Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[אונו 93] אדים ממכסה מילוי השמן+ עדכוני תיקון המזגן


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 7062 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ושבת שלום

 

היום שמתי לב שכאשר הרכב חם יוצאים אדים מהמכסה של מילוי השמן. כמו כן חסר לי שמן כל שבוע קצת. יכול להיות שבורח משם שמן והמכסה לא אוטם כמו שצריך?

 

כמו כן אחרי 3 וחצי שנים שהמזגן לא עבד בכלל על חימום (אלא יצא אויר רגיל) החלטתי שנמאס לי ונסעתי למכון המזגנים הקרוב כדי לתקן את המזגן. המוסכניק הסתכל, שחרר קצת את המכסה של הרדיאטור, יצאו אדים ואח"כ שיחרר 2 צינורות שחורים שנמצאים ליד המנוע והכניס צינור ירוק כמו של גינה עם זרם חזק לאחד הצינורות השחורים והמתין עד שהמים ייצאו מהצינור השני. אחרי זמן ארוך במיוחד יצאה כזו טינופת משם שאי אפשר לתאר. כל רצפת המוסך והכביש הפכו לבוץ. אח"כ המוסכניק ניקה גם בכיוון ההפוך וסגר הכל בחזרה.

עכשיו המזגן תקין ומחמם מאוד. הבעיה: סתימה רצינית ברדיאטור חימום הפנימי. סכום התיקון: 50 ש"ח. זמן עבודה על הרכב: 40 דקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל מזל טוב- (אחרי 3 וחצי שנים :wink: ), גם אצלי החימום לא עובד יש מצב זאת גם הבעייה?..

 

אתה ייכול לתאר איזה צינור הוא הוציא? מה הוא ניתק וחיבר (תוכל לפרט)

שבת שלום

Suzuki Jimny

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

50 ש"ח על 40 דקות עבודה = צדיק!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שיש מצב שזאת הבעיה אצלך.. אתה צריך לנסוע למוסך לבדיקה.

הוא שחרר 2 צינורות שחורים של הרדיאטור חימום הפנימי שנכנסים לקיר האש והם נמצאים מצד ימין של המנוע למעלה. הוא הכניס לאחד הצינורות צינור חיצוני עם זרם מים חזק על מנת לשחרר את הסתימה וחיכה שהמים יצאו מהצינור השני. אח"כ עשה ההפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם ושבת שלום

 

היום שמתי לב שכאשר הרכב חם יוצאים אדים מהמכסה של מילוי השמן. כמו כן חסר לי שמן כל שבוע קצת. יכול להיות שבורח משם שמן והמכסה לא אוטם כמו שצריך?

אדי השמן שהנך רואה הינם לחץ עוקה(ערוך חיפוש).

נזילת שמן מאד תתכן ממכה שמן שאינו אוטם טוב.

מעבר לכך לא הייתי בונה ע"כ שזו הסיבה לחוסר השמן במנוע מידי שבוע.

סיבות אפשריות ומקובלות יותר:

(1)שריפת שמן דרך מובילי שסתומים ו/או טבעות בוכנה.

(2)נזילות שמן חזקות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי השמן שהנך רואה הינם לחץ עוקה(ערוך חיפוש).

נזילת שמן מאד תתכן ממכה שמן שאינו אוטם טוב.

מעבר לכך לא הייתי בונה ע"כ שזו הסיבה לחוסר השמן במנוע מידי שבוע.

סיבות אפשריות ומקובלות יותר:

(1)שריפת שמן דרך מובילי שסתומים ו/או טבעות בוכנה.

(2)נזילות שמן חזקות.

 

עמית

עשיתי חיפוש. שם מדברים על עשן כבד שיוצא משם ויש הרגשה של מנגל מתחת למכסה מנוע. אצלי מדובר בכמות קטנה מאוד של אדים שיוצאים רק אחרי כיבוי מנוע. אחרי שמניעים שוב הכל נעלם. אין שום עשן מהאגזוז גם בעת לחיצות חזקות על הגז ואין קצף או חומר על מדיד השמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באם כך, חפש את חוסר השמן באפשרות מס' (2), נזילות שמן.

 

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום עשיתי בדיקה:

 

השארתי את האוטו מונע עם מכסה מנוע פתוח, מד חום המנוע הראה אמצע, מזגן עובד על חום על 3 ולא יצא עשן משום מקום! אחרי 20 דקות כיביתי אותו, המשכתי להסתכל עליו ולא יצא כלום.

