Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רענון נהיגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסיתי לחפש מקרה דומה בפורום, אך לא מצאתי.

הסיפור שלי הוא כזה, לפני כ-5 שנים הוצאתי רישיון A1, רישיון שניצלתי כחצי שנה ולאחר מכן לא היה לי צורך בו ולכן גם לא חידשתי אף פעם ולפי הבנתי הוא בוטל אחרי שנה כי כדי לחדש צריך שיעורים שוב וטסט שוב.

לפני שנתיים הוצאתי רישיון B ולפני כחצי שנים קיבלתי זימון לרענון נהיגה. בכנות אומר שהנושא ברח לי מהראש ועכשיו אני חצי שנה קדימה וקיבלתי מכתב מאיים שאומר שבמידה ולא אעבור רענון ישללו לי רישיון, עולות לי השאלות הבאות:

1)אם קורס רענון נהיגה צריך לעבור כל 5 שנים מאז שהוצאתי את הרישיון, האם לעשות רישיון מסוג חדש לא מבטל לי את הצורך? הרי אני עובר שיעורים וטסט?

2) אני חידשתי רישיון וכרגע יש לי תוקף עד 2022, השאלה היא האם באמת יכולים לשלול את תוקף הרישיון שלי רק כי לא עברתי את הקורס?

תודה למי שיקדיש את הזמן להגיב, אלכס.

×
×
  • תוכן חדש...