Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקווה שהכותרת בסדר...

 

אם יש לי מגבר של 1500 RMS

ומגבר של בערך 500 RMS

 

כמה אמפר אני אצטרך מהאלטרנטור?

אולי צריך גם להחליף מצבר?

פורסם

המצבר אינו אמור לספק את אספקת החשמל ברכב, משום שאינו יצרן.

האלטרנטור הוא היצרן היחיד ברכבנו, ולכן מומלץ שיהיה כמה שיותר בריא בשביל לספק מתח גבוה לביצועים אופטימליים של ההגברות.

 

אם אפשר לשאול על איזה מגברים מדובר, ועל איזה סאבים ?

מה התפוקה הנוכחית של האלטרנטור שלך היום, וכמה אתה מוכן להשקיע בשידרוג ?

 

דרך אגב, מה עובי הכבל של המתח ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

Rockford 501X

 

Cadence Z7000

 

בקשר לסאבים אני עוד לא סגור על איזה סאב

אני ממש חם על המופו...

אבל לא סגור על זה עדיין....

 

אולי שני אדיר שיבה...

 

בכל מקרה

אלטרנטור מקורי של מיצובישי סופר לנסר 97

כמה הוא כבר יכול להפיק?

אין לי מושג...

כמה אני מוכן להשקיע?

כמה שצריך כדי שהאוטו לא יקרוס לי...

ושיחזיק את המגברים כמו שצריך בלי שום היבהוב על כל בס...

פורסם

מה הולך להיות מחובר ל501 ?

ובאיזו התנגדות אתה הולך לעבוד על הZ7000 ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ל501 קומפוננטים ואחוריים

 

בקשר לקומפוננטים יש לי כמה שאני רוצה לשמוע...

 

הייבריד אוביישן...

פוקאל 165איי משהו כזה

את הקומפוננטים של פייז...

והרוקפורד FNQ

ואולי MB QUARTZ

 

אחוריים פיונירים פשוטים או אולי אני אמצא איזה אחוריים יותר איכותיים

אבל לא בהכרח...

 

אופציה שנייה זה שני זוגות קומפוננטים קדמיים כדי שיאזנו את הסאבים שאני הולך לשים...

אחרי הכל זה יהיה בערך 1200-1500 RMS

שזה מטורף אני יודע אבל זה מה אני רוצה משום מה...

 

התנגדות של הZ7000 תיהיה 1 אום כנראה

או מקסימום 2 אום

פורסם

טוב, נתחיל מזה שה501 לא יתן לך 500 וואט מהסיבה הפשוטה שאתה מחבר אליו 4 רמקולים, 4 אוהם, נכון ?

משמע אנחנו כבר לא מדברים על 500, אלה יותר בכיוון של 200, ויש לזכור שזה בסך הכל רמקול ואינו מהווה עומס כמו סאב, אשר מפיק באס.

 

לגבי המונובלוק, זה דיי קריטי אם מדובר ב1 אוהם, או 2 אוהם. משום שזה יקבע את הצריכה המירבית שהוא ידרוש ממך.

לפי דעתי תהייה החלטי לגבי אופן השימוש בו.

 

דרך אגב, באיזה דגם של הZ7000 מדובר ? CF ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

Guest תמיר .א.
פורסם
מקווה שהכותרת בסדר...

 

אם יש לי מגבר של 1500 RMS

ומגבר של בערך 500 RMS

 

כמה אמפר אני אצטרך מהאלטרנטור?

אולי צריך גם להחליף מצבר?

*ההספק בתלות של נצילות מעגל ההגברה + נצילות מעגל PWM. בהנחת הספק מול מתח כניסה אופטמלי

הרחבה:

מגבר שתפוקתו המקסימלית כ500WRMS מסוג CLASS AB. בהנחה שהנצילות כ55% הגברה שמע.

ונצילות ממיר "A to V" 85% PWM.

 

500+45%+15%=833W. חלקי מתח אופטימלי 14.4V. כ57A מגבר אחד של 500W.

 

זה דוגמא למגבר. הנתונים כול הזמן משתנים ממגבר למגבר.

 

*קח בחשבון שאם המגבר 500W בחיים לא ולא תהייה צריכה קבועה, היא כול הזמן תשתנה בהתאם למוזיקה ורוב הזמן לא תעבור את ה90%.

 

תמיר

פורסם

Z7000

 

רגיל

 

לא יודע מזה הZF

 

ואם אני אחבר שני זוגות קומפוננטים של 4 אום

אני אקבל 2 אום...

פורסם

אם הוא רגיל, ולא CF, משמע הוא "רק" 1200 וואט ב1 אוהם, לפחות זה הנתונים שלו באינטרנט.

מהיכן הנתון של ה1500 ב1 אוהם ?

 

אתה מתכוון לחבר שני קומפוננטים במקביל על שני יציאות, ובנוסף לזה לחבר גם את השתים האחרות רמקולים אחוריים ?

עדיין תגיע בערך לאיזור ה280 וואט סך הכל, עדיין לא מדובר ב500.

 

אם המגבר שלך איננו ה CF, ואתה תעבוד בעומס עבודה של 2 אוהם, ולא תדחוף את ההגברות שלך לקליפינג גבוה במיוחד, קשה לי להאמין שיהיו לך בעיות מיוחדות, אבל אתה תוכל לדעת בוודאות רק כשתריץ אותם ותמדוד האם מערכת החשמל עומדת בזה.

(תלוי באופן השימוש)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...