Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסה למצוא אלפא 166 (או אפילו 156).

אם תצליח למצוא אחת שמורה באדיקות (לפעמים "משתחררת" אחת כזו למכירה) - עומקו של הבור שלך יקטן (במעט) וההנאה בהרבה.

alfa 156 2.5.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למכרים שלי יש e39 אני חושב 2002 בערך.

המון אוטו בכלום כסף, גם הוצאות שוטפות לא יותר מדי בשמיים.

לפני שנה היתה לו בעיה בראש מנוע שהתיקון עלה בסביבות ה2k לא יותר.

לפני כן היה צריך להחליף צלחות בלם ואני זוכר שהעלות הייתה די גבוהה

באופן כללי הרכב נורא אמין ואני בהחלט ממליץ(לא בתור בעלים אז קח אותי בערבון מוגבל)

פורסם

אף אחד לא מציע רנו לגונה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בתקציב כזה, לדרישות האלה, הייתי הולך ללא ספק על CTS

חלקי פלסטיק אפשר לעושת ציפויי בתבילה,

אבל זה עדיין קאדילאק,

הנעה אחורית מנוע לא רע, ויש לו פוטנציאל. אני לא רואה סיבה למה להעדיף BMW על פני קאדילאק, שזה רכב פאר בפני עצמו. רק הסמל שלו שווה מיליונים!

ואתה לא תיראה הרבה קאדילאקים על הכביש.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

תרומתי הצנועה לשרשור, אתה יכול לקרוא אחורה את השרשורים משנים קודמות.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?542844-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%A0%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%AA-%D7%A7%D7%90%D7%A4%D7%94-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-1997&highlight=%D7%A7%D7%90%D7%A4%D7%94+1997

ספוילר לסיכום שנה רביעית בעוד כחודשיים - התחזוקה יותר יקרה מהשנתיים האחרונות אבל לא יקרה כמו השנה הראשונה.

 

לדעתי אתה מחפש רכב שלא קיים מכיוון שאין רכב פאר בשנים שציינת שלא יהיה משוכלל. ברוב המקרים תידרש כניסה למוסך שמבין ומכיר את הרכב.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
נסה למצוא אלפא 166 (או אפילו 156).

אם תצליח למצוא אחת שמורה באדיקות (לפעמים "משתחררת" אחת כזו למכירה) - עומקו של הבור שלך יקטן (במעט) וההנאה בהרבה.

 

+1. אני קורא את השירשור ותוהה איך אף אחד עדיין לא הציע :)

 

יתאים לך בול לדרישות!

 

ומחזק את דעתך לוותר על גיר אוטומטי, אל תתפתה! כמו שכבר רשמת, גיר ומנוע שהולכים בסוג הרכבים שאתה מחפש יגרמו לך לזרוק את הרכב באיזו תעלה. הייתי פוסל באופן גורף כל מה שהוא לא ידני. אלא אם זאת לקסוס ישנה, אז הייתי שוקל לאחר בדיקה קפדנית - מדי פעם צצות LS400\LS430 למכירה - גם יתאימו לדרישותיך. אם כבר לקסוס, יש בארץ sc300\sc400 בודדות שהגיעו ביבוא אישי - בול מה שאתה מחפש! וכמו לכל רכב נפוץ בארה"ב יש מלא חלקים בebay.

 

יש גם ניסאן maxima ישנות - פחות מתאימות בגלל הסמל והגיר האוטומטי, אבל אמורות להיות אמינות מאוד.

פורסם
למכרים שלי יש e39 אני חושב 2002 בערך.

המון אוטו בכלום כסף, גם הוצאות שוטפות לא יותר מדי בשמיים.

לפני שנה היתה לו בעיה בראש מנוע שהתיקון עלה בסביבות ה2k לא יותר.

לפני כן היה צריך להחליף צלחות בלם ואני זוכר שהעלות הייתה די גבוהה

באופן כללי הרכב נורא אמין ואני בהחלט ממליץ(לא בתור בעלים אז קח אותי בערבון מוגבל)

 

מאוד מפתיע לשמוע על כך שמדובר על רכב יחסית זול לאחזקה.

ללא ספק אחת הבימוות היפות והמוצלחות.

פורסם

אני הלכתי על במו (לאחר ששנים גם שקלתי VR6 או קוראדו) כרכב שלישי.

אבל זה לא יכנס בתקציב שלך. קוראדו שמורה תעלה כ 50 אחוז יותר מתקציבך ובכלל לך תמצא כזו (רכב מדהים)

מה שכן במו שמורה (לא משנה איזה דגם ואיזו שנה) תגרד את ה 30 מלמטה ואז זה בקושי נכנס בתקציב שלך (גם אי30)

אבל - חווית נהיגה וכמובן שואו

פורסם

מציע לבדוק E36, חוץ מהשנתון הרכב מציע הכל.

קל לתחזוקה בארץ, שלל חלפים בכל חור ובאיביי. רוב הרכבים עברו מרבה מרבה רגליים ולא ידיים אך זה לא נורא, למרות הסטיגמות נתקלתי ברכבים שנראית קוסמטית ומכנית שמורים ומשופצים יפה מאוד. תוכל למצוא אחת עם קיט M טכניק, מושבי עור וכו'

לדעתי אחד הרכבים היפים ביוצר שיוצרו איי פעם.

לגביי המכירה העתידית, תמיד תוכל לשפץ, ליפייף ולמכור ביותר בעוד מספר שנים.

במידה ותשקול זאת, תפנה אליי, יש לי מספר רכבים שאני עוקב אחריהם אך משהו מונע ממני לרכוש רכב שני (כנראה ההגיון).

פורסם
אין זיכרונות מאגנתה פאלסקוג.

היה לה קר, אז היא הפסיקה לבוא

 

 

אין עתיד לאגנתה פאלסקוג.

חחח גם אני חשבתי על זה :)

אחלה דרך לפתוע את הבוקר עם השיר הזה


×
×
  • תוכן חדש...