Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

נראה שנשרפה אחת מנורות לוחית הרישוי ברכב מסוג במוו סדרה 1 - 118 שנת 2011.

 

שאלותיי:

1. איך מחליפים אותה - האם מצד הפגוש עצמו או מתוך תא המטען?

2. איזה סוג נורה (לד/רגיל) והאם יש דגם ספציפי?

3. האם כל חשמלאי יכול לעשות זאת?

 

בתודה מראש,

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

עדכון: הוחלפה הנורה- 51 ש״ח במוסך במוו, 2 דקות עבודה. לא צריך מברג אפילו (תשימו לב כי זה הכיוון של המכונאים).

 

במקרה שלי הוחלפה כל היחידה, ככה זה במוסך כנראה.

 

תודות לחבר פורום יש גם סרטון הדרכה למי שרוצה להחליף לבד (כאמור, במוסך מחליפים את כל הפלסטיק):

 

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אצלך לדים?

אצלי בe90 לדים מאחורה, שם אני מבין למה להחליף כל היחידה .

למה בנורה פשוטה כל כך להחליף כל היחידה ולא רק נורה?

מעניין.

פורסם
אצלך לדים?

מעניין.

 

אנחנו מדברים על הנורות שמאירות את לוחיות הרישוי כן?

 

אצלי זה לד (משום מה). כפי שראית בסרט, אין בעיה להחליף את הנורה עצמה וזהו (רק שהוא מדגיש איזה לד זה צריך להיות).

 

במוסך היבואן זה מגיע כל הפלסטיק.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בסרטון רואים שאלו נורות רגילות, לא לד. לפני הטסט האחרון שמתי לב שנורות לוחית הרישיון שרופות, החלפתי אותן ללד. הטסטר הכשיל אותי על כך ואמר שאסור להשתמש בנורות לד עבור לוחית הרישיון.

בכל מה שקשור לנורות, כל אחד יכול להחליף לבד. 10 נורות כאלו בעליאקספרס עלו לי כ 6 שקלים.

פורסם
אצלך לדים?

אצלי בe90 לדים מאחורה, שם אני מבין למה להחליף כל היחידה .

למה בנורה פשוטה כל כך להחליף כל היחידה ולא רק נורה?

מעניין.

 

אם זה לד זה תקין, לא פותחים .

מחיר הגון!

 

אפשר מק"ט?

 

בסרטון רואים שאלו נורות רגילות, לא לד. לפני הטסט האחרון שמתי לב שנורות לוחית הרישיון שרופות, החלפתי אותן ללד. הטסטר הכשיל אותי על כך ואמר שאסור להשתמש בנורות לד עבור לוחית הרישיון.

בכל מה שקשור לנורות, כל אחד יכול להחליף לבד. 10 נורות כאלו בעליאקספרס עלו לי כ 6 שקלים.

 

ראו הסרטון, הוא מדבר גם על לדים ומחליף רק את הנורה.

מקס, לצערי אין לי מק"ט כי לא התעכבתי ע"כ (הייתי עסוק בלראות שהוא פשוט מוציא כמו בסרטון ולא משתמש במברג וגומר לי את הפגוש).

 

שההה,

אצלי זה ככה במקור וכך היה תמיד. גם עבר טסט.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...