ושמעו קטע שהיה לי אתמול בבוקר שהלכתי לתקן את המזגן:

בזמן שעבדו על האוטו אני עומד לידו, בא בחור צעיר עם סיטרואן שנת 87 עם 205,000 ק"מ כל הגג מלא חלודה וחורים בפח, דשבורד סדוק, כסאות קרועים, טונות של עשן לבן מהאגזוז וטוען שהמנוע מתחמם לו. הוא פותח מכסה מנוע ופתאום זרם של קיטור יוצא מהמנוע וכמות אדים ככה שלא ראינו כלום. המוסכניק מסתכל ומנסה לעזור לו בעוד שהבחור מתחיל להסתובב ליד האונו שלי. אח"כ הוא מתחיל לשגע אותי בשאלות כמו: איזו שנה האוטו, כמה הילוכים יש לדגם הזה, האם יש לרכב מזגן מקורי, והשיא היה שאמרתי לו שהרכב נסע רק 106000 ק"מ. פתאום הוא מרים את הקול ואומר "באמת?!" כמה האוטו הזה שווה? אתה מוכר?!

הקטע היה שהמנוע התחמם לו בגלל שלא היו מים ברדיאטור!! המוסכניק היה המום..

 

ויש עוד בעיה קטנה, מי שיודע מה הבעיה מוזמן להגיד..

באתי להניע את המנוע היום, נדרשו מספר נסנויות הנעה (המנוע מניע ומתכבה!) אחרי שהוא הניע נסעתי עם צ'וק פועל כ- 5 דקות עד שהגעתי לרמזור. עצרתי, (קלאץ' ובלם לחוצים) והמנוע פשוט כבה. נורת המצבר והשמן נדלקו, מד חום המנוע היה על הקו הראשון של הסקאלה והצ'וק עדיין עבד. הנעתי אותו ונסעתי. אחרי 7 ק"מ של נסיעה על 100 קמ"ש עם צ'וק כבוי הגעתי לצומת T ופניתי שמאלה. מהירות 30 קמ"ש בהילוך שני. באמצע הצומת- כן, כן אתם קוראים נכון, באמצע הצומת הרכב התחיל לקרטע, נורת השמן והמצבר הבהבו והמנוע התכבה באמצע הצומת. רכב התקרב על כ- 100 קמ"ש (זו צומת לא מרומזרת) וזכות הקדימה שלו, פשוט הנעתי את הרכב וטסתי משם תוך כדי חריקת גלגלים. כמעט היתה תאונה. בדרך חזרה במהירות של 110 קמ"ש בהילוך 5 אני מתקרב לצומת הצטלבות מרומזרת, לוחץ על הבלם ותוך כדי לוחץ על הקלאץ ומוריד להילוך 4 והמנוע התכבה. נורת המצבר והשמן דלוקים. החלטתי שבכל זאת אני מרים את הרגל מהקלאץ בעדינות, מהירות נסיעה 80 קמ"ש והמנוע נדלק מעצמו!!!! היתה לי בעיה דומה בחודש אוקטובר אבל אז ביטלו את הדיזה החשמלית והבעיה הסתדרה. עכשיו הכל חוזר על עצמו. מה הבעיה?

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם ושבת שלום

 

היום שמתי לב שכאשר הרכב חם יוצאים אדים מהמכסה של מילוי השמן. כמו כן חסר לי שמן כל שבוע קצת. יכול להיות שבורח משם שמן והמכסה לא אוטם כמו שצריך?

 

כמו כן אחרי 3 וחצי שנים שהמזגן לא עבד בכלל על חימום (אלא יצא אויר רגיל) החלטתי שנמאס לי ונסעתי למכון המזגנים הקרוב כדי לתקן את המזגן. המוסכניק הסתכל, שחרר קצת את המכסה של הרדיאטור, יצאו אדים ואח"כ שיחרר 2 צינורות שחורים שנמצאים ליד המנוע והכניס צינור ירוק כמו של גינה עם זרם חזק לאחד הצינורות השחורים והמתין עד שהמים ייצאו מהצינור השני. אחרי זמן ארוך במיוחד יצאה כזו טינופת משם שאי אפשר לתאר. כל רצפת המוסך והכביש הפכו לבוץ. אח"כ המוסכניק ניקה גם בכיוון ההפוך וסגר הכל בחזרה.

עכשיו המזגן תקין ומחמם מאוד. הבעיה: סתימה רצינית ברדיאטור חימום הפנימי. סכום התיקון: 50 ש"ח. זמן עבודה על הרכב: 40 דקות.

זה לא מזגן - אלא חימום. עניין הסתימות נידון בפורום הרבה פעמים. בצע חיפוש.

 

מומלץ לוודא שאין לך נזילות נוזל קירור בתוך הרכב - סתימה כזו גורמת הרבה פעמים לריקבון של הרדיאטור...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מזגן - אלא חימום. עניין הסתימות נידון בפורום הרבה פעמים. בצע חיפוש.

 

מומלץ לוודא שאין לך נזילות נוזל קירור בתוך הרכב - סתימה כזו גורמת הרבה פעמים לריקבון של הרדיאטור...

אתה צודק, אך כבר בדקתי היום את העיניין ולא נוזלים מים כלשהם בתוך הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7062 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...