Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קריאה לתיקון - Recall לרכבי פיג'ו 3008 מנוע בנזין 1.6 ליטר טורבו.


eyalkar
שימו לב! השרשור הזה בן 2351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הם מבצעים recall רק בגלל שיש כאן פן בטיחותי ולא בגלל טוב ליבם או דאגה ללקוחות שלהם..

כאשר יש בעיה בטיחותית מסכנת חיים (במקרה הזה פוטנציאל התלקחות צמת חוטים) הם מחוייבים בחוק לבצע תיקון יזום.

לעומת זאת, כאשר הם מתכננים מנוע עם מערכת מותחנים שווה לישבן (נניח thp 156hp) ועקב כך מנועים מוסרים נשמתם למגרש הגרוטאות שבשמיים, אז ניתן להשתין על הלקוח בקשת ולא לשאת באחריות יום לאחר תום תקופת האחריות.

והלקוחות, שהם יחפשו מי ינענע אותם.

צדיקים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הם מבצעים recall רק בגלל שיש כאן פן בטיחותי ולא בגלל טוב ליבם או דאגה ללקוחות שלהם..

כאשר יש בעיה בטיחותית מסכנת חיים (במקרה הזה פוטנציאל התלקחות צמת חוטים) הם מחוייבים בחוק לבצע תיקון יזום.

לעומת זאת, כאשר הם מתכננים מנוע עם מערכת מותחנים שווה לישבן (נניח thp 156hp) ועקב כך מנועים מוסרים נשמתם למגרש הגרוטאות שבשמיים, אז ניתן להשתין על הלקוח בקשת ולא לשאת באחריות יום לאחר תום תקופת האחריות.

והלקוחות, שהם יחפשו מי ינענע אותם.

צדיקים

מה שכתבת נכון גם לפיזו, גם ליצרנים אחרים.יש הרבה דוגמאות לבעיות סידרתיות במכוניות מיבשות שונות ולא תמיד יצרנים מבצעים recall מיזמתם. אין צדיקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לקודמי להרגע, עוד יחשבו שהוא בקטע של "חזרה בתשובה" ולקודמו כדאי להעיר שלפחות לידיעתי הלא מבוססת את המנוע הזה בכלל תכננו בבבווריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יפה לקרוא "טמבלים" לאנשים שחושבים אחרת. כך לימדו אותי בפורום הזה ואני מעביר את זה לדורות הבאים.

צודק לחלוטין, והשימוש במילה טמבלים (לא שזו מילה מעליבה במיוחד אבל כנראה שהנהלת הפורום לא מסכימה איתי בעניין...) לא מתאימה.

מה שכן, פשוט לא לעניין לבוא לפה ולהשתלח בצרפתיות שוב, על בסיס ריקול שהוא דבר שכיח לחלוטין אצל הרבה יצרנים ומבלי לבדוק עובדות. אבל עובדות לעולם לא יבלבלו את שונאי הצרפתיות פה...

 

אגב זה אני שהסבתי את תשומת לבך שזה היה GT Line ולא GT בו נהגת בחו״ל, או שאני מתבלבל עם מישהו אחר?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שאם זה יצרן יפני, אז פתאום הם בסדר - הם דואגים ללקוחות שלהם וכל הכבוד שהם לוקחים אחריות.

כשמדובר על צרפתים - זה זבל עופות, הם מייצרים מכוניות גרועות וכו'.

 

ומעניין יותר שאף אחד לא מעז להגיד מילה רעה נגד BMW שגם הייתה שותפה במנוע THP המהולל.

בכלל, אני בספק שאין בעיות במותגים הגרמניים כמו אודי, BMW או מרצדס, אבל לא תשמע אף פעם מישהו אומר שהאמינות שלהן גרועה, להפך, תמיד תשמע שהן פלא טכנולוגי תוצרת גרמניה.

זה נראה כאילו יש איזו שנאה בלתי מוסברת (ובעיניי גם בלתי מוצדקת) נגד צרפתיות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

....בכלל, אני בספק שאין בעיות במותגים הגרמניים כמו אודי, BMW או מרצדס, אבל לא תשמע אף פעם מישהו אומר שהאמינות שלהן גרועה, להפך, תמיד תשמע שהן פלא טכנולוגי תוצרת גרמניה...

