Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בבלימה (לא חלקה)


DRS
שימו לב! השרשור הזה בן 7060 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

1. זה אסור.

2. זה פסול.

3. בהחלט יכולה להיות הסיבה, אם כי רק אם מדובר במקרה נדיר שתיארתי: הגדלת קדחים בצלחת לא מתאימה. יש הבדל בין חור שנקדח עם מקדחה לבין חור שקודד לאחר הקידוח. כול מקדחה "זורקת", גם אם היא חדשה. לכן המציאו מקדדים ובבלמים על אחת כמה וכמה חייבת להיות התאמה מוחלטת בין המרכיבים. לקדוח זאת עבודה של חורנים וחאפרים, לקדד זאת עבודה של מקצוענים שבלאו הכי נעשית במפעל המייצר.

שלום.

מה לעשות אבל אתה ממש לא צודק ולמה?

כי מה שקובע את מירכוז הצלחת זו המדרגה שישנה על הנבה בכול המכוניות בעולם!!!

יותר מיזה תמיד אבל תמיד הקדחים בצלחת הבלם או בתוף בלם יותר גדולים מההברגות

של הברגים לפחות בה שלושה מילימטר.

אם תרצה בהזדמנות אני אסביר לך גם למה. רמז דק מיכיון שהחורים בגלגל (ג'נט)

הם קונים במשך השנים לאחר פרוק והרכבה של הגלגלים הקדחים הקונים בגלגל מעבדים

את הצורה שלהם וזו הסיבה שמה שממרכז גם את הגלגל זה המדרגה על הנבה.

מקוה שלמדתה משהוא חדש.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

מה לעשות אבל אתה ממש לא צודק ולמה?

כי מה שקובע את מירכוז הצלחת זו המדרגה שישנה על הנבה בכול המכוניות בעולם!!!

יותר מיזה תמיד אבל תמיד הקדחים בצלחת הבלם או בתוף בלם יותר גדולים מההברגות

של הברגים לפחות בה שלושה מילימטר.

אם תרצה בהזדמנות אני אסביר לך גם למה. רמז דק מיכיון שהחורים בגלגל (ג'נט)

הם קונים במשך השנים לאחר פרוק והרכבה של הגלגלים הקדחים הקונים בגלגל מעבדים

את הצורה שלהם וזו הסיבה שמה שממרכז גם את הגלגל זה המדרגה על הנבה.

מקוה שלמדתה משהוא חדש.

בברכה בני ל.

שלום בני. אני לא מדבר על מירכוז הצלחת, אלא על תופעה ("מיקרה בודד" ליתר דיוק), שבה החורני מגדיל חורים בצלחת חדשה עם מקדחה, רק משום שלא מצא/קנה צלחת מקורית או חליפית תקנית. לא יעזור כלום - חורים בצלחות קודחים מתחת למידה ואז מקדדים אל המידה, ואת זה עושים במפעל. בנאדם לא יכול סתם לקחת מקדחה - והיידה! קודחים! שים לב שהמידה המדוברת בהחלט יכולה להיות גדולה יותר מהברגים/גוז'ונים. לא אמרתי שלא! אולם מידות אלה נקבעות במפעל המייצר, כאשר הן לוקחות בחשבון את עומסי הבלימה, טמפרטורת עבודה, עיוותים וכו'. לא קשור למירכוז הצלחת אשר נעשה, כפי שאתה מסביר ע"י המדרגה בנאבה. יש גם טולרנסים שבה הצלחת "משחקת" קדימה/אחורה על גבי הגוז'ונים, או משחק צד שלה, בגלל חוסר אחידות או דיוק באגינתה אל הנאבה. כול הבירבורים שלי בנוגע לחופשים וחוסר דיוקים מתייחסים כמובן למאיות או עשיריות. אני לא מתכוון למשחק או חופש של כמה ס"מ... כמובן. אקיצר, מומלץ (בהזדמנות) לבקר במפעל המייצר צלחות שכאלו. יש את ATE בגרמניה ואת Brembo באיטליה. הם נכון להיום הכי גדולים. שבת שלום.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום בני. אני לא מדבר על מירכוז הצלחת, אלא על תופעה ("מיקרה בודד" ליתר דיוק), שבה החורני מגדיל חורים בצלחת חדשה עם מקדחה, רק משום שלא מצא/קנה צלחת מקורית או חליפית תקנית. לא יעזור כלום - חורים בצלחות קודחים מתחת למידה ואז מקדדים אל המידה, ואת זה עושים במפעל. בנאדם לא יכול סתם לקחת מקדחה - והיידה! קודחים! שים לב שהמידה המדוברת בהחלט יכולה להיות גדולה יותר מהברגים/גוז'ונים. לא אמרתי שלא! אולם מידות אלה נקבעות במפעל המייצר, כאשר הן לוקחות בחשבון את עומסי הבלימה, טמפרטורת עבודה, עיוותים וכו'. לא קשור למירכוז הצלחת אשר נעשה, כפי שאתה מסביר ע"י המדרגה בנאבה. יש גם טולרנסים שבה הצלחת "משחקת" קדימה/אחורה על גבי הגוז'ונים, או משחק צד שלה, בגלל חוסר אחידות או דיוק באגינתה אל הנאבה. כול הבירבורים שלי בנוגע לחופשים וחוסר דיוקים מתייחסים כמובן למאיות או עשיריות. אני לא מתכוון למשחק או חופש של כמה ס"מ... כמובן. אקיצר, מומלץ (בהזדמנות) לבקר במפעל המייצר צלחות שכאלו. יש את ATE בגרמניה ואת Brembo באיטליה. הם נכון להיום הכי גדולים. שבת שלום.

