Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס GLC/ יגואר F Pace / במוו X3/ אאודי Q5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה אתה מגזים, כשהרכב כבוי הוא לא אוכל גרם דלק.

ובנימה רצינית יותר, אל תבנה על צריכה משולבת הנמוכה מ1:13-1:15 והייתי עדין פה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם (נערך)

אם כבר אולי 1:9-10 בעיר, ו 1:14-15 מחוץ לעיר. משולבת תלויה כמובן בכמה אתה נוסע בעיר,

וככה מתוך זה הנסיעה היא בפקקים. גם לדעתי עידן היה עדין ;-) 1:11-12 במקרה הטוב תהיה הצריכה

המשולבת.

 

והאמת, אני לא מבין מה ההתעקשות של בעלי רכבים בשווי כזה על רכב "חסכוני בדלק". אלא אם אתה

נוסע 50K ק"מ בשנה, ואז ההוצאה הזו באמת משמעותית, בכל מקרה אחר, ירידת ערך דו שבועית של רכב

כזה היא יותר מכל החסכון בדלק לעומת דגם שהוא באמת באמת חסכוני.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

החמרתם קצת, אם עדיין מדברים על דיזל. אני עושה עם X3 20d דור אחרון, בממוצע למיכל שלם, בין 13.5 ל-15.5 ק"מ לליטר תלוי באחוז הנסיעות העירוניות. ב-40 דקות של הזדחלות בפקק באיילון עדיין נרשמו מעל 10 ק"מ לליטר, ובשיוט על 90 קמ"ש מחשב הדרך מראה 1:20.

מסכים עם אושרי שברכבים האלה הוצאות הדלק מתבטלות מול ירידת הערך, במיוחד כשהסולר מתקרב ל-5 ש"ח לליטר - אבל זה נכון בעיקר בקנייה של רכב חדש. החישובים משתנים בכלים בני 3 ומעלה, שם ירידת הערך היא סביב 25,000 שקל לשנה שהם לא יותר מכלי פנאי עממיים חדשים.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

חשוב לציין, אבא שלי עושה בין 70 ל80 אלף קילומטר בשנה (המוני פגישות) ונוסע לרוב בין כל חלקי הארץ נסיעות מתישות, אז כן, הוא צריך רכב נוח, וחסכוני יחסית בדלק (לא ביקשתי פריוס עכשיו) , שיהיה זריז ומהנה לנהיגה, ובתקציב הנ״ל, לא כלכך הבנתי מה כל הוויכוח פה, בסך הכל שאלתי איזה רכב הכי טוב ומתאים לו (למרות שהוא די חם על המרצדס והמראה האטרקטיבי שלה) הx3 לא מלכת היופי בואו נודה, והאאודי יפה מאוד אבל בעלת ירידת ערך גדולה

×
×
  • תוכן חדש...