Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מתעניין ברכישת i20 יד ראשונה שנת 2009 דגם GLI 1.4 100 כ"ס, עשה 75K קילומטר, בלי תאונות, שמור, עם מוביליי, דיבורית בלו-טות', מרים חלונות אוטומטים

 

המחיר מחירון שלו לפי יד2 זה 29,300 אבל הוא דורש 33K בגלל התוספות שהזכרתי לעיל.

יש פגיעה מאחורה לרכב כמו שאפשר לראות בתמונה:

 

WhatsApp Image 2018-01-21 at 8.25.30 PM.jpeg

 

כמה התוספות שתארתי אמורות לעלות את המחירון ?

בכמה זה לגיטימי להוריד את המחיר שהוא דורש בגלל איך שהטמבון האחורי נראה? במידה והבדיקה תיצא תקינה?

 

תודה רבה

פורסם

1. ברכב משנתון 2009 ככל שיהיה שמור ומטופל - הבדיקה לא תצא תקינה.

2. על התוספות המצוינות על ידך אין צורך להוסיף על המחירון מלבד שקלול הק"מ שעבר הרכב.

3. לאחר קבלת תוצאות הבדיקה - לגשת למוסך לקבל הצעת מחיר לתיקון ממצאים חריגים הדורשים תיקונים.

4. לאחר כל זאת תוכל להגיע להבנות לגבי מחיר העסקה שתתאים לשני הצדדים.

×
×
  • תוכן חדש...