Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, מחפש המלצה איפה כדאי לעשות לרכב השחרת חלונות וציפוי עור להגה עדיפות לאזור באר שבע-אשקלון.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

שמעתי עליהם הבנתי שיחסית יקרים.. הם עושים גם תפירה עור להגה?

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

אני במקומך הייתי שוקל לעשות תפירה לכיסוי של ההגה בעצמך.

 

הנה שרשור שפתחתי לפני כמה זמן בדיוק על זה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?598961-%D7%AA%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99-%D7%94%D7%92%D7%94

 

תחפש בפנים אתה גם תמצא לינק לאתר שקניתי בו את הכיסוי.

פורסם
אני במקומך הייתי שוקל לעשות תפירה לכיסוי של ההגה בעצמך.

תחתי לפני כמה זמן בדיוק על זה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?598961-%D7%AA%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99-%D7%94%D7%92%D7%94

 

תחפש בפנים אתה גם תמצא לינק לאתר שקניתי בו את הכיסוי.

וואוו ממש יפה, גם בקישור אהבתי את הדוגמאות שהעלו.. לצערי לא קיים לדגם שלי הונדה סיוויק האצבק 2013.. או שלא חיפשתי נכון?

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

גם אני ממליץ על כיסוי הגה בתפירה מעליאקספרס.

 

שתי כיסויים שקניתי:

 

1.jpg

 

https://www.aliexpress.com/item/soft-bump-modeling-steering-wheel-cover-exquisite-embroidery-lines-sewing-steering-cover-the-red-line-classic/32597522857.html?spm=2114.13010608.0.0.U6Tgy6

 

 

13906678_10205548598514186_8376201442442646898_n.jpg

 

https://www.aliexpress.com/item/Breathable-type-punching-leather-Steering-Wheel-Cover-Hand-Sewing-with-Needle-DIY-car-styling-steering-cover/32247547637.html?spm=2114.13010608.0.0.U6Tgy6

 

 

תמדוד בס"מ את ההגה שלך מקצה לקצה.

ותזמין לפי הס"מ שאתה צריך.

יש כיסויים לכול הרכבים כולל למשאיות.

פורסם
וואוו ממש יפה, גם בקישור אהבתי את הדוגמאות שהעלו.. לצערי לא קיים לדגם שלי הונדה סיוויק האצבק 2013.. או שלא חיפשתי נכון?

 

במקרה היה בחור שחיפש להונדה של השנים האלה.

 

הנה חיפוש חדש של הדבר הזה:

 

http://www.dhgate.com/wholesale/search.do?act=search&sus=&searchkey=honda+2013&catalog=112007016#Homesearch201403

 

תהנה :)

פורסם

תודה חברים הזמנתי את הכיסוי להגה, אצלם כשיגיע.

אם יש למישהו עוד המלצות לגבי ההשחרת חלונות אשמח לשמוע.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

×
×
  • תוכן חדש...