Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה זה פאזה, מאור?

 

אגב, מאוד מוזר שסט כזה החזיקו לו רק פחות מ25 אלף ק"מ, או שאני אופטימי.

 

רמסה שורקות בקטע מחריד, כמה גירזתי ולא עזר כלום.

פאזדה פתרון זמני.

פורסם
מה זה פאזה, מאור?

 

אגב, מאוד מוזר שסט כזה החזיקו לו רק פחות מ25 אלף ק"מ, או שאני אופטימי.

 

השחזה של דופן הרפידות. ישנם רפידות שמגיעות כבר עם פאזה ויש רפידות שלא ואם עושים פאזה וגם מגרזים לא תשמע שום דבר אלא אם יש בעיה בחלק עצמו ובחומר של הרפידה.

פורסם

האמת שאני תמיד התלוננתי על רמסה בקורולה שלי, אבל מסתבר שגם אחרות לא פחות "גרועות" מבחינת רעשים.

 

אגב, אצל הרפידות הסיניות והפשוטות זה בכלל מקרה, היו לפעמים מחזירים לנו מיד.

פורסם

מאור מדובר על שנים אחורה והעבודה לא בוצעה אצל חאפרים כך שאני מניח שהכל נעשה כמו שצריך... בשנתיים האחרונות אני עם סמקו שהן עברו גירוז על ידי אסף התותח לפני כמה שנים , וזה גם לא עזר.

 

פעם חשבתי שהבעיה היא רק ברכב שלי אבל מסתבר מקארספורום שרמסה שורקות אצל הרבה רכבים.

פורסם

אני ב-307 הקודמת הרכבתי צלחות מקוריות מקדימה עם רפידות רמסה. הרפידות היו קשות יחסית ושחקו את הצלחות מהר יחסית. לא הגעתי להחלפה כי מכרתי את האוטו.

מאז אני לא קונה את המותג הזה ומקפיד או על רפידות מקוריות או פרודו. בצלחות - או מקורי או ברמבו.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

רמסה בעולם הבלימה נחשב כמוצר מהרמה הגבוהה. כאשר רפידות שורקות יש לכך סיבה. גם כאשר מנקים ומגרזים עדיין הגריז צריך להישמר בנקודות המגע שבין הרפידות לקאליפר עצמו. הכנסה של הרכב למכונת שטיפה במיוחד עם השפרצה ישירה לאיזור הגלגלים מורידה את שיכבת הגריז לעיתים ואז שוב חוזרות שריקות. ישנם פחיות ששמים בגב הרפידות שדווקא ברמסה כן מקפידים לשים אותם בקופסא עם הרפידות שהם נועדו גם כן למנוע את השריקות. פאזה טובה בדפנות ומעט בהיקף של הרפידות גם כן משתיקות לחלוטין את השריקות אפילו ללא גירוז. רמת הקשיחות של הרמסה היא גבוהה והחומר צפוף כך שזה מאריך את חיי הרפידה. שוב...לשריקות יש סיבה וצריך פשוט למצוא אותה ולטפל בהתאם.

פורסם

או פשוט לחיות עם זה, בסופו של דבר מה שחשוב שהבלמים יעצרו היטב. תכלס, רק שריקה זה עוד נסבל, יש כל מיני רפידות שעושות רעשים מטורפים, מנסיון שלי גם רמסה וגם סמקו כאלה.

×
×
  • תוכן חדש...