Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

לפני שבועיים רכשתי b4 2010 2.0,במסגרת הקניה בוצע יישור קו במהלכו הוחלף טיימינג,שמנים ופילטרים.

אתמול התחלתי להרגיש שבעמידה הרכב ״נחנק״ ובגלישה איטית בפקק המנוע ׳׳מגמגם״ כאילו זה נהג חדש שמנסה לגלוש על גיר ידני.

שמתי לב שכאשר מופעל המדחס ונכנס לפעולה הסל״ד יורד ל500 האוטו מתחיל לרעוד והמנוע מגמגם.

הרכב נבדק בשנית והפלאגים חדשים ברכב ולא נראית בעיה לעין.

האם זה יכול להיות קשור בחיישן חמצן?

כמוכן ביציאה מהמקום בלחיצה עדינה על הגז האוטו לא מגיב ואז יוצא במהירות.

ממה יכולה לנבוע הבעיה?

פורסם

אהלן..

1. ניקוי מצערת

2.מייצב סיבובי סרק ( שניקוי מצערת יאפשר העברת אויר טובה אליו במצערת סגורה )

 

בהצלחה..

 

בהנחה שלא נדלקה לך שום נורת התראה ..זה הכיוון

נמצא בפסילה האמת כבר 7 חודשים מתוך 3 :roll:

פורסם

תודה רבה לך!

אכן הרכב לא מראה שום חיווי וסימן תקלה ואעשה את מה שאמרת.

במידה והטיפול הזה יבוצע לאחר 600 קמ(נסיעה לאילת) האם יכול להיגרם נזק/החמרה בבעיה?

פורסם

אהלן,

1.איני חוזה עתיד...

2. קנה ספריי קרבורטורים ועשה זאת לבד לפני הנסיעה.

 

בהצלחה

נמצא בפסילה האמת כבר 7 חודשים מתוך 3 :roll:

×
×
  • תוכן חדש...