שלום.

ולסיכום אני מציעה שתבקר במיפעל תכין שיעורי בית ואז תחזור ותיכתוב.

"אתה צודק החבר בני למדתי משהוא "

כי כול מה שכתבתה זה סתם חבל על הזמן מיכיון שברגע שחיזקתה את הגלגל למקומו,

כול הטולרנס והחרטה למיניהם מבוטלים כי הכול עובד כיחידה אינטגרלית אחת.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד בני.ל אתה השתגעת.???

 

 

זה ש"בעל מיקצוע" מרחיב חורים בצלחת בילום, או "כולם עושים את זה..."לא מעניק כשרות לנושא.

 

ביצוע עבודות חרטות, ולצורך העניין קידוח צלחת בילום, ללא ידע וציוד מתאים, קרי סוג החומר, איזה סכין או מקדח לעבוד, באיזה מהירות, חומר סיכה וכו'... עלול לגרום לסדקים ועיוותים בלתי ניראים לעין הבלתי מזויינת, ועלול לגרום שבר בצלחת הבילום בזמן מאמץ (בזמן בלימה!).

 

לא מבין את החובבנות... הצלחת לא מתאימה, קונים צלחת אחרת שכן מתאימה, גם אם היא עולה יותר כסף...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הדיבורים האלה ולא הבנתי מה אתם מנסים להוכיח!!

 

מה שהוחלף זה שתי צלחות ושתי רפידות בלימה קדמיות...

המוצרים מקוריים ממוסך מורשה דייהו אתמול בלילה נסעתי במהירות גבוהה יחסית כשרק העזתי ללחוץ על הברקס התקבלו רעידות איומות שמתחילות מ80 קמש ומעלה...

ובדוושת הברקס מזכיר איי בי אס טיפה בדוושה...

ובהגה יש הרגשה כמו שלוקחים רכב בלי איזון גלגלים בכלל ונוסעים איתו 160-180...

 

אתמול חבר אמר לי שכנראה אחד הדיסקיות עקומות ואחד אחר אמר לי נו מה אתה רוצה זה ברקסים חדשים אז החלטתי לאמץ אותם קצת .. נסעתי לישוב שנקרא תנא עומרים בדרך זה ירידות עליות סיבובים !! מזה תענוג לאלה שבאמת אוהבים את הנהיגה ועכשיו בעלי היציבות שבינינו ידעו לעשות חיים שמה!! :-D

 

בקיצור אימצתי את הברקסים טיפה הרבה כשעצרתי היה ריח שרוף שבחיים לא היה לי מהברקסים ... מוזר...

