Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שהרבה שנים לא כתבתי קוד ועסקתי יותר בניהול פרויקטים, presale, ודברים דומים, אני היום בשלבי סיום של קורס הסבה מקצועית לפיתוח front end, ועכשיו כשהקורס מתקרב לסופו אני תוהה איך מוצאים עבודה בתחום. ברור לי שאני אצטרך ללכת הרבה אחורה ולהיות junior עד שאצבור ניסיון מספק כדי להתקדם, אבל כל מודעות הדרושים שראיתי דיברו על לפחות שנה-שנתיים ניסיון (למשרות ג'וניור!), ועל תואר במדעי המחשב (לי יש תואר ראשון ושני במנהל עסקים).

 

אז איך משתלבים בתחום וצוברים ניסיון? בנוסף, מה סדר גודל המשכורות בתחום לג'וניורים (כן, אני מכיר את "תיקח כמה שיתנו לך בתור התחלה", אבל אני מעריך שיש איזשהו סטאנדרט)?

פורסם

במקומות של פרוייקטים תמיד ישמחו למתחיל שילמד מהר אבל יעלה זול. אני הייתי כזה בNETCRAFT. צובר שמה נסיון שנה ועובר למקום שמשלם טוב יותר.

למתחיל 15 אלף נראה לי סביר

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אפרופו הנושא הזה,איך אפשר להתחיל אם בכלל להיות מפתח צד לקוח?

מספיק קורס הכשרה מקצועית או עדיף להתחיל עם תואר במדעי המחשב?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

השאלה היא איך יתיחסו למישהו בן 45 שעושה הסבה - אין לי בעיה לעבוד תמורת שכר נמוך יותר בהתחלה ולהתפתח.

פורסם

תמיד חסר עובדים אז גם מקרים מיוחדים קורצים למעסיקים.

זה כבר משהו ספציפי שאתה תראה לבד בראיונות.

 

אני מנחש שהם ישמחו לראות שאתה פנוי מבחינת זמנים למשרה מלאה ושאתה רוצה לתכנת כמו צעיר ולא מחפש להיות מנהל גדול תוך יומיים כמו בן 45 ממוצע.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
השאלה היא איך יתיחסו למישהו בן 45 שעושה הסבה - אין לי בעיה לעבוד תמורת שכר נמוך יותר בהתחלה ולהתפתח.

 

לדעתי הגיל הוא משהו זניח.

כל עוד אתה יכול להביא לשולחן את מה שמצפים ממך מבחינת ושעות וידע, שזה גם ככה תקף לכולם, לדעתי לא צריכה להיות בעיה.

בהצלחה!

פורסם
כשאני התראיינתי שאלו אותי על תואר בקטע של "לא תלך לנו באמצע לעשות תואר".. ניסיון חשוב יותר.

 

אם אפשר לשאול כמובן,

איך הגעת לתחום? מהיכן מתחילים כדי להיות מפתח צד לקוח?

רק קורס צד לקוח מקיף מכסה את הכול?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני למדתי לבד בדרכים עקומות

לא הייתי בקורס.

אני מניח שקורס ממקום טוב ולא איזה ג'ון ברייס יספק, אבל ממש חשוב שזה יהיה מקום מיוחד עם מורים שמכירים טכנולוגיות וגישות שיצאו אתמול (ככה זה התחום הזה) ולא מלמדים html 3.2

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אני עושה קורס מטעם שירות התעסוקה. קורס על חשבון המדינה שמיועד לאנשים שרוצים להיות מפתחי front end - קורס אינטנסיבי, 250 שעות פרוסות על 4 חודשים ברוטו, הרבה תרגול, הרבה עבודה עצמית, מיועד בעיקר לכאלו שיש להם רקע כלשהו בפיתוח. לומדים בעיקר HTML, CSS, JS, Git, AngularJS, jquery, Bootstrap. הקורס עצמו מועבר ע"י עמותה לא מוכרת שנקראת "עמותת תפוח", אבל המדריך עצמו אחלה, נראה שהוא אוהב את התחום ושהוא מצוי בטרנדים העדכניים.

 

אם זה רלוונטי למישהו, שווה לבדוק על הקורסים האלו (יש להם גם קורסים לטכנאי PC, אנשי SEO, ואני מעריך שעוד כל מיני).

פורסם (נערך)
אני עושה קורס מטעם שירות התעסוקה. קורס על חשבון המדינה שמיועד לאנשים שרוצים להיות מפתחי front end - קורס אינטנסיבי, 250 שעות פרוסות על 4 חודשים ברוטו, הרבה תרגול, הרבה עבודה עצמית, מיועד בעיקר לכאלו שיש להם רקע כלשהו בפיתוח. לומדים בעיקר HTML, CSS, JS, Git, AngularJS, jquery, Bootstrap. הקורס עצמו מועבר ע"י עמותה לא מוכרת שנקראת "עמותת תפוח", אבל המדריך עצמו אחלה, נראה שהוא אוהב את התחום ושהוא מצוי בטרנדים העדכניים.

 

אם זה רלוונטי למישהו, שווה לבדוק על הקורסים האלו (יש להם גם קורסים לטכנאי PC, אנשי SEO, ואני מעריך שעוד כל מיני).

 

אתה במקרה אקדמאי?

אני רציתי מהקורסים האלו אבל בדרך כלל זה מיועד לאכלוסיה מסוימת.

 

lior- יש קורס של נטקראפט נראה די מקיף לגביו אני מתעניין

וחושב ללכת עליו.

עריכה אחרונה על ידי renault5

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

נשמע קורס לא רע מבחינת תכנים

חסר לי build tools, זה משהו שבFED מקצועי מאוד חשוב.

מה שמסבירים לך שמה על jquery ו bootstrap עדיף שתשכח - 2 דברים שעדיף לא להשתמש בהם.

 

הכי חשוב לראיונות עבודה שתדע ב js את כל הסיטואציות של משתנה this, לא יהיה ראיון שלא ישאלו על זה.

מבחינתי - fed טוב זה מי שיודע לעשות css נקי וקצר שעובד בכל דפדפן ומכשיר, בלי סיפריות, גם לאתר גדול. זאת המיומנות הייחודית לfed וכל השאר כל מתכנת יכול לעשות הסבה.

 

מי ששאל על קורס בנטקראפט - לא הייתי בקורס שמה, הייתי מתכנת דרכם. עשיתי הכשרה בחודש ושלחו אותי לאיזו חברה לעשות פרוייקט ומאז אני שם (כבר לא דרך נטקראפט) כבר 3 וחצי שנים.

אז בנטקראפט הקורסים נעשים ע"י המתכנתים ולכן הם מאוד מעודכנים ואם אני לא טועה הם מבטיחים למצוא לך עבודה (שזה לא בדיוק אתגר גדול בתחום הזה) אבל באמת שאני לא יודע איך הרמה בתכלס - לא ישבתי שמה ולא היה לי קשר לקורסים.

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

הכי חשוב לראיונות עבודה שתדע ב js את כל הסיטואציות של משתנה this, לא יהיה ראיון שלא ישאלו על זה.

הצילו! למה אני קורא סיפורי אימה לפני השינה...

יש כמה אספקטים ב- js שיכולים לגרום לך לאבד את הרצון לחיות - זה אחד מהם.

 

אני בספק אם נתקלתי אי פעם באיזה שהוא build tool באיזה שהוא פורטפוליו של קורס, זה דבר שתמיד מוזנח משום מה. במקרה של js המבחר מתעתע עוד יותר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...