Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

קיבלתי הצעה יחסית אטרקטיבית על הרכב.

 

עשיתי מספר נסיעות מבחן ומאוד אהבתי אבל אני מעט חושש מהשם הרע שיש לרכב.

 

האם השם הרע יצא בגלל דגם ה1600 או שיש גם בעיות בדגם ה2000?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

דין ה-2000 כדין ה-1600. לא מומלץ מהסיבות הידועות, דלג הלאה.

או במילים אחרות: אני יודע ואת יודעת, שבפורד פוקוס דור קודם אסור לגעת.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
דין ה-2000 כדין ה-1600. לא מומלץ מהסיבות הידועות, דלג הלאה.

או במילים אחרות: אני יודע ואת יודעת, שבפורד פוקוס דור קודם אסור לגעת.

מחזק את דברי קודמי . לא להתפתות למחיר או לשקע מצית בחינם .

פורסם

היה בבעלותכם רכב שכזה?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

יש כזאת במשפחה עם 80 אלף קילומטר.

הגיעה מעט בועטת ומבולבלת בהעברות הילוכים.

בוצע בשבוע הראשון עדכון תוכנה שהביא אותה קרוב לשלמות- עדיין פה ושם מכה קלה במשחקי גז ברקס שמבלבלים את הרובוט.

השבוע בוצע עדכון תוכנה נוסף אחרי שיצא המכתב להגיע ולעדכן- כרגע המצב מצוין.

בתקופת האחריות הוחלפו גומיות הדלתות הסוררות והוחלפה מראת צד רוקדת.

מעבר זה אין ולא היו בעיות כלשהן. הרכב נוסע מצוין, נוח חזק וחסכוני באופן מפתיע. (1:14 בנסיעות ארוכות, 1:11 במשולב)

במכתב המדובר הורחבה האחריות של התיבה לחמש שנים ושל מוח הגיר לעשר שנים.

לפיכך אני ממליץ לך על הרכב בחום- בוודאי אם המחיר שלו מרוסק בשל התדמית.

אבל בגלל שיש כאלה שאכלו קש (לא כולם כן?) רק בתנאי אחד אולי- אם קיים תיעוד מלא של מה הרכב עבר במוסך על מנת לוודא שלא מדובר באחד האזמפלרים הבעיתיים.

פורסם

אכן היו (וישנן) בעיות עם הגיר האוטומטי של הדגם המדובר.

 

א-ב-ל:

 

1) אני מכיר לא מעט אנשים שנוסעים עם הפוקוס מס' שנים ולא מבינים על מה המהומה.

2) המחירים של הדגמים הללו ירדו מאד בגלל התקלות המדוברות, ולכן יש מי שיחליט שהסיכון שווה לו ויקפוץ על המציאה.

3) פורד האריכו את האחריות על הגיר ל-10 שנים/240,000 ק"מ.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

החזקתי רכב כזה משך שנתים.

לא הייתה שום בעיה, בישוב בו אני מתגורר היו 3 כאלו עם מנוע 1600 ורק אחד התלונן העברות גיר גסות.

לא התאכזבתי מהרכב שהיה לי למעט מרווח מצומצם במושב האחורי.

לדעתי בדיקת ההיסטוריה של הרכב במוסך מורשה תגלה אם הרכב סבל/סובל מבעיות גיר או לא.

קצת מוזר שיש כאלו שהגיר בעייתי ויש כאלו שלא.

×
×
  • תוכן חדש...