 

בקיצור עשיתי ניסיון קטן נסעתי על מאה ... בכביש ישר מכל הבחינות.. גם בלי סיבובים בלי בורות מיותרים ולא משופע ואין כל רכב... בקיצור נסעתי על 100 עזבתי הגה ולחצתי בהדרגתיות על הברקס האוטו האט ועצר ישר להפליא ולא שטה לשום צד!! מוזר!!!!

 

בקיצור למי שיש רעיונות...

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעיון היחידי הוא שתבדוק זריקה של צלחות הבילום, ואת זאת לא ניתן לעשות בהתכתבות אלא בדרך שהצעתי לך. להזכירך, לא רק החברים שלך אלא כמה אנשים מנוסים מהפורום הציעו לך זאת. אם במקום לבדוק אתה רוצה להשתעשע בניסיונות סרק, יבושם לך.

 

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

ולסיכום אני מציעה שתבקר במיפעל תכין שיעורי בית ואז תחזור ותיכתוב.

"אתה צודק החבר בני למדתי משהוא "

כי כול מה שכתבתה זה סתם חבל על הזמן מיכיון שברגע שחיזקתה את הגלגל למקומו,

כול הטולרנס והחרטה למיניהם מבוטלים כי הכול עובד כיחידה אינטגרלית אחת.

בברכה בני ל.

בני, מדוע הנימה הזאת? יש לי הרגשה שכול מה שאתה רוצה לשמוע זה "אתה צודק ואנוכי טעיתי". במקרה (לגמרי במקרה) בקרתי במפעלי ATE ואכן חזרתי והכנתי שיעורי בית. אחרת לא הייתי מגיב לכול ענין הבלמים הזה. אני גם נמצא בתחום מערכות הבלימה ויודע דבר או שניים. אני לא נוהג לאמר או להתבטא בנושאים שאיני מבין בהם. אבל אני רואה שמנסים להוציא דברים מהקשרם, ובכן:

אתה צודק ואני טעיתי.

ובפני DRS אני מתנצל שתפסנו טרמפ על השאלה שלו וכול השירשור הזה תפס כיוון שלא כול כך עוזר לו (?).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסיכום כל הדיבורים שדנו פה ..

 

כאשר אתה מתעסק עם חלפים ורכיבים לא מותאמים לרכב שלך ואתה מנסה לעשות קומבינות , תקח בחשבון שהרכב שלך לא ישתף איתך פעולה ויתחיל לעשות בעיות ...

מסקנה : תשתמשו אך ורק בחלקים מקורים\תחליפים שמוגדרים לרכב שלכם ספציפית ..

אלא אם אתם אוהבים לבקר במוסך כל יום .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכף יגידו גם שבולמי קוני וקפיצי אייבך גם לא מומלצים להתקנה. :roll:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכף יגידו גם שבולמי קוני וקפיצי אייבך גם לא מומלצים להתקנה. :roll:
כוונתי לא היתה לזה , יש שיפורים שמותאמים לסוג רכב .

הכוונה שלי היתה בחלקים שאסור להתעסק איתם וזה מתכוון למ"ע הבלמים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסיכום כל הדיבורים שדנו פה ..

 

כאשר אתה מתעסק עם חלפים ורכיבים לא מותאמים לרכב שלך ואתה מנסה לעשות קומבינות , תקח בחשבון שהרכב שלך לא ישתף איתך פעולה ויתחיל לעשות בעיות ...

מסקנה : תשתמשו אך ורק בחלקים מקורים\תחליפים שמוגדרים לרכב שלכם ספציפית ..

אלא אם אתם אוהבים לבקר במוסך כל יום .

 

 

 

מתי באת?!?!?

 

אם היית קורא היית מבין שכן השתמשתי בחלפים מקוריים ברכב והרכב טופל המוסך מורשה דייהו....

עזבו זה לא מגיע לשומקום התרד הזה אפשר לסגור פה את העניין ומחר אני אלך למוסך...

