינים את כלמוביל. היא כבר הרוויחה את כל מה שהיא יכלה, חברת הליסינג גם היא כבר הרוויחה מספיק כדי לא להיות מופסדת במסגרת עסקת הליסינג (2500~ שקל כפול 30 שווה 75 אלף שקל שהם בוודאי ברייק איוון שלא לומר מגלמים מעט רווח) ומבחינתה כל מה שמגיע כתוצאה ממכירת האוטו ליד השניה הוא רווח נקי.

 

בקיצור, אני מבין את הטענות שלכם כאנשים, אבל כאלמנטים בתפירת העסקה בין כל הצדדים, משקלו של נוקנוק כל כך קטן שאף אחד לא עצר לחשוב עליו אפילו לא למאית שניה. ותכלס, בצדק. הוא לא הלקוח.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אממ, כן ולא - אז 90% מקציני הרכב לשאלה "רגע מה האבזור" יפנו את המשתמש לאתר החברה/יבואן(זה מה שקורה אצלנו ואצל חברות שחברים עובדים בהם) זה מה שקורה גם בקאר-קוסט וכו', הם לא מחזיקים מפרטי רכב וזה המצב, אולי אם תשאל ישירות "האם הרכב בא עם מערכת בטיחות" תקבל את התשובה.

 

במקביל, קציני רכב רבים שאני מכיר לשאלה "אפשר רכב מבחן לנסיעה?" יתנו תשובה "תלך לסוכנות ותבקש נסיעת מבחן", מעטים החבר'ה שאני מכיר קיבלו תשובה "בטח החברת ליסינג תספק לך רכב"(אבל פה ושם גם שמעתי).

 

לגבי הכוח שלי? כנוקנוק? הוא שולי - אבל בסופו של יום אם אני לא אבחר ביונדאי I20 ואבחר באופל קורסה בליסינג לצורך העניין, סביר להניח שיונדאי תפסיד בקצה I20 שתימכר לחברת הליסינג בדיוק כמו לקוח פרטי(אולי מינוס העובדה שהלקוח הפרטי משלם "עמלת מכירה" גבוהה יותר מאשר חברת הליסינג שקונה את הרכבים במחירים מוזלים יחסית) - כנ"ל אם אני ארכוש דרך 0 קילומטר רכב אחר(לדוגמא, המאזדה 2 גם ב0 קילומטר מוצעת ברמת גימור דיינמיק ולא אקטיב שקיימת רק בליסינג).

 

במצב כזה? היבואן צריך לספק את המידע, ולדעתי? גם לבנות מנגנון "בריא" יותר לציי הרכב - המצב הקיים פשוט גרוע.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמה שאתה אומר נובע מההבדל הגדול באיך שאתה ומשתמשי ליסינג אחרים תופסים את תפקידה של חברת הליסינג, לעומת איך שהיבואן תופס את תפקידה. אתה רואה בה כמתווך, בעוד שהיבואן רואה אותה כלקוח. לכן היבואן מחויב לה ולא לך, וכשאתה בא לקצין הרכב/חברת הליסינג, שניהם יותר משמחים לגלגל את האחריות למתן מידע לפתחה של חברת הליסינג, כי כמה שפחות עבודה יותר טוב.

 

נוצר מצב שהיבואן סוגר על עסקה מול לקוח אחד, אבל בפועל נאלץ לעבוד מול שני לקוחות שונים על אותה מכונית.

 

אני לא אומר שאני לא מבין אותך, אלא שנוצר מצב דבילי בו אתה מצפה לקבל שירות ומידע ממישהו שבתכלס לא עשה איתך שום עסקה, אבל בדיוק בגלל מה שאמרת על זה שתבחר רכב X על פני רכב Y, הוא נאלץ בעל כורחו לטפל גם בך, אז הוא עושה את המינימום ההכרחי.

 

*יש לציין ששום דבר ממה שאני כותב לא נובע מידיעה עובדתית של איך מערכת היחסים הזאת של יבואן-ליסינג-קצין רכב-אתה עובדת, אלא פשוט מניסיון להבין את כל הצדדים.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1934 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...