Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מוזמן, בכיף. דרך אגב, החזר המשכנתא שלי גבוה משלך.

 

צריך לזכור שברוב המקרים התשואה על החזכון החודשי נמוכה משמעותית מהריבית על ההלוואות. אפילו מריבית המשכנתא שהיא הנמוכה ביותר מבין שלל החובות של משק הבית.

לכן, כדאי להגדיל החזר חודשי בסכום החסכון, ובכך לצמצם את משך שנות המשכנתא...

avargel, אתה צודק לגבי הריביות, אבל לדעתי השיטה היותר טובה היא לחסוך וכאשר מצטבר סכום של כמה עשרות אלפי שקלים להחליט אם להפנות אותו להחזר חד-פעמי למשכנתא (ולצמצם את משך שנותיה) או להשתמש בחלקו למטרות אחרות (כאן אכן תדרש משמעת כדי לא לבזבז אוטומטית על רכב חדש / טיול מפוצץ לחו"ל או כל דבר אחר).

כך יש לך סכום כסף בצד ליום שחור, ולא תצטרך לרוץ לקחת הלוואות שחיטה בעת הצורך, כי חיית על הקשקש עם המאזן החודשי. כידוע, הבנק נותן לך מטריה כשיבש בחוץ, ולוקח אותה כשיורד גשם.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כאשר יורדות קניות גדולות שחולקו לתשלומים, מתפנה תקציב לקניה גדולה אחרת.

רעיון לא כל כך טוב כאשר נמצאים בלחץ כלכלי. התשלומים נושאים איתם עמלות שיחד מצטברות בנוסף כשיש כמה עסקאות תשלומים במקביל יש פחות שליטה על ההוצאות. עדיף לתכנן מראש ולסגור כסף לקראת קנייה גדולה.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

מבחינת גישה, זה מה שאני עושה:

MCx2VVlUQiotsgnQQ

 

מבחינת מסמך/כלי - יש המון בשוק, הנה אקסל עילג שאני עשיתי (אתה בטוח יכול למצוא/לייצר טוב יותר, אבל אם אתה עצלן):

ספרדשיט

 

מבחינת one tip to rule them all: הכי חשוב זה למפות את כל ההוצאות - כולל השנתיות, וכך לא להיות ׳מופתע׳ (תזרימית) כאשר המקרר נדפק או כשיש שני ביטוחי רכב באותו חודש.

בנוסף, אני אוהב להפריד בין החסכונות והעו״ש, ״להפקיד״ כל חודש כך וכך סכום לחסכון סוג איקס, חסכון סוג וואי וכו׳, ולמשוך מהחסכונות ברגע שיש צורך.

לי לדוגמא, יש חסכון עבור חו״ל, חסכון עבור הוצאות שנתיות, וכו׳. כשאני טס לחופשה אני מושך כסף מחסכון החו״ל ומשתמש בו. לפני החופשה אני מוודא שיש לי מספיק כסף עבור אותה חופשה בחסכון המתאים, וכך שומר על גבולות גזרה ולא מגדיר אותם באופן שרירותי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...