Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

קנית מערכת חדשה לרכב והייתי שמח אם תוכלו להמליץ לי על קיט התקנה איכותי למגבר

המערכת שלי:

רדיו דיסק pioneer deh 80prs

מגבר 4 יציאות alpine pdx- f6

מגבר מונו בולוק alpine mrv- m500

רמקולים אחורים 6.9 morel tempo ultra

רמקולים קדמיים קומפוננט morel hybrid 602 6.5

סאבוופר Kicker 11t s10 l72 גודל 10 אינץ

פורסם

חבל על הכסף תזמין מהארץ קיט של 4 גייג' זה מספיק לגמרי, אתה מחבר אותו למגבר וממנו אתה מפצל פלוס למגבר השני רימוט למגבר השני ומינוס מה שיותר נוח לך או לפצל מהגבר, או לעשות הארקת מינוס בנוסף למגבר הזה.

כבלים לרמקולים תקנה בנפרד.

בקשר לrca אתה קונה מפצלים מנקבה לשני זכרים ומפצל את חיבור הrca שלך לשלושה שניים למגבר ה4 ערוצים אני מניח ואחד למונו בלוק שלך.

אצלי זה עובד מצוין ואני עובד עם הספקים כמו שלך והכל בסדר וכך אתה חוסך 150 דולר

ל150 שקל גג .

אם לא הבנת משהו מוזמן ליצור קשר

מאיפה אתה בארץ ?

פורסם

הוא לא צריך לפצל שום RCA. יש לו 3 זוגות יציאות. הוא צריך 3 זוגות כבלי RCA כדי לאפשר שליטה נפרדת על כל רמקול/צד בסט.

 

עובי כבלי המתח הוא נגזרת גם של אורכם ולא רק הזרם שעובר דרכם (ודורש חישוב).

מומלץ לבצע פיצול באמצעות מתאמים נורמליים ולא באופן פרוביזורי בין מגברים (וכמובן להתקין פיוזים בהתאם).

ראה המלצות למספר מותגים למשל כאן. ואפשר להרכיב גם חבילה מותאמת אישית.

 

מה שכן, בהחלט אפשר לבדוק תמחורים בארץ לקיטים נורמליים ו/או לפי מטר רץ אצל מתקינים וכד'.

 

אגב, נשמע לי על פניו שההמלצות של דימה לגבי עובי חוטי הרמקולים/סאב הן קצת עבות, אבל לא חישבתי/חשבתי.

ישנן טבלאות ברשת.

×
×
  • תוכן חדש...