Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפו 2ל' טורבו,550 כ"ס היא לא תעוף?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטיפו הזאת עוברת טסט?

 

זה רכב שיצא מהמפעל עם 880 כ"ס +

בלי טורבו

 

TVR שיפצו עכשיו לבחור את האוטו בשביל להציג אותו בכמה ארועים

1.jpg

אייל

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רואה שפשוט קשה לכם לעכל שיש רכב כזה בארץ ...

 

למה על הונדה עם 600 כוח סוס ( בונבוניירה ) אתם יכולים להאמין ?

רק לידע כללי הטיפו המדוברת והסיווק המדוברת שניהם נוסעים עם אותו טורבו GT35.40

 

אני מציע שכלונו נחכה לבדיקת הדיינו שתבוא בקרוב מאוד.

הונדה האצב'ק ZC :)

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

סלחו לי על ההקפצה, רק עכשיו ראיתי את הפוסט הזה...

 

אז לכל הספקנים למיניהם, הנה בדיקת דיינו שנעשתה לא מזמן לפיאט טיפו ספורטיבה שלי. אני אציין שהבדיקה נעשתה בגדישה של 1.85 BAR , ללא אפשרות של טיונינג בגלל בעיה בלפטופ (הבדיקה נעצרה ב7160 סל"ד עקב מחסור רציני בדלק (12.8:1 בלמבדה)) וקלאץ' שעשה בעיות.

 

 

norm_0167179413DF4809A1131944DBA422FD.JPG

 

התוצאה:

 

558.2 כ"ס ב7160סל"ד ו 58.9 קג"מ.

 

 

הנה הפלוט של ההספק מול הלמבדה :

 

norm_DFD1A63936934274BC59A5194FC93A35.JPG

 

 

אפשר לראות את הגרף של הלמבדה ב "איזור המסוכן". אם הבדיקה היתה ממשיכה לאזור ה8000סל"ד, לדעתי היה אפשר להגיע ליותר מ-600 כ"ס. כל זה כמובן על דלק אוקטן 98. ללא C-16 או משהו בסגנון.

הבדיקה נעשתה על DYNOJET אצל יובל מלמד בהרצליה.

 

לפותח הנושא, אם אתה עדיין קורא פה, הרכב בבעלותי כבר 6 שנים ולא, עדיין לא עפתי לאיזה עמוד.

פורסם

גם אני הייתי סקפטי! סתמת לי את הפה וגם לעוד הרבה כאן.

אגב, ההספק נבדק בגלגלים?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
גם אני הייתי סקפטי! סתמת לי את הפה וגם לעוד הרבה כאן.

אגב, ההספק נבדק בגלגלים?

לא הוא נבדק דרך השסתומים....

 

 

נו באמת אתה מכיר מעבדה בארץ לבדיקת מנוע מחוץ לרכב מפורק מונע ומחובר למחשב?

 

 

דיינו משמע מהגלגלים.

פורסם
אתה טועה,

יש לפחות4 מנועי פיאט\לאנציה 2.0 טורבו עם מערכת ניהול פה בארץ שיכלוים לגדוש ולהוציא מעל 450 כ"ס והם ישארו שלמים ובריאים ,ו 2 מהם כבר שם , עם הטכנולוגיה והחלקים שניתן לרכוש היום אין בעיה להגיע להספקים האלה ממנוע 2.0 ליטר אם יש מספיק כסף לאביזרים הנחוצים.

יש חוץ מזה עוד כמה וכמה רכבים עם מנועים יותר גדולים עם יותר כוח ,הרבה יותר מזה ואפילו כפול מזה .

נכון שלפעמים זורקים מספרים של הספקים מוגזמים פה ושם , אבל יש-ויש , יש גם כאלה שיכולים להוציא הרבה יותר ויסתפקו ב 300 כ"ס זמינים ובריאים .

ללא קשר , הדור החדש של המגדשים מעלה את הרף ואת הקלות להגיע ללחץ וספיקה גבוהים בתחומי סל"ד נרחבים, ופה היתרון והשינוי העיקרי במקביל לגיבוי ממערכות הניהול מנוע החדישות שאפשר לרכוש בשוק.

 

שבת שלום ,

חן.

 

אני עם חן, כל מילה בסלע.

HFturbo

פורסם
כבוד, כבוד ,כבוד...

בטח הרגשה מדהימה.

עידן

 

אכן כן!:-)

והיא תהיה עוד יותר מדהימה בגדישה של 2.3 באר עם כיוונים מתאימים וקלאץ':bigcry: שסוף סוף יחזיק את ההספק.

פורסם

יפה מאוד , פרוייקט מכובד למדי רק כמה דברים שמעניינים אותי

איך אתה מצליח לצאת מהמקום עם הנעה קידמת ועדר סוסים כזה? אתה נוסע על צמיגי סליקס?

מה עם גיר , ציריות ושאר המכלולים להעברת הכוח איך הם מסתדרים עם הספק וכזה ולא מתרסקים?

מה הצריכת דלק של המפלצת הזאת?

כמה זמן זה מ-0 ל-100 ?

פורסם

לפני כל החלקים, כיוונים זה הגורם הכי חשוב.

 

דוגמאות: אם הזכירו פה את גרופ B, את כל ההספקים של 500 ומעלה הם הוציאו בגדישות של 1.7 באר.

 

היום , בראלי, הספקים של 300 (טורבו קטן) ומומנטים של 55 קגם מ 2000 סלד ועוברים גם את ה 60 בסלד יותר גבוהה משיגים בגדישות של 1.4 באר.

 

כמה אנשים אתם מכירים שהוציאו 300 כוחות סוס או מומנטים כאלו ממנוע 2.0 ב 1.4 באר ?

 

זה בעיקר משמעות של כיוונים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
יפה מאוד , פרוייקט מכובד למדי רק כמה דברים שמעניינים אותי

איך אתה מצליח לצאת מהמקום עם הנעה קידמת ועדר סוסים כזה? אתה נוסע על צמיגי סליקס?

מה עם גיר , ציריות ושאר המכלולים להעברת הכוח איך הם מסתדרים עם הספק וכזה ולא מתרסקים?

מה הצריכת דלק של המפלצת הזאת?

כמה זמן זה מ-0 ל-100 ?

 

חצי סליקס ליום יום, ובקרוב סליקס מלא לאירועים מיוחדים, רק נדאג קודם לעניין של הקלאץ.

לגבי מכלולי הגיר, אחרי המון נסיונות וגלגלי שיניים מכוסחים, מוצאים את השילוב המנצח...

צריכת דלק בנסיעה רגועה היא דיי סבירה כ 250 ק"מ למיכל של 50 ליטר...

0-100 לא נבדק, אבל מהר מאוד.


×
×
  • תוכן חדש...