 

1. אין בעיות באאודי?...

הפורום מתפוצץ מפוסטים נזעמים ומעוררי רחמים על המותג הזה ושלא נתחיל לדבר על הקונצרן כולו...

2. לגבי BMW ומרצדס - לא נראה לי שקהל הלקוחות הממוצע של המותגים הללו כותבים כאן ולא נראה שנותנים השירות למותגים האלו יעזו להשיב את פניהם של אותו קהל לקוחות ריקם....

בד"כ סוג הדיאלוג וצעדי הגומלין של אותם לקוחות פחות מנומס מהלקוח הישראלי הממוצע...

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שלא הבנת אותי.

אני בספק שאין בכלל בעיות במותגים הגרמניים...

כלומר, ברור לי שיש בעיות כלשהן ופשוט אנשים לא מדברים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שאם זה יצרן יפני, אז פתאום הם בסדר - הם דואגים ללקוחות שלהם וכל הכבוד שהם לוקחים אחריות.

כשמדובר על צרפתים - זה זבל עופות, הם מייצרים מכוניות גרועות וכו'.

 

ומעניין יותר שאף אחד לא מעז להגיד מילה רעה נגד BMW שגם הייתה שותפה במנוע THP המהולל.

בכלל, אני בספק שאין בעיות במותגים הגרמניים כמו אודי, BMW או מרצדס, אבל לא תשמע אף פעם מישהו אומר שהאמינות שלהן גרועה, להפך, תמיד תשמע שהן פלא טכנולוגי תוצרת גרמניה.

זה נראה כאילו יש איזו שנאה בלתי מוסברת (ובעיניי גם בלתי מוצדקת) נגד צרפתיות.

אין לי מושג על מה אתה מתלונן בדיוק.

אין כאן שום ״דאגה של היצרן״ לקהל הלקוחות שלו, לא אם הוא צרפתי ולא אם הוא גרמני, יפני, קוראני או אמריקאי, זה ממש לא משנה מאיזה מוצא..

מדובר על ריקול שהיצרן מחוייב לו על פי חוק בגלל שזה כשך מסכן חיים.

אם היצרן לא היה מחוייב על פי חוק, תהיה בטוח שהיו מתעלמים מזה ובחיים לא היית שומע על כל בעיה מסוג זה..

 

הדוגמה של תקלת המנועים בפיג׳ו, אותה תקלה שהיצרן התנער ממנה ולא לוקח אחריות שניה לאחר תום תקופת האחריות, הובאה רק כדוגמה לתקלות שונות שיצרנים נוטים להתעלם מהן רק בגלל שהן לא מסכנות חיים כך שהם לא מחוייבים לתקן אותן על פי חוק.

לצורך העיניין, ורק בכדי שתוכל להירגע וללכת לישון בשקט, תקלות כאלו תמצא גם ב-vag (טורבו, גיר dsg ועוד), בטויוטה (מנועי קורולה 2003-2004), ניסאן (הבנתי שהקיר בג׳וק לא משהו) ועוד ועוד...

ההבדל הוא שחלק מן היצרנים כן לוקחים אחריות גם הרבה אחרי תום תקופת האחריות (טויוטה למשל) בניגוד לפיג׳ו שפשוט מתעלמים (וכך אח שלי נאלץ להשקיע סכום לא מבוטל בתיקון מערכת הטיימינג הכושלת ב-3008 שלו).

אך זה לא קשור לדיון הנ״ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן קשור לדיון הנ"ל היא ההנחה שהמנוע הזה, שעבורך הוא מסתבר ההוכחה הניצחת לתזה שהצרפתים לא יודעים לתכנן מנועים, הוא בכלל פרי תכנון גרמני ( לפחות ככל שאני יודע, אתה מוזמן לתקן אותי אם צריך ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן קשור לדיון הנ"ל היא ההנחה שהמנוע הזה, שעבורך הוא מסתבר ההוכחה הניצחת לתזה שהצרפתים לא יודעים לתכנן מנועים, הוא בכלל פרי תכנון גרמני ( לפחות ככל שאני יודע, אתה מוזמן לתקן אותי אם צריך ).

