Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביקור מקצועי במפעלי המסננים לרכבים של חברת MAHLE


מוסך רון
שימו לב! השרשור הזה בן 2083 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברור שהמסנן מסנן משהו כלל לא דיברתי שהמסנן לא חיוני למערכת

הדגש הוא על מסנני ההיפואלרגנים החדשים שאני בטוח שבתנאי מעבדה מצויינים אבל ברכב רחוק מזה

אתה בטוח על סמך מה ? ניסיון מעבדתי או שוב פעם ראית סרטון ביוטיוב של איזה מוכר פילטרים אשר נהפך להיות מומחה ?

 

תוכיח לי את שכתבת בעזרת מאמר טכני מקצועי של ייצרן פילטרים או ייצרן רכב או גוף מכובד הנקרא SAE אשר נושא זיהום אוויר בתא הנוסעים נחקר על-ידיו בשנים האחרונות בצורה נמרצת.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

על סמך זה שאצלי הפילטרים לא אטומים

 

תראה לי מאמר שבו בדקו פילטרים בתוך רכב ולא בתנאי מעבדה

אם איני טועה בדיקות הפילטרים ה ISO וכו' נעשים בתנאי מעבדה ולא בתנאים של חלל הרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אתה טועה ואתה אפילו לא עושה גוגל בסיסי

 

2. רשמתי לך איך לבצע את הבדיקה עם הפילטר הלבן ולאחר כשנה, תוציא אותו - אל תתעלם, הבעיה לא תעלם

 

3. אתה מתכווח עם שטויות כאשר יש עשרות בדיקות שנעשו בפועל ונכתבו תקנים ומערכות מתוכננות על ידי מהנדסים והינה מגיע VIC1234 ואומר כי המערכת לא עובדת והכל אשליה

 

4. למה אנחנו צריכים להראות לך מאמרים בדוקים ובדיקות בפועל על ידי גדולי היצרנים והחברות בתחום כאשר אתה זה שאומר אחרת ואתה זה שאין לו אפילו מסמך אחד בנושא, רק "תחושה", לא צורם קצת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

מסנן תא נוסעים איכותי של יצרן מקורי יאטום בצורה מושלמת את התא שאליו הוא מיועד

בכל רכב ספציפי אבל אין להשוות אותו למסנן אויר של מנוע אלו שני דברים שונים לחלוטין .

עיקר השוני בין השניים הם חומרי הגלם שבהם נעשה שימוש .

מסנן מזגן לדוגמא לא צריך קצף פוליאוריטן כדי לאטום את בית המסנן .

האטימה הדרושה במסנן אויר היא גבוה הרבה יותר .

כשמנוע פועל בעומס מלא מתקיימת זרימת אויר אדירה דרך קרב הסינון כך שהפרשי

הלחצים והעומס על חומרי הגלם הוא הרבה יותר גדול מאשר מסנן תא נוסעים .

כמו כן מהירות האויר ביניקה היא גבוה הרבה יותר בהשוואה .

 

יוצא מכך שבאופן כללי אטימת המסנן בתא הנוסעים היא פשוטה יותר זה נכון אבל אין

להסיק מכך שאין אטימה טובה במערכת הזאת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדה מעניינת נוספת היא שבשעה אחת נכנסים לרכב כ 100.000 ליטר של אויר והגזים

המזהמים אם לא עוברים סינון איכותי שוקעים בחלל תא הנוסעים ומצטברים .

 

 

רון היקר,

 

אשמח אם תשפוך קצת אור על הנתון החמור הנ"ל.

100.000 ליטר אויר בשעה חודרים לתא הנוסעים? או שמא מדובר פה בטעות כתיב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בדיוק חמור פה? זה אולי נשמע הרבה, אבל זה בסה"כ סדר גודל של 20 עד 30 ליטר אויר לשניה, שזה די עושה שכל אם אתה מפעיל מזגן על עוצמה בינונית-גבוהה (כמובן סירקולציה על אויר חיצוני).

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון היקר,

 

אשמח אם תשפוך קצת אור על הנתון החמור הנ"ל.

100.000 ליטר אויר בשעה חודרים לתא הנוסעים? או שמא מדובר פה בטעות כתיב?

100K ליטרים לשעה עוברים סינון דרך המסנן והנתון נכון.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי עכשיו על השרשור מתחילתו.

 

רון, שאפו על הכתיבה הזורמת והקולחת שנותנת הבנה גם לפשוטי עם כמוני, ובמקביל מספקת מספיק מידע גם לאשפים כמו מרק ואחרים.

 

נראה ביקור בהחלט מהנה ואינפורמטיבי, ותשתף אותנו בבקשה גם בהמשך בביקורים מקצועיים כאלה.

 

 

בהצלחה איש יקר.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
רון היקר,

 

אשמח אם תשפוך קצת אור על הנתון החמור הנ"ל.

100.000 ליטר אויר בשעה חודרים לתא הנוסעים? או שמא מדובר פה בטעות כתיב?

 

שאלה יפה שאלת כאן כי גם לי הנתון הזה שנאמר בהרצאה שקיבלנו מהמהנדס

שאחראי על פיתוח מסנני תא נוסעים בmahle היה נראה לי שגוי עם איזה אפס מיותר

לפחות אחד אבל מסתבר שלא ואלו הם המספרים .

 

קבל דף של היצרן שמסביר על מסנני תא נוסעים והנתון הנל מופיע בו .

 

TM_Sheet 01-2011 EN (1).pdf

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קל לחשב את זה ברגע שיודעים מה ה CFM או כל נתון עזר אחר של מפוח המזגן ולהכפיל בשעה כמובן.

 

זה מגיע בין 100,000 ועד 130,000 גם תלוי בעוצמת המפוח שיש ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2083 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...