Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אתמול עברתי תאונה לא הכי קלה למזלי כל מי שהיה באוטו חי והכל בסדר איתנו.

זאת התאונה הראשונה שקרתה לי...

היום הגיע השמאי ואמר שהרכב טוטל לוס מבחינת השאסי (שילדה).הרכב הוא מאזדה 323 לאנטיס שנת 2004.

הוא אמר שהוא מוריד מהערך של הרכב 8000 שקל למרות שהגיר והמנוע תקין ושיש עוד הרבה חלקי חילוף שאפשר להעיזר בהם.

זה הגיוני שהוא מוריד לי מחיר כזה מהסכום ? המחירון של הרכב הוא רק 14 אלף שקל.

חשוב לציין שלא אני גרמתי לתאונה נהג משאית נכנס בי מאחור וגרר אותי קדימה עד שנדפקתי בעוד רכב מקדימה,נהג המשאית מודה באשמה שלו שהוא גרם לזה.

מה אני אמור לעשות לגביי הסכום שהשמאי הוריד לי ותוך כמה זמן אקבל את הכסף שמגיע לי ?

לרכב יש ביטוח חובה וצד ג' אין מקיף.

תודה ויום טוב

פורסם

אין קשר בין מצבו המכני \ קוסמטי של הרכב למחיר שלו.

 

תבדוק על מה הוא הוריד לך את הסכום הזה, סביר להניח על מספר ידיים \ קילומטרז' גבוה.

 

כמו כן אם הרכב היה השכרה או משהו זה גם מוריד סכום רציני.

×
×
  • תוכן חדש...