Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בטח שקיים, קדילק CTS מהשנים 2003-2005.

מנוע חזק עם מומנט גבוה, לדעתי יפיפה, מושבי עור עם זיכרונות, מזגן דיגיטלי מפוצל, זיכרון מראות\

חלונות\מיזוג\רדיו ל-2 נהגים שונים, פנסי קסנון, חלון שמש....

יש חלקים בEBAY כמו זבל.

 

רכב סופר חזק ואמין.

 

גילוי נאות, ה-CTS של אישתי למכירה, ועם קצת מאמץ גם תכנס לתקציב ואין צורך להשקיע אפילו שקל בישור קו :-D

 

שלח פרטים על הרכב..

 

תודה רבה לכולם, התגובות שלכן עוזרות מאוד, וחלקן אף מצחיקות למדי :lol:

אני ממשיך לראות, לקרוא ולהבין - איך בדיוק מארגנים את ההבטים השונים של קניה כזו כך שאמצא רכב שהוא גם טוב ואמין.

השרשורים של Haim_gds עזרו לי מאד - קריאה מומלצת לכל מי שמעניין אותו לעשות דה-מיסטיפקציה לתהליך הקנייה/אחזקה של מרצדס ישנה בישראל..

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

עדכון (אם כי לא לגבי קנייה):

בהתחשב בכך שב 30k ניתן לקנות אך ורק רכבים בני 12+,

ובהתחשב בכך שתחילת 2000 הן שנים בעייתיות, בלשון המעטה, עבור לא מעט יצרנים של רכבי יוקרה

בהתחשב בכך שרכב יוקרה בנזין די-ישן צורך *המון* דלק

 

התחלתי לחפש....

 

תופים...

 

אתם יודעים מה הולך להגיע, נכון?

 

תופים...

 

מונית מרצדס !

 

W203 C200 (דגם ישן, אחרי מתיחת פנים). מבחינת מחירים, לפי יצחק לוי המחירים של השנתונים 5-8 הם בדיחה (16k זה המחירון על מונית 2008!) - כך שאני מאמין ש 30k-35k והמון סבלנות יספיקו בשביל לרכוש רכב שמור וגם לכסות העברתו לפרטי או לחלופין קניית פרטי יד 2-3 שהיה מונית (אין מה לעשות, כשהתקציב מגביל מחפשים פנינים גם בזבל).

 

ביד2 הרוב מקולקל, מסולף או מוסתר. מדי פעם יש כמה רכבים טובים והם בדר״כ נמכרים תוך יום-יומיים!

אני קצת חושש מהתרשמות אישית מרכב כנ״ל - ברב המוניות שראיתי בחודש האחרון, גם כשהן היו שבורות ובעייתיות, מול הרכב חשבתי לעצמי שהעסקה הרבה יותר טובה - כלומר אני קצת מהופנט.. וזה בסדר.. העיקר שאני מודע :)

אני עוד לומד על הרכבים האלה ונותן להתלהבות שלי להתייצב. בינתיים אני מתנייד ב sx4 - בת שנתיים וכבר יש לה פרקינסון.

 

חוץ מזה חיפשתי גם פוסטים בנושא תקלות נפוצות בסי קלאס מוניות מרצדס בישראל משנתונים 3-5 ולא מצאתי, אשמח אם מישהו יעדכן אותי (קראתי המון פה וגם ב MBWorld ו mercedesforums, אני רוצה משהו עם הקשר לתקלות הנפוצות שיש לנו עם C203 05-08 בפרט ועם מוניות בישראל בכלל)

 

ולכל ה-haters שאין להם נסיון פשוט אל תתטרחו להגיב, באמת, אתם סתם מבאסים ומזהים אתכם מק״מ :)

עריכה אחרונה על ידי elad_sht
פורסם

תיהיה חוצפה לשאול- למה?

 

למה שתקנה רכב שמראש אתה יודע שיש לך הוצאות "ללא תחתית"

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם (נערך)
תיהיה חוצפה לשאול- למה?

 

למה שתקנה רכב שמראש אתה יודע שיש לך הוצאות "ללא תחתית"

 

לא חוצפה בכלל - שאלה מעולה!

כשכתבתי שאני ׳מחפש ״בור ללא תחתית״׳. התכוונתי שאני מחפש רכב יוקרה ישן, וכתבתי ״בור ללא תחתית״ כי זה הפחד הגדול ביותר של אנשים מהרכבים האלה - זו הסטיגמה. באופן אישי - אני מוכן להקצות 30k בשביל לקחת את הסיכון ולגלות האם זה אפשרי - כי עדיין אין האפשרות לרכב יוקרה חדש אבל כן חשוב לי לנהוג על רכב גדול (אני גדול) ומפנק (אני מפונק) שמרגיש יציב ואיכותי. וכן - במשך שנים ראיתי את הברנדים ״יגואר״ ״מרצדס״ או ״קדילאק״ והזלתי ריר, והיום הם בהישג ידי, ישנים ומה לעשות, משומשים. מלבד זאת האפשרות של קניית רכב פשוט וחדש יותר בשביל האבזור, המראה המודרני, היעילות והשקט הנפשי - כל אלה טובים, לא ממש הכי חשובים לי..

עריכה אחרונה על ידי elad_sht

×
×
  • תוכן חדש...