Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה בקשר לאגזוז, יש לי דוד אחורי פתוח.

כאשר אני עוזב את הגז, לפעמים יש לי פיצוצונים קטנים מן האגזוז. פח פק פק פק פח...

 

למה? על מה זה מראה? זה מראה על תקלה או מה?

 

תודה.

פורסם

זה קורה רק כאשר אני עוזב את הגז והטורים יורדים... הרכב לא נוסע חלק בשני בטורים נמוכים, קופץ. הרכב חדש ! זה היה גם בלי האגזוז הפתוח אבל שמעתי את זה רק ברוורס ( בחניה בבית ) וחלש מאוד!

ת'אמת אין לי נסיון עם רכב ידני אז אני לא יודע למה לצפות.

 

מתי זה קורה? כשהמנוע קר \ חם? בתחילת נסיעה או באופן אקראי?

העיקר כשהמנוע חם.

 

נורת ההזרקה דולקת לפעמים?

ייצב סלד על 2000 ,האם אתה מרגיש רעידות ,קרטועים?

 

נורית לא דולקת, מנוע לא עובד חלק אבל אני אבדוק בבוקר את הקטע של 2000 סל"ד.

המנוע לא עובד חלק מהתחלה, כולם אומרים לי שזה פז'ו ובפז'ו זה נורמלי. חשבתי שהדלק לא כלכך נקי אז קניתי תוסף דלק גם... זה לא עוזר.

פורסם

למה לך להתלבט ,קפוץ למוסך מורשה ,בקש בדיקה מקיפה -זה חינם

תתעקש לנסוע עם הבוחן כדי להראות לו את הבעיה שלדעתך קיימת .

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם

סגרת את האגזוז בבאנד נכון?

 

תבדוק שיש שם אטימה, ולא בורח משם גז.

 

רוב הסיכויים שזו הסיבה (בורח גז ובגלל זה יש בק פיירים).

 

תחזור אליהם ותרתך את האגזוז לפני שיגנבו לך אותו! :cry:

 

(שני ציפורים במכה אחת...) 8)

פורסם
סגרת את האגזוז בבאנד נכון?

 

תבדוק שיש שם אטימה, ולא בורח משם גז.

 

רוב הסיכויים שזו הסיבה (בורח גז ובגלל זה יש בק פיירים).

 

תחזור אליהם ותרתך את האגזוז לפני שיגנבו לך אותו! :cry:

 

(שני ציפורים במכה אחת...) 8)

 

שמע, היה לי אז הרעש הזה לפני האגזוז... אבל בקטנות ממש. ואני לא מבין למה שיהיו בקים בגלל גז בורח?

פורסם
סגרת את האגזוז בבאנד נכון?

 

תבדוק שיש שם אטימה, ולא בורח משם גז.

 

רוב הסיכויים שזו הסיבה (בורח גז ובגלל זה יש בק פיירים).

 

תחזור אליהם ותרתך את האגזוז לפני שיגנבו לך אותו! :cry:

 

(שני ציפורים במכה אחת...) 8)

 

שמע, היה לי אז הרעש הזה לפני האגזוז... אבל בקטנות ממש. ואני לא מבין למה שיהיו בקים בגלל גז בורח?

 

גם אני לא וגם מי שהתקין לי את האגזוז לא יודעים למה וגם עוד הרבה אנשים ששאלתי...

 

אבל זה עובדה.

 

אחרי שהידקתי את הבאנד, התופעה נעלמה.

 

אתה מגיע למפגשים? אם כן אז אני יהדק לך את הבאנד (יש לי מפתח מתאים) ונבדוק אם זה זה...

 

יובל.

פורסם
סגרת את האגזוז בבאנד נכון?

 

תבדוק שיש שם אטימה, ולא בורח משם גז.

 

רוב הסיכויים שזו הסיבה (בורח גז ובגלל זה יש בק פיירים).

 

תחזור אליהם ותרתך את האגזוז לפני שיגנבו לך אותו! :cry:

 

(שני ציפורים במכה אחת...) 8)

 

שמע, היה לי אז הרעש הזה לפני האגזוז... אבל בקטנות ממש. ואני לא מבין למה שיהיו בקים בגלל גז בורח?

 

גם אני לא וגם מי שהתקין לי את האגזוז לא יודעים למה וגם עוד הרבה אנשים ששאלתי...

 

אבל זה עובדה.

 

אחרי שהידקתי את הבאנד, התופעה נעלמה.

 

אתה מגיע למפגשים? אם כן אז אני יהדק לך את הבאנד (יש לי מפתח מתאים) ונבדוק אם זה זה...

 

יובל.

 

אתה יודע מה? סבבה... יום שישי הבא? ( בתנאי שאני לא עובד )

פורסם
סגרת את האגזוז בבאנד נכון?

 

תבדוק שיש שם אטימה, ולא בורח משם גז.

 

רוב הסיכויים שזו הסיבה (בורח גז ובגלל זה יש בק פיירים).

 

תחזור אליהם ותרתך את האגזוז לפני שיגנבו לך אותו! :cry:

 

(שני ציפורים במכה אחת...) 8)

 

שמע, היה לי אז הרעש הזה לפני האגזוז... אבל בקטנות ממש. ואני לא מבין למה שיהיו בקים בגלל גז בורח?

 

גם אני לא וגם מי שהתקין לי את האגזוז לא יודעים למה וגם עוד הרבה אנשים ששאלתי...

 

אבל זה עובדה.

 

אחרי שהידקתי את הבאנד, התופעה נעלמה.

 

אתה מגיע למפגשים? אם כן אז אני יהדק לך את הבאנד (יש לי מפתח מתאים) ונבדוק אם זה זה...

 

יובל.

 

אתה יודע מה? סבבה... יום שישי הבא? ( בתנאי שאני לא עובד )

 

שלח לי בפרטי אם אתה בא, שאני אדע להביא את המפתח...

 

יובל.

פורסם

לפי התאור מדובר בהצתה מוקדמת שגורמת לבק פירים.

 

תבקש מהמכונאי לאחר את ההצתה..........

 

לא יותר מידי שלא יצלצל....(דטונציה)

פורסם

אך...ת'יודע כמה אנשים משלמים כדי שיהיו להם "פיצפוצים מהאגזוז".... :lol:

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

×
×
  • תוכן חדש...