Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גר בדירה שכורה עם חלונות משנת טרפפ"ו.

בחלון בסלון שלי הייתה אטימה גרועה אז קניתי גומיות עם דבק להדביק (כאלו מהשרשור של האיטום מכוניות).

לא קניתי מברשות חדשות, כי אני לא יודע איפה להשיג ויותר נוח להזמין גומי דביק מאיביי.

 

באותה הזדמנות ראיתי שהחלון גם יושב עקום והורדתי את החלון (די כבד) וראיתי שכל הגלגלים של כל הכנפיים די הרוסים וגם די קשה להזיז אותו (הקוגלגרים התחילו ליפול לי בזמן שניסיתי לסובב את הגלגל).

על החלון היו שני סוגים של גלגל, ואני רוצה לדעת איזה עדיף לשים.

 

1025.jpg

 

1008.jpg

 

לינק שמצאתי על הגלגלים שכנראה חלקם מתאימים לפרופיל.

http://www.palmat.co.il/index.php?dir=site&page=catalog&op=category&cs=2

 

על התריס של החלון לעומת זאת היה רק את הגלגל מהסוג הרחב. (אבל הגלגל ששם לא מופיע בלינק שנתתי) למרות שאפשר להכניס את הגלגל של החלון זכוכית במקום הגלגל ששם (אותו רוחב פרופיל).

זה משנה איזה אני שם? כי לפי מה שראיתי כולם יכולים להכנס, כי הפרופיל באותו רוחב. (רק הקצה יותר גבוה ויש מתאמים מלבניים מפלסטיק)

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רק לסכם קצת, מצאתי בחנות פרזול את הגלגלים לעומס קל יותר והרכבתי אותם לחלונות זכוכית של המרפסת.

ואז "נזכרתי" שאולי כדי לבדוק עוד חלונות בבית.

ומתברר ששאר החלונות "הקלים" דווקא משתמשים בגלגלים לעומס כבד יותר.

 

מצאתי מקום שמוכר ציוד לאלומיניום וקניתי גלגלים לעומס גבוה (המחיר הוא 5 שקלים לגלגל לעומת 2.5 לגלגל)

העברתי את מה שהרכבתי קודם לזכוכיות אל התריסים והחלפתי גם לחלון נוסף.

 

כל הגלגלים מתאימים מבחינת גודל לכל הפרופילים אז זה ממש לא משנה.

עכשיו כל החלונות זזים מצוין ויושבים ישר.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

×
×
  • תוכן חדש...