Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איבוד מים במיכל טויוטה קורולה 2008 רובוטית


heziavi
שימו לב! השרשור הזה בן 2715 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא יודע למה אבל אני שם מים עד ל max במיכל הקטן ואז יש את ה פס של ה low זה יורד ל low אחרי שבועיים שלוש ואז אני ממלא איזה כמות של כוס בערך עד למקסימום , כמובן מים אורגינל .

אין לי נזילות או משהו, הוחלך רדיאטור חימום לפני שנה וגם משאבת מים , השאלה אם זה נורמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אם חסר נוזל קירור אז בוודאות יש בריחה של הנוזל. יכול להיות שמדובר בנזילה כלשהי שמופיעה רק כאשר המנוע חם (בד"כ בנסיעה) ואז אתה פשוט לא מודע אליה.

תנסה לבדוק טוב בתא המנוע ולחפש סימנים של נוזל קירור. אפשרות אחרת: באחת הפעמים כשאתה חוזר מנסיעה והמנוע חם, תניח מתחת לרכב קרטון גדול ותשאיר את המנוע מונע למשך כמה דקות. אפילו תשאיר אותו כמה שעות. אח"כ תחפש סימנים של נזילה.

2. יכול להיות שמכסה הרדיאטור לא תקין ולא עומד בלחץ המתאים ומשם בורח הנוזל.

3. תבדוק רטיבות במיכל עצומ. אולי יש בו סדק שלא שמת לב אליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שאין לדגם הזה פקק רדיאטור? הרכב לא התחמם לך עד עכשיו, אגב?

 

הרכב לא ייתחמם מהסיבה שהרדיאטור משלים את הנוזל ממיכל העיבוי כך שגם אם הנוזל על המינימום עדיין הרדיאטור עצמו מלא. בכל מיקרה אבל בטוח יש נזילה מאיפשהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא ממליץ קודם להרים את הרכב על ליפט. בגטס שלי גם היה איבוד מאחד הצינורות שהמכונאי זיהה. החליף את הצינור ומאז הכל נהדר. קודם מנסים למצוא פתרונות זולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שהרכב קר תמלא מקסימום ותעקוב, אם חסר כוס אל תוסיף.

אל תוסיף בכלל מים רק אם אתה רואה שזה מגיע למינימום ומתחת תוסיף. אז זה אומר שיש נזילה או בעיה וחייב בדיקה.

תן למים להתייצב בין המינימום למקסימום.

ותבדוק תמיד שהרכב קר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא ייתחמם מהסיבה שהרדיאטור משלים את הנוזל ממיכל העיבוי כך שגם אם הנוזל על המינימום עדיין הרדיאטור עצמו מלא. בכל מיקרה אבל בטוח יש נזילה מאיפשהו.

 

כאשר הלחץ בורח מהמערכת הנק' רתיחה של הנוזל צונחת וחום מפונה פחות טוב.

ההשלמה ממיכל האיזון לא פותרת את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר הלחץ בורח מהמערכת הנק' רתיחה של הנוזל צונחת וחום מפונה פחות טוב.

ההשלמה ממיכל האיזון לא פותרת את זה.

 

אתה מיתכוון לבריחת לחץ כתוצאה מנזילה שהיא רצינית ואז חוסר גדול של נוזל ברדיאטור אכן עלול להביא להתחממות יתר אך במיקרה הזה מדובר בבריחה מיזערית שבכמות שחסרה ברדיאטור לא מספיק כדי לחוות התחמות ואת ההשלמה הרדיאטור יקבל ממיכל הפיצוי או עיבוי...מה שתבחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2715 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...