Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה 1999 1.6 זקוקה לשיפוץ גיר


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 2229 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מכיוון שנעשו החלפות חלקיות בלבד והפעם הראשונה הייתה לאחר לא מעט קילומטרים אני לא הייתי לוקח את הסיכון ולא הייתי מבצע דיאליזה מלאה לנוזל. אני מקווה שהגיר לא ייפגע בהמשך מההחלפה המחאה שנעשתה.

 

הסבר.

 

אתה מדבר על מצב שהגיר גמור לגמרי ושהשמן שלו שחור והילוכים לא נכנסים וכו'. פה מדובר על דפיקות בלבד, אבל הרכב מגיב לקיק דאונים, כל ההילוכים נכנסים, ממיר מומנט ננעל וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מדבר על מצב שבו הגיר התאים עצמו לשמן הישן ששינה מתכונותיו עם הזמן ומסמיכותו. מה גם שהגיר חווה דפיקות לפי התיאור שלך שנובעות מבלאי פנימי בגיר ולכן במצב שכזה אני אישית לא הייתי מיסתכן לגמרי ומבצע את ההחלפה בהדרגה בצורה של 2, 3 החלפות חלקיות במרווחי זמן מסויימים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר על מצב שבו הגיר התאים עצמו לשמן הישן ששינה מתכונותיו עם הזמן ומסמיכותו.

זה תמיד סיקרן אותי..

כיצד הגיר "מתאים את עצמו" לשמן כזה או אחר?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור, בינתיים הגיר בסדר , זאת אומרת יש שיפור קליל רק בהעברת הילוך ראשון לשני אבל כל השאר סביר ברגיל.

 

אני דווקא שמח שהגיר היפני הזה קיבל שמן אולי הכי איכותי ורענון , ימים יגידו בהמשך.

 

בכל מקרה, הנה הסרטון שמדבר על שינויי שמן במצבים של גיר דפוק או גיר תקין וכו'. מומלץ, הוא מראה את הגיר פתוח.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיקר שהגיר מתפקד ושרק ימשיך לתפקד. שוב..בגלל שאמרת שהגיר חווה מכות בהעברות אני רואה בדיאליזה מעין סיכון כלשהו אבל אתה תעדכן כמובן לכאן או לכאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אושריקו, שים לב למה שרשמתי לך בנוגע לכבל קיק-דאון ותנסה את מה שאמרתי לך (אם קיים כמובן).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תמיד סיקרן אותי..

כיצד הגיר "מתאים את עצמו" לשמן כזה או אחר?

הגיר הוא כמו רכיב מל"מ, הוא משתנה בין שמן חדש לשמן ישן בתלות בטמפרטורה.

 

למי שלא הבין, זו בדיחה.

עריכה אחרונה על ידי gbguy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אושריקו, שים לב למה שרשמתי לך בנוגע לכבל קיק-דאון ותנסה את מה שאמרתי לך (אם קיים כמובן).

 

איציק

 

 

כן, בימים הקרובים אני איפגש שוב עם חברי הכנופייה, האמת שתכננו לגעת בכבל גז אבל משום מה בסוף לא יצא, הפעם כדי להחליף נוזל בלם יזום ומוטות מייצבים (יש לי קליקים מההגה ובבאמפרים , בגדול אין בהם חופש רציני או משהו אבל בשביל 50 שקל לחברת טאלוסה ו10 דקות עבודה, רק יכול להועיל).

 

תודה, איציק!

 

 

בינתיים שמתי לב אחרי ניקוי המצערת: מנוע קצת יותר שקט, פחות רועד עם מזגן (לא באופן רציני ) אבל... המנוע פחות סוחב. LOL.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, הזכרת לי , הסל"ד תמיד היה יציב ובלי שום בעיות אבל המצערת הייתה די מטונפת (יצא המון שחור), כי בתכלס , מעולם לא בוצע בה ניקוי ייסודי , מקסימום ניקוי מבלי לפרק אותה למיטב ידיעתי. אבל בעבר שניקו אותה, כן הורגש שיפור בתאוצה, אבל זה היה לפני עשרות אלפי ק"מ , המנוע כנראה הזדקן עוד קצת מאז.

 

מקס, הסל"ד בעמידה ברכב הזה צריך להיות סביב ה600-700.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה אצלך?

 

אתה נותן יותר מדי קרדיט לק"מ ובלאי עקב ק"מ .

 

300 זה לא המון למנוע בנזין, בטח לא לאחד פרימיטיבי.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר בין מצערת שעברה ניקוי או מלוכלכת לבין הסחיבה של הרכב ובטח לא ברמה שתרגיש. מצערת שלא מתפקדת הייטב בגלל ליכלוך ותביא לשינויי סלד תבטא זאת בעמידה כאשר פרפר המצערת סגור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אושריקו, שים לב למה שרשמתי לך בנוגע לכבל קיק-דאון ותנסה את מה שאמרתי לך (אם קיים כמובן).

 

איציק

 

 

היי איציק, אשמח קצת להסבר לגבי הנושא.

 

מדובר על הכבל גז שמתחבר לבית מצערת, כן ? כי אכן זה קיים. יכול להיות שאתה מדבר על כבל אחר? לא מכיר בכל מקרה זו קורולה ישנה, כמה כבר מתוחכם זה צרי ךלהיות?

 

דבר שני, אשמח להסבר מה בדיוק אתה ממליץ לעשות (אני יודע תיאורתית שאכן לפעמים כבל יכול לגרום למכות למרות שמעולם לא היו איתו בעיות )כי בימים הקרובים אני שוב נפגש עם החבר'ה הטובים כנראה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2229 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...