Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קומפוננט וסאב, עכשיו בשירים מסויימים יש תדרי באס נמוכים שבקושי שומעים.

יכול להיות שזה בגלל הקרוס של הסאב? אין לי מושג איך מכוונים את הדבר הזה...

אני פשוט הפעלתי מוזיקה והורדתי את זה עד שלא שמעו את הזמר...

למישהו יש מושג מה כדאי לי לעשות בנושא?

פורסם

בקרוסים פשוטים אין חפיפה מושלמת בין התדרים, אתה צריך ליצור חפיפה בעצמך...

ב"קיצור" ובפשטות, את הסאב תחתוך נגיד ב90 HZ ואז הקומפוננט ב60

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

לא יודע למה, אני דיי בספק שאתה באמת "שומע" שחסר לך טווח של באסים ברכב..

בכל אופן.. אני לא חושב שהכיול האולטימטיבי הוא אכן כפי שתיארת.

 

לפי מה שהבנתי מההסבר שלך, אתה "השתקת" את ה"קול של הזמר" מהסאב, נכון ? (לחלוטין)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
לא יודע למה, אני דיי בספק שאתה באמת "שומע" שחסר לך טווח של באסים ברכב..

בכל אופן.. אני לא חושב שהכיול האולטימטיבי הוא אכן כפי שתיארת.

 

לפי מה שהבנתי מההסבר שלך, אתה "השתקת" את ה"קול של הזמר" מהסאב, נכון ? (לחלוטין)

חיובי, השתקתי את הקול של הזמר המסאב.

אם זה לא טוב מה שעשיתי, אז מהו באמת בכיול האולטימטיבי?

פורסם

תסתכל, אם התחימת תדרים שלך היתה "פאטלית" אז אכן היית יכול להגיע למצב של השתקת הקול של הזמר לחלוטין.

אני יכול לנחש שהתחימה אצלך אינה "חדה" במיוחד, ולכן אתה צריך לתת לזמר להגיד את דבריו, אך כמובן, בטיב טעם :)

 

תחימת התדרים איננה חד משמעית, והיא באופן "תלול", שיפוע... כשאתה משבית את הזמר.. אתה גם מנמיך תדרים שאתה מעוניין בהם.. ולכן אתה צריך לתת לזמר לדבר "קצת".

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

(תיקון קטן ..)

 

שלא תקבל רושם מוטעה, לא התכוונתי שהמטרה היא לשמוע את הזמר, המטרה היא כפי שציינתי, לקבל את תדרי הבאס בצורה נכונה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
יש לי קומפוננט וסאב, עכשיו בשירים מסויימים יש תדרי באס נמוכים שבקושי שומעים.

יכול להיות שזה בגלל הקרוס של הסאב? אין לי מושג איך מכוונים את הדבר הזה...

אני פשוט הפעלתי מוזיקה והורדתי את זה עד שלא שמעו את הזמר...

למישהו יש מושג מה כדאי לי לעשות בנושא?

נשמח לבדוק ולכוון לך את המערכת באוטופרט.

 

לתאום 052-6444406 (תומר).

פורסם
לא יודע למה, אני דיי בספק שאתה באמת "שומע" שחסר לך טווח של באסים ברכב..

בכל אופן.. אני לא חושב שהכיול האולטימטיבי הוא אכן כפי שתיארת.

 

לפי מה שהבנתי מההסבר שלך, אתה "השתקת" את ה"קול של הזמר" מהסאב, נכון ? (לחלוטין)

גם לי זה קרה.

זה לא שהחלטתי שחסר לי בתדרים 70-100 הרץ כי ככה אוזן שלי שומעת...

פשוט ששמתי שירים שאני מכיר טוב הרגשתי שהגיטרה באס חלשה יותר או שהפסנתר בתדר (לא ידוע, אבל מן הסתם מיד באסי) מסויים נעלם קצת, אז הנחתי שמדובר בתדרים שבהם המעבר לא שלם.

עופר (מסאונד FX) הסביר לי שכאשר משתמשים בקרוס מסדר ראשון (קבל אחד) החתיכה אינה מדוייקת לדוגמא אם אתה חותך ב90 אז יש ירידה לפני ואחרי ולא ממש חתיכה ישירה, זה מתחיל להתקיים באיזור הסדר רביעי לפי מה שהבנתי.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

מישהו מפה תחם סאב עם קרוס 1st order ? אשמח לדעת מהיכן הסליל...

 

ולפי דעתי לא ממש צריך להגיע ל4TH order בשביל להנות מתחימה הגיונית ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

התואיל להסביר לי מה הבעיה? אני לא מבין איפה הטעות שלי :)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אנחנו לא ממש תוחמים את הסאבים שלנו עם קרוסים פאסיביים, אני אישית אינני מכיר בחור שכזה..

אין לי מושג את מי עופר מכיר, שאכן תוחם ככה את הסאב שלו ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

רום המגבר מגיעים עם מסנן סדר ראשון או שני (נדיר )שזה אומר 12 DB קיצוץ לאוקטבה

מעשית בתדר שאתה בורר לחתוך במקרה הטוב אתה מוריד חצי הספק .

מה שעופר הציע זה לשים מסנן שעושה 48 DB לאוקטבה ואז בתדר החיתוך מתקבל קיצוץ גדול מאד

של פי 6 לפחות , לטעמי מיותר לגמרי

אפשר לחיות עם 12DB אוקטבה ומי שממ יש לו אוזן מוזיקלית אפר לעשות מסנן סדר שני

אישית לא מכיר אף אחד שמשתמש במסנן "חזק" יותר .

 

 

לפותח הדיון -

ממליץ לך לבקר אצל משהו שיודע מה הוא עושה

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

מאפיסטו, הבחור אינו ביקש לחקור את האטום..

הוא בסך הכל רצה לדעת כיצד לתחום את הסאב שלו בצורה יותר נכונה\יעילה ..

אם בחור שכזה אתה שולח "למישהו שיודע מה הוא עושה" .. אז אולי כדי שנפסיק לתת עיצות ונתחיל להפנות אנשים לבעלי מקצוע מיומנים ...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...