 

שיהיה שבוע טוב ושקט סעו בזהירות

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי להיות מבין גדול

 

ובלי לתת עצות שאני לא יודע

דבר אחד חשוב ----- תפסיק לנסות לבדוק בלמים לא תקינים !!!!!!! אתה מודיע שהבלמים שלך לא תקינים ואז מספר שהלכת לכביש עם פיתולים וירידות לבדוק אותם ???????

נסעת מעל 120( לא זוכר כמה היה כתוב בדיוק ) ולחצת ברקס ?????

נימאס לך מלחיות ? אם צלחת לא תקינה תישבר תחת מאמץ ??? מתאים לך איזה בורג פליק פלאק עם האוטו בדרך למיון ? ואם חס וחלילה מישהו יבוא ממול ???

בלמים !!!!!! קח למוסך , תצעק ששילמת על בלמים ומשהו לא בסדר , אל תצא לפני שיסדרו ואם זה באשמתם יבקשו סליחה ומחילה

זו רק דעתי

עפר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני, מדוע הנימה הזאת? יש לי הרגשה שכול מה שאתה רוצה לשמוע זה "אתה צודק ואנוכי טעיתי". במקרה (לגמרי במקרה) בקרתי במפעלי ATE ואכן חזרתי והכנתי שיעורי בית. אחרת לא הייתי מגיב לכול ענין הבלמים הזה. אני גם נמצא בתחום מערכות הבלימה ויודע דבר או שניים. אני לא נוהג לאמר או להתבטא בנושאים שאיני מבין בהם. אבל אני רואה שמנסים להוציא דברים מהקשרם, ובכן:

אתה צודק ואני טעיתי.

ובפני DRS אני מתנצל שתפסנו טרמפ על השאלה שלו וכול השירשור הזה תפס כיוון שלא כול כך עוזר לו (?).

שלום.

קודם כול איין לי שום כונה לפגוע במישהוא ואים פגעתי אז אתו הסליחה.

אבל זה לו אומר שאני מסכים איתך ואסביר מיספר דברים.

 

1) החורים בצלחת הבילום איין להם שום תפקיד למעט מעבר לברגים של הגלגלים ולא משנה קוטרם

גם אים יהיו מרובעים ולא עגולים.

2) מקדדים מימיזמן שיכים לפרה היסטוריה ואים דוקה מיתעקשים קודחים ב CNC .

3) ברוב המכוניות אים לא בכולם יש תמיד שתי ברגים קונים או לא קונים "מאפנים" כמו למשל בפיאט, רנו, פזו', ועוד שתפקידם רק לאחוז בצלחת הבילום לנוחיות המכונאי ולמרכז אותם. כאשר הנהג חוטף פנצ'ר תפקיד הברגים המיסכנים האלה למנוע מהצלחת מלהיסתובב על הנבה ושהנהג יוכל להרכיב את הגלגל החלפי בלי להיסתבך.

4) אין בעיה של איזון ביגלל שהחורים קרובים למרכז הנבה .

5) איין שום חשיבות לקוטר החור בצלחת גם אים הוא גדול בהרבה מחור הבורג למשל באופל ודאיהו

החור גדול לפחות ב5 מילימטר מחור התבריג אז מה?

6) יש מיקרים (לא רבים) שאיין להשיג צלחת מתאימה ביגלל קוטר החורים ואז מגדילים אותם.

לתשומת לבך אני מכונאי מאוד קפדן ולא פשרן אבל תמיד מוכן ללמוד מיכיון שניתקלתי מיספר פעמים בבעיה מסוג זה הלכתי ולמדתי את כול הפרספקטיבות בנושא ואני אף פעם לא יורה מהמותן.

לגבי הרכב המדובר אמרתי בתחילת השרשור מה צריך לעשות אבל הבחור לא עוש את הנאמר.

אני מוכן להמר שהבעיה היא או צלחת עקומה מהיצור (וניתקלתי כבר מיספר פעמים בבעיה הזו)

או המכונאי שהרכיב עובד חרה ולא ניקה היטב את הנבה.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו במוסך יוצא מחר כי הוא בודק לי שמה מה ההזעות שמן מהמנוע בנוסף לברקסים ....

מחר אני יעדכן מה הסיפור....

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7060 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...