Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרקתי את הסטרטר, וחיברתי ישירות למצבר, הסטרטר עובד, הסולנויד עבד בהתחלה אבל עכשיו יש קצר בין הגוף שלו לטריגר שלו ולמוצא ממנו לסטרטר. מישהו יודע איפה אוכל להשיג מחר סולנויד מתאים או סטרטר וסולנויד ביחד מתאימים?

פורסם

שים לב:

בחלק מדגמי רנו חיישן הקראנקשאפט ("חיישן הצתה") נמצא בדיוק מתחת לבית טרמוסטט של המנוע.

לעיתים, כאשר יש שם נזילה של נוזל קירור, אפילו קטנה - החיישן הזה חוטף נוזל חם\קר ישירות עליו, מה שגורם לו שוקים תרמיים ומתקלקל דיי מהר.

זה מסוג החיישנים שבאמת "לא אוהבים" הפרשי טמפ' קיצוניים.

אם החיישן מתחיל לזייף - תקנה אחד חדש בהקדם האפשרי (בארץ, בחו"ל, לא משנה) כי זה לא הולך להשתפר - ותחליף אותו.

 

בנוגע לסטרטר - יכול להיות שהבעיה שלך במתג הצתה (בסוויץ') בלי כל קשר לבעיה שגילית אחרי שפירקת אותו (לא ברור לי איך הוא התחיל לקצר...).

אם יש לך בעיה במתג הצתה, צריך להוסיף ממסר שיפתור את הבעיה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שים לב:

בחלק מדגמי רנו חיישן הקראנקשאפט ("חיישן הצתה") נמצא בדיוק מתחת לבית טרמוסטט של המנוע.

לעיתים, כאשר יש שם נזילה של נוזל קירור, אפילו קטנה - החיישן הזה חוטף נוזל חם\קר ישירות עליו, מה שגורם לו שוקים תרמיים ומתקלקל דיי מהר.

זה מסוג החיישנים שבאמת "לא אוהבים" הפרשי טמפ' קיצוניים.

אם החיישן מתחיל לזייף - תקנה אחד חדש בהקדם האפשרי (בארץ, בחו"ל, לא משנה) כי זה לא הולך להשתפר - ותחליף אותו.

 

בנוגע לסטרטר - יכול להיות שהבעיה שלך במתג הצתה (בסוויץ') בלי כל קשר לבעיה שגילית אחרי שפירקת אותו (לא ברור לי איך הוא התחיל לקצר...).

אם יש לך בעיה במתג הצתה, צריך להוסיף ממסר שיפתור את הבעיה.

 

איציק

פירקתי את הסולנויד והחזרתי, נראה לי שהוא תקין בסוף, ההתנגדות שלו מאד קטנה וזה אמור להיות ככה. אני חושב שזה מפסיק לעבוד אחרי כמה שניות כי הבטריה חלשה והחוטים שחיברתי דקים מידי. נראה לי תקין, ארכיב אותו מחר ואבדוק שוב ואם הבעיה תחזור אזמין סטרטר חדש.

×
×
  • תוכן חדש...