Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלוש שאלות לבעלי הרכב שמחזיקים את הדגם הנ"ל

 

1) האם יש תאורת פנים לכל הכפתורים בדשבורד כאשר תאורת לילה דולקת?

משום מה, הכפתורים של מיזוג האוויר (מהירות מאוורר + כיוון הוצאת האיויר) כלל לא מוארים.

מאוד מוזר. וגם לא בטיחותי.:?

 

2) האם קיימת האופציה להרים את חלונות הרכב לאחר נעילה?

לחיצה ארוכה בשלט. לא הניבה תוצאות כמצופה.

 

3) כיצד מאפסים נורת לחץ אויר בגלגלים

TPMS



גם לאחר מילוי אויר כנדרש, הנורה לא כבתה.

גם בספר רכב לא מצאתי כל הסבר.

 

תודה לעונים

פורסם

לגבי 2 - האופציה הזאת לא קיימת כאיבזר מקורי בשום רכב היום, יצרנים לא מאפשרים אותה מטעמים בטיחוטיים.

אני מדבר על הרמה בלחיצה אחת.

 

ניתן להתקין מרמי שמשות לא מקרויים בכמה מאות שקלים אצל כל מתקין אביזרים.

 

 

פורסם
לגבי 2 - האופציה הזאת לא קיימת כאיבזר מקורי בשום רכב היום, יצרנים לא מאפשרים אותה מטעמים בטיחוטיים.

אני מדבר על הרמה בלחיצה אחת.

 

ניתן להתקין מרמי שמשות לא מקרויים בכמה מאות שקלים אצל כל מתקין אביזרים.

 

 

תודה,

מה באשר לתאורת דשבורד?

התאורה רק בחלק העליון עד למולטימדיה (התקנה מקומית של אדי)

האם אכן הכפתורים של מיזוג האויר (כיוון יציאת האוויר + דרגת מאוורר) אינם מוארים ?

נשמע מוזר:?

פורסם
תבדוק בורר עוצמת תאורה

בדרכ צד שמאל של ההגה למטה

 

נבדק,נמצא במקס,עדיין אין תאורה על כפתורי ה AC

אעלה תמונה מה רואים אצלי בתאורת לילה.

פורסם
נבדק,נמצא במקס,עדיין אין תאורה על כפתורי ה AC

אעלה תמונה מה רואים אצלי בתאורת לילה.

 

ובכן צלמתי ללא פלאש ואלו התוצאות

הכפתורים על גלגל ההגה אינם נראים בלילה:?

כפתורי המיזוג אינם נראים בלילה

הרכב נתקבל עם: מובייל איי, מולטימדיה + חיישני רוורס

 

האם ככה זה גם אצלכם, או שיש כאן תקלה?

אני רגיל לתאורה בכל הכפתורים (סיאט)

DSC_0660.JPG

DSC_0661.JPG

DSC_0663.JPG

×
×
  • תוכן חדש...