Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אז אני רוצה להוציא רישיון על אופנוע והבנתי שאני יכול להוציא ישר עד 500 סמ"ק - A1 (המטרה היא להוציא בעתיד על כבד)

 

יש לי רישיון על רכב ומשאית 10 שנים

 

1. מה התהליך שצריך לעשות?

2. כמה שיעורים עד הטסט?

3. מה נחשב למחיר סביר?

4. מישהו מכיר מורה טוב בעכו?

5. כמה זמן צריך לחכות לרישיון על כבד?

 

 

תודה.

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם

1. הולך לעשות טופס ירוק - במשרד רישוי תקבל חותמת עם פטור מתיאוריה.

2. 15 שיעורים מינימום למי שאין A2, למי שיש A2 מספיק 8 שיעורים

3. 100 ש"ח

4. אני מכרמיאל, יכול להמליץ על איוב

5. התנאים לרישיון A הם מעל גיל 21, ומעל שנה עם רישיון A1, ככה שתצטרך לחכות שנה מיום הוצאת הרישיון.

 

פורסם
שלום לכולם

 

אז אני רוצה להוציא רישיון על אופנוע והבנתי שאני יכול להוציא ישר עד 500 סמ"ק - A1

 

רישיון לאופנוע דרגה A1 מאפשר נהיגה על כל אופנוע עד הספק של 47 כ"ס, ללא קשר לנפח המנוע.

ישנם אופנועים בעלי נפחים של 600-1000 סמ"ק המוגבלים מכנית או אלקטרונית ל47 כ"ס ע"מ שיתאימו לדרגת הרשיון A1.

 

 

בהצלחה ורכיבות טובות.

פורסם

מתעלק קצת:

האם ניתן, באמצעות מוסך יבואן, חלון 1 מכון רישוי וכיו"ב לשנות את הרישוי מאופנוע מוגבל A1 לAבצורה חוקית? ברור שבצורה לא חוקית ניתן...

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

גוסט באסטר, זה לא גורף - למיטב ידיעתי במוו הם היחידים שעושים את זה, אפילו דוקאטי לא.

באשר לרשיון ולתהליך, אם אתה מעל גיל 21 אתה יכול להוציא רשיון עד 47.5 כ"ס, בלי קשר לנפח ולאחר שנה להגדיל - אל תשים את הרשיון כמטרה, אתה תמות בדרך.

תלמד לרכב, תעשה קורסי נהיגה, תראה את TWIST OF THE WRIST ועוד.

בהתאם לתקציב שלך יש מספר אופנועים בקטגוריית 47 הסוסים, בשלל נפחים ותצורות.

העלות היא כ1600-1700 ש"ח כולל הכל אם תעבור טסט ראשון. הדרישה היא 15 שיעורים וטסט, ובתכל'ס הכל כתוב באינטרנט ומוצאים את זה בחיפוש קליל בגוגל.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
רישיון לאופנוע דרגה A1 מאפשר נהיגה על כל אופנוע עד הספק של 47 כ"ס, ללא קשר לנפח המנוע.

ישנם אופנועים בעלי נפחים של 600-1000 סמ"ק המוגבלים מכנית או אלקטרונית ל47 כ"ס ע"מ שיתאימו לדרגת הרשיון A1.

 

 

בהצלחה ורכיבות טובות.

כמובן שישנם חכמים שמורידים את ההגבלה.

 

 

מתעלק קצת:

האם ניתן, באמצעות מוסך יבואן, חלון 1 מכון רישוי וכיו"ב לשנות את הרישוי מאופנוע מוגבל A1 לAבצורה חוקית? ברור שבצורה לא חוקית ניתן...

 

כפי שידוע לי, אין אפשרות להוריד את ההגבלה ולשנות את זה באופן חוקי.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

בתור אחד שהוציא לאחרונה רישיון a1, כל מה שהחברה כתבו פה מדוייק! לי הסתכם הכל כולל הכל 1700 שח, עברתי בבאר שבע אצל חנן.

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם (נערך)

תודה לכולם על התשובות המפורטות,

לגבי האופנוע, כמו שהבנתי זה תלוי בכוח סוס ולא בסמ''ק, יש מצב שקוואסקי 600 יכול להיכנס בקטגוריה?

ולפי מה אני מחפש כלים אם לא לפי סמ''ק? קצת בעייתי לעבור אופנוע אופנוע ולבדוק כ''ס, לא? מעוניין באופנוע כביש בעל המראה הכבד והאגרסיבי, סגנון קוואסקי, cbr, gsx וכו'

 

תודה שוב ושבת שלום.

עריכה אחרונה על ידי 106turbo
Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם
גוסט באסטר, זה לא גורף - למיטב ידיעתי במוו הם היחידים שעושים את זה, אפילו דוקאטי לא.

לא אמרתי שזה גורף. אמרתי שזה ניתן, ונתתי דוגמה למקום שעושה את זה.

 

אין לי מושג לגבי מקומות אחרים.

 

מעבר לכך, תומך בכל מילה ממה שכתבת.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

106טורבו:

קצת קווים כלליים על אופנועים והספקים:

עד 250 סמ"ק:

הביטוח זול יותר, ב1500 ש"ח בערך - אני לא בטוח שאתה מודע לעלויות, אז ממליץ שתכתוב בגוגל "מחשבון ביטוח חובה" ותחקור קצת.

לא יודע מה התקציב שלך, אבל האופנועים בעלי הפיירינג ומראה הסופרספורט שאתה מחפש היחידים בקטגוריה הזו הם הנינג'ה 250 של קוואסאקי, CBR250 של הונדה שנחשבים לטובים (הנינג'ה כבר לא מיוצר והאחרונים הם מ2012 או 13), יש גם את יוסאנג ודיאלים הפחות מומלצים (כולם נעים באיזור ה30 כ"ס - 0-100 ב8 שניות ומהירות מירבית כ160 קמ"ש).

בטווח הביניים יש את נינג'ה 300 בעל 39 כ"ס, וCB500R בעל 47 כ"ס - הייתי בודק את שניהם כי הם המתאימים ביותר לדרישות, בתנאי שיש תקציב.

הטווח הבא הוא אופנועי הביניים שנעים בסביבות 70-80 כ"ס, לרוב מדובר באופנועים עם מנוע 600-650 סמ"ק, 2 ציל' או 4 ציל' מוחלשים - לא רלוונטי לגבייך.

אופנועי ה600 למיניהם בעלי 100 כ"ס, דורשים רשיון לא מוגבל, אחריהם יש קטגוריית ביניים של 750 - 800 סמ"ק ומעל זה יש את הסופרבייקים, 1000 סמ"ק ומעלה.

יש כמובן קטגוריות מקבילות של אופנועי תיור, או 'נייקדים' שהם גרסאות חסרות פלסטיקה של אופנועי הספורט.

כנס לאתר wheelz (שהיה פעם פול-גז) ותקרא קצת ביקורות ומבחני דרכים, יש שם גם פורום לרוכב המתחיל שיכול לספק לך המון מידע.

בהצלחה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...