Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

מראות הצד שלי נפתחות עם התנעת הרכב ונסגרות כשאני סוגרת את הרכב עם השלט. כשניסיתי להתניע את הרכב היום, נשמע רעש של תקתוקים והבנתי שמראת הצד ליד הנהג אינה נפתחת. המראה השניה בסדר. אשמח לדעת אם יש למשהו עצה איך אפשר לפתוח אותה כדי שאוכל לנהוג בינתיים ( בכח לא הלך).

כמו כן איפה אפשר לתקן את זה באזור ת"א- קניון איילון- רמת השרון, וכמה תיקון כזה צריך לעלות?

 

תודה מראש!

פורסם

שלום מאיה,

 

מתחת למראה יש קליפס שחור עגול אם יש באפשרותך תפתחי אותו,לאחר הפתיחה תראי ותוודאי כי שלושת הברגים מהודקים ומחוברים במקום (יכול להיות מצב שאחד השתחרר - קורה עם הזמן ופשוט מונע פתיחה) במידה ושם הכל בסדר יש לשחרר ברגים אלו לפתוח את המראה ידנית ואז להדקם בחזרה ומשם לגשת למוסך, אני ממליץ מאוד על מוסך מרשה פ״ת ואוכל להפנות אותך שם למנהל העבודה שידע לעזור.

 

חג שמח!

I20 Supereme 127HP

פורסם
שלום רב,

 

מראות הצד שלי נפתחות עם התנעת הרכב ונסגרות כשאני סוגרת את הרכב עם השלט. כשניסיתי להתניע את הרכב היום, נשמע רעש של תקתוקים והבנתי שמראת הצד ליד הנהג אינה נפתחת. המראה השניה בסדר. אשמח לדעת אם יש למשהו עצה איך אפשר לפתוח אותה כדי שאוכל לנהוג בינתיים ( בכח לא הלך).

כמו כן איפה אפשר לתקן את זה באזור ת"א- קניון איילון- רמת השרון, וכמה תיקון כזה צריך לעלות?

 

תודה מראש!

 

סתם שאלה, יש לי אותו סוג רכב, ללא שלט. רכבתי אותו מחברת ליסינג.

אני רוצה לעשות אותו דבר כמו אצלך. האם השלט שלך ברכב הוא השלט המקורי?

 

האם מישהו יודע אם אפשרי לבצע נעילה כזו, של המראות, ופתיחתן בעזרת השלט המרוחק?

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...