Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני שוטף בקניון רחובות בקומה 1-. שטיפה מעולה ועבודה יסודית.

 

Sent from my m2 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אני מפ"ת. מחפש מקום מצוין שנמצא יותר קרוב.

חשוב לי מאוד מקום שלא יוצר נזק לצבע. מבחינתי שטיפה ידנית איננה מבטיחה שלא יהיו נזקים כי יכול להיות שהם משפשפים חזק או עם ציוד וחומרים לא איכותיים ואז זה עלול ליצור נזק.

פורסם

100 שקל? שמים לך בסןף ריחן עם יהלומים?

 

Sent from my m2 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
100 שקל? שמים לך בסןף ריחן עם יהלומים?

 

Sent from my m2 using Tapatalk

 

אני לא בקיא במחירים של המכונות אבל ממה שאני יודע שטיפה פנימית וחיצונית זה באיזור ה 50, לא?

פורסם

אני אצל בינו בצומת בית דגן, עבודה טוב פתוח בשעות חריגות עשיתי מנוי של 13 ב600 שח, אני מרותה מהעבודה שלהם עם החומרים והביצוע הכללי , ביחס לשאר מה שיש בסביבה פה זאת מציאה

פורסם

אני שמעתי על בינו לא מעט, לא הייתי אצלו.

פשוט עצם העובדה שהשטיפה היא ידנית - לא משקיטה אותי בלבד כי יש כאלו שעושים מלא שריטות בשטיפה ידנית כתוצאה משימוש בחומרים לא טובים או מכלים לא מתאימים (כמו מטאטא שלא נדע!).

האמת ששמעתי שיש מישהו בנתניה שמבצע שטיפה ללא מגע יד אדם, אלא רק מרחוק. זה נשמע לי טוב אבל לא ידוע לי על מישהו שנמצא באזור שלי (פ"ת) שעושה זאת..

לכן אני מחפש המלצות מהקפדנים שיש כאן על כאלו שאפשר באמת לסמוך עליהם שלא יעשו נזק לרכב.

פורסם
מה המחיר לשטיפה?

אני שוטף רק חיצונית. כולל שמפו וקס או שקר כלשהוא 50 או 55.

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

בצומת סגולה יש שטיפה ידנית מצויינת צמוד להיפר צמיג.

הם שוטפים עם מטאטא אבל אפשר לבקש להחליף לכפפה בתוספת כספית קטנה (אם אני זוכר נכון 5-10 ש"ח)

פורסם
מה המחיר לשטיפה?

 

 

הייתי שם היום המחיר הוא 70 שקלים לשטיפה ידנית.

חוץ מזה אחד הבחורים שם לא מפסיק לנסות לדחוף לך פוליש ווקס וציפוי ננו במחיר של 1500 שקל(סיאט איביזה).

זה גרם לי להגיד לו תודה רבה ולהתראות..

איכות השטיפה נראית טוב אבל מקום שמנסה לדחוף בכוח שירותים לא בא לי טוב בכלל..

 

לא רוצה לפגוע בשמו כיוון שלא קיבלתי ממנו שירות כלשהו אבל צורת הגישה שלו ללקוחות לא משהו..

פורסם

לפי התגובות כנראה שאין באזור פ"ת (שזה די מבאס - גם אני משם).

 

יש למישהו ניסיון בלהכנס למכון שטיפה ידנית רגילה ולבקש מהם "אפשר בלי מטטא, כך את כפפת המיקרופייבר שלי", או "אכפת לכם לנגב עם השמרטוט שלי במקום ג'ילדה?" - וויתרתי על חלום הגריט גארד ודאבל-דלי...

פורסם

יש מקום חדש שנקרא v8 hotel בחולון שעובד עם חומרים של ננולקס ומנקה את הרכב בצורה מעולה. גם המקום נראה מושקע ובפינת ההמתנה יש שתיה וכיבוד קל. ממש נדיר למדינה כמו שלנו.

פורסם
יש מקום חדש שנקרא v8 hotel בחולון שעובד עם חומרים של ננולקס ומנקה את הרכב בצורה מעולה. גם המקום נראה מושקע ובפינת ההמתנה יש שתיה וכיבוד קל. ממש נדיר למדינה כמו שלנו.

 

 

ידוע לך מה המחיר לשטיפה?


×
×
  • תוכן חדש...