Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור עצוב על רכב חשמלי, יבואן רכב ושירות


צח
שימו לב! השרשור הזה בן 2024 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזו תגובה מנותקת מהמציאות!

הבנאדם רכש ממיטב כספו ר-כ-ב עם 4 שנות אחריות על הסוללה.

לפני תום האחריות התברר שהסוללה לא תקינה וגורמת לכיבוי הרכב.

הצרכן מעוניין לממש את האחריות שהובטחה לו, ואילו היבואן מנסה את שיטת מצליח ועושה הכל כדי לשהרכב לא יחזור לכביש.

לכל אלה שחושבים שהיבואן יכול להתקין איזה סוללה שבא לו- יש לכם טעות ענקית, כי החוק מחייב החלפה של החלק בחדש.

ההגדרה של היבואן לבלאי טבעי של הסוללה משתנה בכל שנה ומאוד מעורפלת.

לכל אלה שמציעים לבצע טרייד אין לזואי חדשה- אני בעד, מי ישלים הפרש של מעל 100k אתם? מישהו יודע מה המצב הכלכלי של צח? קל להיות גיבורי מקלדת.

תסלח לי, אבל זה הולך ונעשה פתטי מפוסט לפוסט.

 

פות"ש קנה רכב כשהוא יודע שמדובר בדגם ייחודי, שנכשל מסחרית, בטכנולוגיה שאין עדיין מידע איך היא מחזיקה לאורך זמן, ושעלולים להיות קשיים בתחזוקה שלו. הוא לא קנה קורולה. והוא נכנס לעסקה הזו בעיניים פתוחות.

 

עכשיו בא היבואן, ובעצם אומר לו: "תראה, מעל 95% מזמן האחריות הצלחנו להחזיק את הרכב הזה במצב נסיעה. עכשיו הגענו למצב שזה מאוד בעייתי מבחינתנו, אז במקום לזרוק אותך לכלבים, נקנה את הרכב הלא שמיש הזה במחיר הוגן". שזו, בעיני, דרך די הוגנת לסיים את הסיפור הזה.

 

אבל פות"ש, מסיבותיו, לא מוכן להתפשר. גם כשברור שאין באמת את היכולת הטכנית וההצדקה הכלכלית להשאיר את הרכב על הכביש (אני מקווה שאתם מבינים שהסוללות החדשות לא באמת חדשות, ולא יהיו יותר סוללות חדשות). אז הוא נתפס לסעיף בתעודת האחריות שאף אחד מאיתנו עדיין לא ראה. אפילו אם משפטית הוא צודק (ויש סיכוי שהוא צודק), זה לא באמת יעזור לו, וזה לא באמת "צדק" במובן הלא משפטי של המילה.

 

לפעמים צריך להכיר במציאות כשהיא דופקת לך בדלת, בטח כשהיא מגיעה עם פיצוי הוגן (שלמיטב הבנתי, לא היה צריך להילחם עבורו). היכולת של שניכם להתעלם מכל הקונטקסט הרחב יותר שברור לכל השאר שקיים פה, לא מאירה אתכם באור חיובי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 254
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

צח - ההבדל הוא בכך שסוללה לטלפון קיימת, ובשפע. הסוללות למכונית לא. לכן היבואן מוכן לפצות אותך בעשרות אלפי שקלים.

 

אל תשכח שאותן קבוצות שעליהן אתה מדבר החליפו את הסוללות לפני שנתיים - שלוש. גם אם נותרו סוללות במחסנים הן התבלו בינתיים. בוא נניח שקרסו יתנו לך גרוטה כזו במתנה. הרי בתוך מספר חודשים תעמוד באותו מצב בו אתה נמצא היום, והפעם הרכב יהיה שווה אפס אליפטי (תודה לברווז) שלם אחד. קח את ה-35,000 ש"ח ותתקדם.

 

יש להם סוללות חדשות במלאי, הם הציעו לי לרכוש אחת ב-35,000.

ההחלפה לקבוצה שניצחה אותם בבית משפט בוצעה לפני שנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסלח לי, אבל זה הולך ונעשה פתטי מפוסט לפוסט.

 

פות"ש קנה רכב כשהוא יודע שמדובר בדגם ייחודי, שנכשל מסחרית, בטכנולוגיה שאין עדיין מידע איך היא מחזיקה לאורך זמן, ושעלולים להיות קשיים בתחזוקה שלו. הוא לא קנה קורולה. והוא נכנס לעסקה הזו בעיניים פתוחות.

