Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברות ליסינג/טרייד אין ואחריות על מכלולים?


גיא-צ
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן,

קצת שטח אפור מבחינתי.

תוכלו לפרט לי קצת על "אילו מכלולים בד"כ נכללים באחריות" ומהי תקופת זמן "הגיונית" (מבחינתי)?

בנוסף, בנוגע לבדיקה לפני קניה: הבנתי שבמכוני בדיקה אומרים לבדוק את המזגן בעצמי,

כיוון שאני לא מכונאי ונניח והמזגן לא מקרר, האם זו בקשה לגיטימית לציין בזמן ה"השבחה לפני מסירה" / "תיקון ליקויים" להתייחס לכלל חלקי המזגן ולוודא שהכל טופל + טופס טיפול לפני המסירה?

והאם מזגן נכלל חלק מהמכלולים, במקרה כזה?

 

חבר העיד שרכש מחברה מוכרת מסויימת לפני זמן מה, חלק מהליקויים לא טופלו, טיפול לא נעשה (עברו 8 חודשים מהטיפול הקודם) למרות שסוכם, וחלק מאלו שטופלו לא באמת טופלו.

 

אשמח לתשובות קצת מפורטות, אני מתכוון מחר לקפוץ ולחפש אחד אז עדיף שגם אבין את הניואנסים הקטנים.

 

תודה לכולם.

יונדאי I20 שלי, קיה סול של אבא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא נגיד ככה, רוב הסיכויים שאם יש בעיה במיזוג אויר, הם פשוט ימלאו גז וישחררו.

חברות הליסינג מחפפות מאוד בטיפולים. הכי טוב לא לקחת את הרכב לפני שבדקת שכל הליקוים תוקנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...