Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שימו לב, בכל האמאזונים האירופאים מבצעי הפריים סובלים מאותה בעיה בדיוק כמו מבצעי ה- Lightning. לא ניתן לקבל את ההנחה + הורדת המע"מ, רק את המחיר הנמוך מביניהם.

 

 

דוגמא:

מחיר פריט 30 יורו, מחיר פריט ללא מע"מ גרמני 25.21 יורו.

במבצע היום מחיר הפריט הוא 20 יורו בלבד.

בתאוריה, המחיר הסופי אמור להיות 20 יורו פחות המע"מ הגרמני = 16.8 יורו.

 

 

בפועל, המחיר הוא הנמוך מבין מחיר המבצע לבין המחיר הרגיל ללא המע"מ. לפיכך המחיר הסופי נשאר 20 יורו שכן הוא הנמוך.

 

 

באסה.

פורסם

אכן, זה טפשי לחלוטין. ניסיתי להסביר פעם לנציג שירות שזה לא הגיוני - לא זז כלום עם זה.

באתי להזמין ערימה של נורות לד של פיליפס שבמבצע בגרמניה. עז ראשונה - מוגבל לאחד פר לקוח. ואז התפלאתי לראות את העז השנייה עם הקיזוז הלא נכון (שהיה שמור בעבר למבצעי לייטנינג בלבד), ירדתי מההזמנה :(

פורסם (נערך)

שלום חברים,

היום רכשתי לאשתי LG G5 והסתבר לי ששקע הטעינה הוא מסוג USB TYPE C, מה שאומר שעכשיו אני זקוק להחליף את מטען הרכב למטען שיתאים לתקן זה.

אני מבקש עזרה באיתור מטען לרכב מסוג זה מחברה טובה כמו אנקר (מאסתי בכבלים זולים שלא שווים אפילו דולר).

האם קיים מטען עם שתי יציאות כאשר הראשון הוא יציאת USB 2A רגיל (לטלפון שלי) ויציאה נוספת מסוג TYPE C (לטלפון שלה)?

אם לא, אשמח לקישור למטען שיתאים לה.

 

מצאתי את זה: http://www.ebay.com/itm/Anker-PowerDrive-2-42W-2-Ports-Qualcomm-3-0-Rapid-USB-PowerIQ-Car-Charger-Black-/112013780515?hash=item1a148aa623:g:9QoAAOSwbYZXTmJF

האם הוא עונה לדרישות שלי?

 

תודה מראש לכולם ולאיילי :-)

עריכה אחרונה על ידי eyals05
פורסם

סעמק. פספוס המאה.

 

amazon de, משהו כמו 4 דקות עמד למכירה מסך LG UF8600 55 אינץ', נמכר ע"י אמאזון והמחיר עד הדלת: 1003יורו, 4300 ש"ח :loco:

ראיתי, בדקתי את המחיר בארץ - וכשלחצתי להזמין כבר אזל מהמלאי.

Aprilia Shiver 750

פורסם (נערך)

אני גמרתי עם הדילים לטלוויזיות אתה לא יודע כמה קללות קיבלתי.

טוב נו יש מלא מסכים בבריטי שווה בדיקה.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
שלום חברים,

היום רכשתי לאשתי LG G5 והסתבר לי ששקע הטעינה הוא מסוג USB TYPE C, מה שאומר שעכשיו אני זקוק להחליף את מטען הרכב למטען שיתאים לתקן זה.

אני מבקש עזרה באיתור מטען לרכב מסוג זה מחברה טובה כמו אנקר (מאסתי בכבלים זולים שלא שווים אפילו דולר).

האם קיים מטען עם שתי יציאות כאשר הראשון הוא יציאת USB 2A רגיל (לטלפון שלי) ויציאה נוספת מסוג TYPE C (לטלפון שלה)?

אם לא, אשמח לקישור למטען שיתאים לה.

 

מצאתי את זה: http://www.ebay.com/itm/Anker-PowerDrive-2-42W-2-Ports-Qualcomm-3-0-Rapid-USB-PowerIQ-Car-Charger-Black-/112013780515?hash=item1a148aa623:g:9QoAAOSwbYZXTmJF

האם הוא עונה לדרישות שלי?

 

תודה מראש לכולם ולאיילי :-)

תחליף רק את הכבל.

צד אחד usb רגיל שמתחבר למטען וצד שני type c

למשל כזה

http://www.ebay.com/itm/1M-3FT-USB-2-0-to-Type-C-3-1-Micro-USB-Fast-Data-Sync-Charger-Charging-Cable-/351743928957?var=&hash=item51e5926a7d:m:m45nSJJjPoCpe0b2pjuTyug

 

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...