Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם כבר נכנסים למורשה אז במקורי בלבד, יש מורשים שמשתמשים בחליפיים טובים, אך הרוב המכריע משתמש בחלפים נחיתים שבספק אם אושרו על ידי היצרן, צ'מפיון משתמשת בחליפיים זבל ואת זה גם נוכחתי לראות על סקודה שטיפלתי בה אחרי שטופלה בצ'מפיון, אני עבדתי במורשה של אחד היבואנים, שעבד גם עם חליפיים, הוא מאוד אהב את זה כי הוא הרוויח יותר, הוא אפילו דחף לקוחות עם רכבים שסיימו אחריות להשתמש בחליפי, הסחורה הייתה הכי ירודה שיכולה להיות, צלחות ורפידות סיניות, פילטרים סיניים עלומי שם, והיה משקר ללקוחות שהוא בחיים לא מתקין סחורה סינית, עזבתי את המקום מהר מאוד, מהסיבה שלא הייתי מסוגל לשקר ללקוחות ששאולים לגבי החלקים..

 

ואני לא מבין למה אין פיקוח על העניין הזה? מן הראוי שמורשה יישתמש במקורי בלבד כי בגלל זה הוא מורשה...אני לא מבין את זה!

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה לא מבין הרבה דברים אבל מתלהם באין מפריע.

על חוק שירותי הרכב שמעת? המוסך המורשה של היבואן, מחויב להציע ללקוח חלקים תחליפים ומקוריים כאופציה לבחירה, למעט בתיקוני אחריות.

 

D300, כמו שאתה מבין המוסך התנהג כשורה.

אני ממליץ לסרב להצעה ולא להתפשר על חלקים מקוריים לפחות לא על המסננים.

הבדלי העלות והעלות בכלל, בין מסננים מקורים לחליפיים פשוט לא מצדיק את הסיכון לשם חלק לא תואם או שלא עומד בדרישות של יצרן הרכב.

חלק חליפי אולי מתאים ואולי לא. חלק מקורי, בטח כזה שמגיע ממוסך מורשה של יבואן, אין ספק.

פורסם

ההבדל היחיד של מוסך יבואן זה שהוא יכול לרכוש את החלקים מהמחסן המרכז בהנחה גדולה. זה לעולם לא המחיר שרשום בחשבונית.

פורסם

אני רק יכול להגיד מנסיוני שצ'מפיון - כשאתה בוחר חלף תחליפי שמים חלפים בלי אמא ואבא - אפילו בלי תווית בכלל וגובים מחיר של חלף מקורי בחנות חלפים נורמליתץ

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם (נערך)
אין שום הבדל. בחשבונית של כל מוסך ולא משנה מורשה יבואן או לא, המחיר של החלפים זה לא המחיר שקונה אותם המוסך.

אני בודק לפעמים את המוסך שלי והמחיר במחסן היבואן (שנמצא רחוב וחצי ליד) תואם את החשבונית הטיפול . פשוט נכנס לחנות מברר את המחיר לפי מק"ט.

אני גם לפעמים יושב לידו כשהוא מבקש לברר על חלף מסויים הוא אומר לי מיד כמה המחסן רוצה. ייתכן שהוא מקבל הנחה בדיעבד אבל נראה לי שזה המחיר. אין פה דמי תיווך.שם לא הרווח של המוסך ,הרווח שלהם מגיע מההרכבה.

לפעמים גם מצליב גם מול קובץ אקסל של מחירון החלפים באינטרנט.

. בכלל יש חלפים שאני מביא למוסך בעצמי כי המחיר ביבואן פשוט מזעזע או שחסר כרגע במלאי.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
ואני לא מבין למה אין פיקוח על העניין הזה? מן הראוי שמורשה יישתמש במקורי בלבד כי בגלל זה הוא מורשה...אני לא מבין את זה![/QUOT

 

מוסך מורשה מחוייב להחזיק מקורי ולהציע כאופציה ראשונה, וחליפי לאנשים שרוצים לחסוך, השאלה איזה חליפי? רוב המורשים מזמינים חליפי מהחנות ומזמינים מה שבא להם, יבואן כמו צ׳מפיון משתמש בחלפים ירודים שאושרו על ידם.. ויש יבואני שמספקים למורשים חלפים טובים שבאמת נבדקו ואושרו על ידם, הם מסופקים למוסך עם מדבקה שמאשרת את השימוש בו.. והמוסך מחוייב להשתמש רק בהם.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

החוק רישוי מוסכים החדש מחייב כל מוסך להציע גם חלק מקורי וגם תחליפי (למעט תיקון במסגרת אחריות). הלקוח צריך לבחור וגם לחתום על טופס ייעודי.

מוסך שלא מבצע את התקנה כלשונה יכול להיקנס בסכום של עד 50000 ₪ על כל מקרה.

פורסם

לפי מה שהבנתי ממנו טיפול ראשון קטן נעשה אחרי שנה ב 15.000 ק"מ, טיפול שני גדול נעשה עכשיו אחרי שנתיים ב-30.000 ק"מ.


×
×
  • תוכן חדש...