 

עכשיו בא היבואן, ובעצם אומר לו: "תראה, מעל 95% מזמן האחריות הצלחנו להחזיק את הרכב הזה במצב נסיעה. עכשיו הגענו למצב שזה מאוד בעייתי מבחינתנו, אז במקום לזרוק אותך לכלבים, נקנה את הרכב הלא שמיש הזה במחיר הוגן". שזו, בעיני, דרך די הוגנת לסיים את הסיפור הזה.

 

אבל פות"ש, מסיבותיו, לא מוכן להתפשר. גם כשברור שאין באמת את היכולת הטכנית וההצדקה הכלכלית להשאיר את הרכב על הכביש (אני מקווה שאתם מבינים שהסוללות החדשות לא באמת חדשות, ולא יהיו יותר סוללות חדשות). אז הוא נתפס לסעיף בתעודת האחריות שאף אחד מאיתנו עדיין לא ראה. אפילו אם משפטית הוא צודק (ויש סיכוי שהוא צודק), זה לא באמת יעזור לו, וזה לא באמת "צדק" במובן הלא משפטי של המילה.

 

לפעמים צריך להכיר במציאות כשהיא דופקת לך בדלת, בטח כשהיא מגיעה עם פיצוי הוגן (שלמיטב הבנתי, לא היה צריך להילחם עבורו). היכולת של שניכם להתעלם מכל הקונטקסט הרחב יותר שברור לכל השאר שקיים פה, לא מאירה אתכם באור חיובי.

 

סיפור יפה אבל לא נכון;) תנסה עוד פעם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא נכון?

 

הזמנת קורולה וקיבלת פלואנס חשמלית?

לא ידעת שבור פלייס פשטו רגל ולא יהיו יותר רכבים כאלה?

הרכב לא נסע שלוש שנים ועשרה חודשים ונעמד חודשיים לפני סוף האחריות?

היית צריך לתבוע את קרסו כדי שיציעו לקנות ממך את הרכב?

והכי מעניין, העלת לפה את כתב האחריות?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנהלים אם אפשר בבקשה לנעול אודה לכם מאוד.

לכל מי שניסה לעזור ולייעץ בצורה אוביאקטיבית תודה רבה ולמי שלא אני שמח שעזרתי להעביר את השבת

עריכה אחרונה על ידי צח
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צח, אחד הדברים במדיה הזאת שנקראת אינטרנט הוא שלא בכל מקרה שבו מטרת השרשור כפי שיועדה על ידך לא הושגה, הוא ינעל.

לדעתי לפחות אין הצדקה לנעילה - לא היו כאן קללות או ירידות אישיות שחייבו התערבות ניהולית, ומאידך יש כאן שיח פורה על נושא מעניין ולא פשוט.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צח, אחד הדברים במדיה הזאת שנקראת אינטרנט הוא שלא בכל מקרה שבו מטרת השרשור כפי שיועדה על ידך לא הושגה, הוא ינעל.

לדעתי לפחות אין הצדקה לנעילה - לא היו כאן קללות או ירידות אישיות שחייבו התערבות ניהולית, ומאידך יש כאן שיח פורה על נושא מעניין ולא פשוט.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

 

תגלול קצת למעלה ותודה על ההסבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלווה את השרשור מתחילתו. לא חריג, וודאי לא מצדיק נעילה.

זה האינטרנט, לא תמיד הכל הולך על פי התכנית. פאלו תיאר את זה היטב באחת ההודעות לעיל.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלווה את השרשור מתחילתו. לא חריג, וודאי לא מצדיק נעילה.

זה האינטרנט, לא תמיד הכל הולך על פי התכנית. פאלו תיאר את זה היטב באחת ההודעות לעיל.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

 

חשבתי שהנושא סגור מבחינתך,

עדיין לא קבלתי תשובה לשאלה מהבוקר, אני מבין שתפסת עמדה וזה קצת פוגע באגו אבל תשובה כנה תתקבל בברכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היית עסוק בתוכן במקום בעקיצות, היית רואה שכבר עניתי על זה (הודעה #145).

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי RK

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
חשבתי שהנושא סגור מבחינתך,

עדיין לא קבלתי תשובה לשאלה מהבוקר, אני מבין שתפסת עמדה וזה קצת פוגע באגו אבל תשובה כנה תתקבל בברכה.

 

גם אתה התבקשת איזה 500 פעם להעלות את כתב האחריות ובכ"ז לא הגבת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק.

 

 

 

לא, כי קלאץ' מחליק (למעט מקרים נדירים ביותר של תקלות) הוא בלוי ולא תקול.

 

 

 

ראית פעם בית משפט מבפנים או ניהלת הליך מהתחלה עד הסוף שאתה שולח אותו לשלם? שילמת על הליך כזה?

