Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה 2007 - טיפול שגרתי התנפח לכ- 4000 ש"ח, צריך ייעוץ


Delver
שימו לב! השרשור הזה בן 1968 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עשית כבר את הטיפול או שזו רק הצעת מחיר ?

אם הצעת מחיר,אתה לא חייב להמשיך לטפל שם ואם כבר הטיפול בוצע,אל תבכה על חלב שנשפך.

מה שמפתיע אותי (לא מכיר את הרכב) זה שיש 2 גומיות לכל ציריה(אלא אם מדובר על גומיה אחת והגומיה השנייה הפנימית היא בעצם פעמון הצירייה

אבל במצב כזה כבר ציריה משופצת אצל גלעד במוסך המלטש באזור התעשיה של עיר גנים קרית אתא היתה עולה לך פחות)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי דעתי:

אני לא מוצא שום סיבה להשקיע בציריות מקוריות שעברו 240 אלף ק"מ, אני הייתי אומר תודה יפה ושם 2 חדשות, שיחזיקו חצי זמן גם מעולה, אתה יודע מה, לא חצי שליש.

מחיר הגומיות עולה כשני שליש ממחיר הציריות חדש קומפלט כולל עבודה.

לגבי חיזוק הברגים, זה לא יהרוס כלום, אני מהמר שהם משוחררים ולכן יש הזעה/נזילה, שבתכלס אין לה כל משמעות.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמפתיע אותי (לא מכיר את הרכב) זה שיש 2 גומיות לכל ציריה(אלא אם מדובר על גומיה אחת והגומיה השנייה הפנימית היא בעצם פעמון)

הגומיה החיצונית היא על הפעמון והפנימית על הקרדן, מבנה ציריה סטנדרטי לחלוטין..

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית אדגיש שחלקים נוזלים לא מחזקים ותושבות לא משמנים!!

 

שנית, יש כאן דברים חשובים שנדרש לטפל בהם, אבל בגלל הספקות והמחיר, הכי נכון יהיה לעשות זה לגשת לעוד מוסך שיבדקו את הליקויים ויתנו עוד הצעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

למישהו יש המלצה למוסך טויוטה מורשה "רגיל" באזור חיפה?

 

מוסך קרוזר.

מוסך קטן במפרץ שמתמחה ביפניות ובטויוטה במיוחד.

 

אני בטוח שכשהרכב יעבור בדיקה תגלה שבמורשה מנסים להשחיל אותך גם במחיר וגם בצורך של החלפת כל החלפים האלה (כמו שאני נוכחתי בעבר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש ל "משפץ" תחליף 2 ציריות, תעבור למוסך חושי לטיפול,שאר הדברים וכיוון פרונט.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש ל "משפץ" תחליף 2 ציריות, תעבור למוסך חושי לטיפול,שאר הדברים וכיוון פרונט.

איך אץה מבין שהבעיה בציריות עצמם? אני מבין שזה סיפור של גומיות בלבד...אני טועה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא חכם לזרוק שתי ציריות מקוריות תקינות ולהחליף אותן בציריות סיניות שלפי הניסיון שלי עם 3-4 כאלה, מחזיקות כ 30 אלף ק"מ.

 

אם הגומיות קרועות, צריך להחלחף גומיות. ציריה מקורית שעשה 240 אלף יכולה לעשות עוד הרבה ק"מ.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי שם שקל על צירייה שעברה 240 אלף ק"מ, במיוחד אם מחיר הגומיות יעלה כמו ציריות חדשות (סיניות).

וגם אם זה רק גומיות, גש למשפץ יעלה לך חצי מהמורשה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי לקנות 4 גומיות ב 300 ש"ח כל אחת.

 

אם הגומיות קרועות, שים גומיות חדשות תחליפיות רק לא מהסוג הזול ביותר שגם לא מחזיק וזהו. ציריות תקינות אין סיבה להחליף.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לגמרי והכי נכון! אם אין בעיה עם הצירייה עצמה, אלא רק גומיות, חבל יהיה להחליף אותן למוצר נחות יותר.

אם ממש הגומיות קרועות ויצא לגמרי הגריז החוצה אז כדאי לשקול בחיוב החלפה של הצירייה ושוב זה תלוי אם זה החיצוני או הפנימי ואם יש להשיג פעמון צירייה בנפרד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הטיפים! עזרתם מאוד!

הלכתי היום למוסך מורשה אחר שקיבלתי עליו המלצה וביקשתי מבעל המוסך לבדוק את רשימת הליקויים.

 

- מתוך ארבע הגומיות של הציריות, אחת קרועה והשאר יבשות - הוא החליף את ה-2 בצד של הקרועה ואמר שבינתיים אין צורך להחליף את ה-2 האחרות.

- אטם מכסה שסתומים - החליף (כנראה חליפי)

- לגבי שרשרת הטיימינג ותושבת מנוע - אמר שאין כל צורך בתיקונים.

 

כל זה נסגר במחיר סביר ביותר של 720 ש"ח כולל מע"מ.

לסיכום, הטיפול השגרתי במוסך היבואן שלה 916 ש"ח + 720 ש"ח במוסך המורשה = 1636

הרבה יותר טוב מה- 4000 שניסו לדחוף לי במוסך היבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1968 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...