Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פליטת גזים מזהמים, פיז'ו 206+ 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Engie שולח את כולם לזיהום אוויר לא תקין... לצורך השוואה .

 

אוקטביה 1.2 , גולף 1.4 , במוו 2.0 , קאוואליר 2.2 ... ועוד רבות וטובות .

 

תתחבר עם Torque , אם אין תקלות ונורית צ'ק מנוע סע לשלום.

פורסם
דעתי מבוססת על זה שהוא כותב לך שיש תקלה שהאוטו עצמו לא מודע אליה.

 

היה שרשור דומה לשלך עם סיאט איביזה - בסוף הבחור נסע למוסך רון לבדוק ונחש מה? אין שום תקלה ברכב.

 

תסרוק תקלות עם torque ותקבל מידע ישירות מהמחשב ולא על פי פרמטרים שמי שפיתח את התוכנה הזאת קבע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אז הבעיה היא לא עם הרכיב עצמו, אלא עם האפליקציה בלבד?

פורסם

מה שבעצם כולם אומרים שהאנגי הזה זה לא יותר מסתם גימיק?

והאם הבעיה היא ברכיב עצמו שמתחבר למחשב או שזו רק אפליקציה?

פורסם
אז הבעיה היא לא עם הרכיב עצמו, אלא עם האפליקציה בלבד?
מחשב ניהול מנוע יודע בעצמו לבדוק את כל החיישנים החשובים, יודע לנטר את פעולת מערכות ההזרקה וההצתה ואת הממיר הקטליטי.

 

אם משהו לא תקין, הוא ידליק נורת תקלה.

 

אם אין נורת תקלה, המנוע עובד תקין, סוחב תקין וצריכת דלק תקינה אז הכל בסדר, אל תפריע למנוע לעבוד.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...