Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גם אצלי זה קרה בספיריט הדגם החדש 2009. התברר שזה מיסב דפוק ב PULLEY שמחובר למותחן האוטומטי. למיסב יש נטיה לחרוק במיוחד בהנעה ראשונה בבוקר ובמיוחד בטמפרטורות נמוכות יחסית. החברה לא מוכרת את הגלגל הזה בנפרד מהמותחן, ומבקשת על כל המכלול כולל עבודה כ 1,500 ש"ח. מקריאה בפורומים ברשת מצאתי שניתן להחליף את הגלגל עצמו בגלגל חלופי במידה זהה מתוצרת GATES. הנה הלינק למכירה דומה:

http://www.ebay.com/itm/Gates-Drive-Belt-Idler-Pulley-36326-/111279476642?hash=item19e8c60fa2&vxp=mtr

ה PULLEY החלופי עשוי מתכת והוא יותר איכותי מהמקורי שעשוי פלסטיק. החלק כולל משלוח עלה לי כ 130 ש"ח, והמוסך ליד הבית החליף אותו תמורת 50 ש"ח. אני ממליץ לא להחליף את החלק הזה לבד, משום שיש נושא של מתיחת הרצועה, ומי שלא מיומן בזה יכול למצוא עצמו עם אצבע תפוסה בחגורה. בהצלחה!

עריכה אחרונה על ידי BassDriver
פורסם

איך הגעת לזה שזה פולי? מה בדקת לפני ?

אני רוצה לנסות לשלול לפני שאני מחליף דברים .

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

תחפש את מקור הרעש - אפשר עם סטטוסקופ כמו אצל המכונאים, ואם אין, ניתן לקחת מברג ארוך ובזהירות רבה להניח אותו על מוקדים שונים במנוע. שוב - בזהירות.

×
×
  • תוכן חדש...