Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי את רכבי הבוקר לא מניע ללא חשמל בכלל אפילו השלט לא עובד, ואני לא זוכר אם זה בגלל ששכחתי אורות פתוחים כל הלילה או לא. (כבר שיחקתי עם הידית אורות לפני ששמתי לב למצבם, ככה שאני כבר לא יכול לדעת ממה זה נגרם. האם תקלת חשמל או מצבר שעשה את שלו או מצבר פרוק בעקבות השארת אורות ). אין לי שום ידע במכניקה ורציתי לפחות לבדוק את תאריך המצבר ומצב המים שבו, אבל הוא עטוף בפלסטיק ואני לא מוצא גישה איך לראות את התאריך תוקף שלו ובכלל לא יודע מה לעשות, עזרו לי בבקשה ( יש לחבר-שכן שלי מכונית עם כבלים שאני יכול להטעין את המצבר דרכה. אבל הוא לא מבין בזה כלום ואני מפחד לנסות לבקש ממשהו להטעין לי כי ממה שקראתי באינטרנט אסור להטעין מצבר שנגמר מתקלת חשמל ואני לא יודע מה קרה לרכב שלי ).

פורסם

אי אפשר בסיטרואן לרוקן מצבר על ידי השארת אורות דלוקים כי יש מערכת חשמל חכמה שמכבה אותם אחרי כ 20 דקות בכל מקרה.

 

תעלה תמונה של קופסת המצבר.

 

 

פורסם

לא יודע לעשות כלום זה או לנסות לבד תוך לקיחת סיכון שמשהו שיבר/יתקלקל/לא ילך כמו שצריך או לבקש עזרה ממישהו שכן יודע.

 

לא מכיר דרך אחרת.

לא יעזור לך לבדוק תאריך ומים במצבר.

 

צריך לפתוח את הקופסא שלו, למדוד מתח ואם נמוך אז להחליף מצבר במקום או כבלים/בוסטר ולנסוע להחליף.

 

אם תקין אז לחפש בעיה אחרת.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...