 

לגבי האם בלאי טבעי יכול לכבות את הרכב? לא יודע. אבל אם המערכות צריכות מתח X כדי לפעול ובלאי טבעי של סוללה יכול להפיל אותה מתחת לו, אז כן, בלאי טבעי יכול לכבות את הרכב. בדיוק כמו שעקב בלאי סוללה בטלפון יכולה להביא לזמני פעולה הזויים שבגללם מחליפים מכשיר (או סוללה).

 

 

 

יכול מאד להיות שכן, אבל הרי אין לך שום ערך מספרי. אפשר אפילו למצוא צידוק לשינוי המספר עם הזמן - המוצר ניסיוני ועם הזמן מגלים עליו תובנות חדשות.

 

שוב, יכול מאד להיות שתוכיח את צדקתך, רק שזה לא יהיה כדאי לך בשום קנ"מ. תעשה חישוב עלות/תועלת, תבדוק אם לקנות סוללה ב-20K (לא מופרך שתצליח במו"מ על זה) משתלם לך ל-2-3 השנים הבאות (אין לך מושג כמה היא תחזיק) ותתקדם. או תמכור להם. זה הרבה יותר פשוט מהמלחמה בתחנות רוח שאתה מנסה לקדם.

 

דאגת להחביא אותה טוב, אז אם אני מבין נכון את התשובה שלך אתה מסכים איתי שאם יהיה היה ערך לסוללה תקולה אז הדרישה שלי לגיטימית? באותה נשימה אתה מסרב בתוקף להתייחס לזה שנשארו עוד חודשיים לאחריות, שהאוטו נמצא לא תקין בבדיקה של היבואן, שיש נורת תקלה דולקת, שהאוטו לא עובר טסט וקרסו מודים שהוא לא כשיר לעבור את הטסט ושקרסו שינו ארבע פעמים בשנתיים את עמדתם לגבי סוללה תקולה למרות שברכבים החדשים שהם משווקים הערך המוגדר הוא 72%

 

אבל עזוב אתה לא חייב לענות, הבנתי כבר את עמדתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התייחסתי לזה, ולא החבאתי דבר מאיש. יש לך סכסוך אחריות, ומחלוקת על פירושה. אתה טוען שמכיוון שהרכב לא תקין, עליהם לתקנו באחריות no matter what, הם טוענים הרכב לא תקין בשל דעיכת הסוללה ועל כן הדבר אינו מכוסה באחריות. הדרך לפתור סכסוך (בלי לערב עולם תחתון) היא במו"מ או בבימ"ש. במסגרת המו"מ כבר קיבלת הצעה, וייתכן שתוכל לשפרה ל-20k ₪ (וייתכן שלא). בבית המשפט - כבר התייחסנו לזה. יכול להיות שתזכה ויכול להיות שלא, אבל זה יהיה כרוך בזמן ובכסף.

מה עוד אתה רוצה? הפי אנדינג?

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אתה התבקשת איזה 500 פעם להעלות את כתב האחריות ובכ"ז לא הגבת.

צודק, התכוונתי לצלם את זה במהלך היום אבל היא מתגמדת לעומת כל הדברים שנכתבו ויש לי הרגשה שלא יהיו פה שינויי עמדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח,

נחזור לשאלה הפשוטה:

אם בתעודת אחריות היה מופיע ערך מספרי לסוללה לא תקניה, הדרישה שלי הייתה לגיטימית?

כן, אם היה ערך מספרי קבוע ובדיקה מהימנה לסוללה, הדרישה לגיטימית.

 

אממה - קרסו לא חייבים לתת לך סוללה חדשה במסגרת האחריות, הם פשוט צריכים להחזיר את הרכב למצב תקין - לכן יכולת גם לקבל סוללה מפירוק\משיפוץ.

הסוללה שהיית מקבל היתה יכולה להחזיק 4 חודשים (מעכשיו) וזה אומר שבפברואר 2019 אתה באותה בעיה. מה אז ?

 

העובדות הן אלו:

1. אתה לא רוצה להישאר עם קרסו.

2. הרכב התקלקל 2 חודשים לפני תום האחריות (כאשר ידוע שמדובר במיזם שפשט רגל, ורכב זה הוא מהניצולים האחרונים על הכביש).

3. מציעים לך אחלה כסף על הנבלה.

 

כל אלו ועדיין לא הבנת את הרמז ? (כבר כתבו לך את זה כאן כמה פעמים).

אם באמת עדיין לא הבנת - i rest my case, כל מה שנותר לומר הוא "שאלוהים יעזור לך....".

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2024 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...