Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נזכור רק שלמי שנמצא במעגל התנועה ( אם קיים תמרור 303 ) יש זכות קדימה על פני רכב הנכנס למעגל מימין.

גם אם הוא נמצא בנתיב השמאלי יש לו זכות קדימה ממי שנכנס עכשיו לכיכר לנתיב הימיני?
פורסם
גם אם הוא נמצא בנתיב השמאלי יש לו זכות קדימה ממי שנכנס עכשיו לכיכר לנתיב הימיני?

 

לדעתי מי שפונה ימינה , בפניה הראשונה ,בכיכר דו מסלולי ,חייב לתפוס את הנתיב הימני ,גם אם הנתיב השמאלי פנוי

 

מי שסלל שני נתיבים או יותר תכנן שינצלו את כולם

הנתיב הימני צריך להיות מיועד בכללי לאלה שרוצים לצאת בזרוע הקרובה, כלומר אם הוא נכנס ומיד יוצא בזרוע הקרובה יישאר בימין, אם בזרועות רחוקים יותר ינצל גם את הנתיבים הפנימיים, ויחזור לימני בין הזרוע הקודמת לזרוע ממנה הוא רוצה לצאת, תוך מתן איתות ברור על כוונתו.

 

אז לשאלתך סאמי אם הרכב בשמאלי מאותת ימינה ייתן לו הרכב הנכנס לכיכר את זכות הקדימה, אם בשמאלי ללא איתות יכול הוא להיכנס לימני חופשי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אז לשאלתך סאמי אם הרכב בשמאלי מאותת ימינה ייתן לו הרכב הנכנס לכיכר את זכות הקדימה, אם בשמאלי ללא איתות יכול הוא להיכנס לימני חופשי.

 

איפה הגבול בין מתן זכות קדימה בכניסה למעגל התנועה ומתן זכות קדימה במעבר נתיב?

לדעתי, וכך אני משתדל לפעול - אם יש סיכוי להפריע לרכב במעגל התנועה בתמרון שלו בין אם הוא מאותת ובין אם לא - לא נכנס פנימה. עדיף להמתין לפני המעגל ולא בחדר המתנה במוסך:roll:

פורסם

ברור שאם אתה רואה אותו פונה לנתיב הימני בלי לאותת אתה לא תיכנס למעגל או בו, או הוא בך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...