Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברצוני לקבל עזרה לגבי התנהלות של חברת ביטוח ולדעת עם היא חוקית או לא.

בחודש נובמבר האחרון מכרתי את הרכב ועקב זה התקשרתי לחברת הביטוח בבקשה לביטול הפוליסה(חובה+מקיף).

החודש(מרץ)אני שם לב פתאום שאני עדיין משלם להם על ביטוח חובה.לטענתם, בקשתי לבטל רק את המקיף והנושא בבדיקה.בנוסף הם טוענים שהם לא יכולים להפסיק לי את התשלומים אלה רק לזכות אותי בסכום העסקה הנותר(והתשלומים ימשיכו כל חודש)האם זה הגיוני?שהתשלומים ימשיכו כל חודש במקום פשוט להפסיק אותם ולא לחייב או לזכות אותי?

נישמע לי הזוי מאוד.

בנוסף הם ממשיכים למרוח אותי כל שבוע בטענה שהם מחכים לאישור מנהל עד 5 ימי עסקים וככה כל שבוע...

למישהו יש מושג האם ההתנהלות שלהם תקנית או שהם סתם מנצלים את התמימות שלי?כי משהו פה מרגיש לי מסריח...

פורסם

העניין עם הזיכוי וההמשך של התשלומים הוא חוקי, ומתבצע ככה בכל עסקה של הרבה תשלומים. גם במנוי לחדר כושר. אתה הרי מקבל את הכסף שנשאר לחייב אותך, ואז ממשיכים לחייב אותך עד שאתה משלם אותו. יוצא שאתה לא משלם כלום.

פורסם

נעשה לך חישוב פשוט הוא לא מדוייק כי אתה לא מקבל החזר באופן יחסי אלא קצת פחות

 

אתה משלם ב 8 תשלומים חודשיים כל אחד של 150 ש"ח כדי לכסות פרמיה שנתית של 1200 ש"ח. לחודש יוצא 100 ש"ח.

 

אחרי 4 חודשים ו 4 תשלומים , הפסקת את הביטוח לכן צריך להחזיר לך 800 ש"ח.( למעשה קצת פחות בגלל צורת חישוב ההחזר). הם יחזירו לך 800 ש"ח ואתה תשלם להם את ה1200 ש"ח.

 

יכולים היו לבטל את החיוב ולהחזיר לך רק 200 ש"ח. (800 ההחזר המגיע, פחות יתרת התשלומים שטרם שולמה 600 ש"ח.)

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יופי שמצאתי את האשכול הזה, אני במצב דומה, חידשתי ביטוח חובה + מקיף בסוף דצמבר 2017 (הביטוח היה אמור להיות מ01-12/2018 , מכרתי את הרכב הזה ב30/1/2018, ביקשתי לבטל את הביטוחים, בגלל שרצו ממני את הביטוח חובה מקורי (בלי זה לא יכולים לבטל, ככה אמור לי לפחות) ביטלו רק בפברואר 2018 מתישהו, אמרו לי אותו דבר, שאמשיך לשלם על הביטוח בתשלומים (12) ואקבל אחזר על 11 חודש, אבל אנחנו כבר בארפיל 2018 ולא קיבלתי כלום, כמה זמן אמור לקחת עד שאקבל את הכסף??\

לגביי המקיף הכל בסדר, שילמתי רק על חודש 1 והפסיקו את התשלומים כי זה היה בהוראת קבע.

 

תודה מראש על העזרה.

פורסם

לי לגבי אותם תאריכים בדיוק לקח חודשיים לקבל החזר. בשיטה של החזרת יתרה מלאה כנגד תשלומים שממשיכים לרוץ. אי אפשר לעצור את התשלומים.

 

את התשלומים ניתן לעצור בדרך אחרת, שלאחר שהם מחזירים לך את יתרת הסכום, דרך חברת האשראי בלבד.

 

 

תחפור להם כל שבוע.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אם אתם אומר אותם תאריכים כמו שלי וכבר קיבלת, אז אותי דופקים בנתיים...

אמתין עד יום שני ואז אדבר עם הסוכנות שלי.

תודה על התשובה.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם
לי לגבי אותם תאריכים בדיוק לקח חודשיים לקבל החזר. בשיטה של החזרת יתרה מלאה כנגד תשלומים שממשיכים לרוץ. אי אפשר לעצור את התשלומים.

 

את התשלומים ניתן לעצור בדרך אחרת, שלאחר שהם מחזירים לך את יתרת הסכום, דרך חברת האשראי בלבד.

 

 

תחפור להם כל שבוע.

 

אי אפשר ואסור לעצור את התשלומים, לאחר שהם מחזירים לך את יתרת הסכום.

פורסם
אי אפשר ואסור לעצור את התשלומים, לאחר שהם מחזירים לך את יתרת הסכום.
הקטע היחיד שמפריע לי עם התשלומים, זה שאפילו שמחזירים לי את הכסף, עדיין תופס לי את המסגרת :-(.

אבל בנתיים לא קיבלתי שקל חזרה :-(

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם
הקטע היחיד שמפריע לי עם התשלומים, זה שאפילו שמחזירים לי את הכסף, עדיין תופס לי את המסגרת :-(.

אבל בנתיים לא קיבלתי שקל חזרה :-(

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

 

מה הבעיה? תתקשר לחברת אשראי ותפרע את כל התשלום במקום.

פורסם
מה הבעיה? תתקשר לחברת אשראי ותפרע את כל התשלום במקום.
אמרו לי שאי אפשר פשוט, לא נותנים לי לבטל את העסקה באשראי, בגלל זה אני ממתין לכסף חזרה.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם
אמרו לי שאי אפשר פשוט, לא נותנים לי לבטל את העסקה באשראי, בגלל זה אני ממתין לכסף חזרה.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

 

לא התכוונתי שתבטל, התכוונתי שתשלם את כל הסכום שנשאר בתשלומים בפעם אחת. ואז זה לא יתפוס לך את המסגרת לשאר החודשים.

פורסם
לא התכוונתי שתבטל, התכוונתי שתשלם את כל הסכום שנשאר בתשלומים בפעם אחת. ואז זה לא יתפוס לך את המסגרת לשאר החודשים.
אפשרי?? זה סוג של ביטול תשלומים גם.... לא?

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם
אפשרי?? זה סוג של ביטול תשלומים גם.... לא?

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

 

זה לא ביטול תשלומים אתה פשוט מצמצם את זה לתשלום אחד. בדרך כלל זה לא בעיה. אולי יש קנס קטן כמה עשרות שקלים על פירעון מוקדם. תתקשר תשאל

פורסם
הקטע היחיד שמפריע לי עם התשלומים, זה שאפילו שמחזירים לי את הכסף, עדיין תופס לי את המסגרת :-(.

אבל בנתיים לא קיבלתי שקל חזרה :-(

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

 

מה הכוונה? אתה אמור לראות בפירוט החיובים חיוב כלשהו במינוס, לדוגמה: 1320-

 

ואז זה אומר שקיבלת את הזיכוי לחשבון. כלומר מינוס מפירוט החיובים, שווה +.

פורסם
מה הכוונה? אתה אמור לראות בפירוט החיובים חיוב כלשהו במינוס, לדוגמה: 1320-

 

ואז זה אומר שקיבלת את הזיכוי לחשבון. כלומר מינוס מפירוט החיובים, שווה +.

יודע, ככה זה כאשר אני מקבל החזר על דברים שאני מזמין מחו"ל, אבל לא קיבלתי כלום עדיין.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...