א. זה לא קשור לדיון.

ב. בתור לקוח שרכש פיג׳ו מעניין אות העכוז שלי מי תכנן את המנוע, בדיוק כפי שלא צריך לעניין אותי העובדה שפולקסווגן לא תכננו את הגיר (עד כמה שידוע לי).. בפועל המנוע התגלה כבעייתי ופיג׳ו לא טרחו להאריך אחריות או לבצע לו קריאת שרות לתיקון התקלה (בניגוד לפורד למשל עם בעיית צינור המים במנוע הטורבו).

ג. מי אמר שהצרפתים לא יודעים לתכנן מנועים, זכור לי שלא היו לי בעיות מיוחדות ב-405, 205, 106. כן היו בעיות אחרות ולא מעט, אך בעיות במנוע דווקא לא היו (וזה החלק היחיד בערך שלא הייתה בו תקלה ב-405..)

ד. מאחר ואתה בוחר בכל פעם להתנגח עם כל מי שחס ושלום מעז לומר מילה רעה על פיג׳ו, או לפחות שהיה נדמה לך שהתכוון לומר מילה רעה, אז קדימה, בוא נפתח את זה.. תפתח שרשור נפרד אשר ידון אך ורק באמינות של פיג׳ו סיטרואן ואני מבטיח לך שלא תופתע מהתוצאות.

אישית היו לי ולמשפחתי הקרובה (קירבה ראשונה) לא מעט רכבי פיג׳ו וסיטרואן (שלוש 405, 205, 106, 3008, 206, שתי קסארה פיקסו) ואני יכול להעיד שכולן היו מעניינות, מהנות לנהיגה (כל אחת בדרכה שלה), ובדרך כלל נוחות ביחס למתחרות, אך כל אחת ואחת מהן הייתה גם נבלה מבחינת אמינות, כן כן אפילו ה-206 אשר יום אחד כשיצאתי מהרכב הדלת נפלה מציריה ונשארה לי ביד..

אז אל לך לזלזל בדעתם של אחרים, בדר״כ זה נכתב לאחר ניסיון רב ולא מעט כספים שזרמו לקופת המוסך.

אתה אומר שה-3008 החדשה זו חיה אחרת, והיא היא שתשנה את תדמית האמינות של פיג׳ו, יכול להיות שאתה צודק אך בינתיים חובת ההוכחה עליה.

אגב את אותו הדבר בדיוק אמרו לי לפני ששכנעתי את אבי לרכוש את ה-3008 בשנת 2011, כי יש לה גיר יפני ומנוע חדש ומודרני של bmw, והיא תהיה אמינה למופת.. אז אמרו.. בסופו של דבר כולנו כאן יודעים מה קרה למנוע, אך גם מעבר לזה היו עוד תקלות אשר לא היו קשורות למנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון הוא צודק. תמיד קיים סיכון למנוע חדש בשוק . זה נכון ל 1.0 ליטר של וואג, נכון ל 1.5 טורבו של הונדה ועוד דוגמאות שעדיין צריכות להוכיח את עצמן לעבור 100K בשקט יחסי. אני הייתי ממתין 3 שנים לראות איך מנוע שורד את מבחן הזמן אצל אחרים. במקרה של 3008 דיזל המנוע דווקא מאד ותיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג. מי אמר שהצרפתים לא יודעים לתכנן מנועים, זכור לי שלא היו לי בעיות מיוחדות ב-405, 205, 106. כן היו בעיות אחרות ולא מעט, אך בעיות במנוע דווקא לא היו (וזה החלק היחיד בערך שלא הייתה בו תקלה ב-405..)

 

ב-405 היה מנוע XU עם בלוק אלמיניום שהיתה לו נטיה להיסדק.

ב-206 ו-307 ובמקבילים בסיטרואן היה כשל באטם ראש שגרם לנזילת שמן בצד שמאל של המנוע (כאשר עומדים מולו).

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2351 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...