Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

nnizandavid

האם לקנות סיטרואן c4 פיקסו 2012 שעבר החלפת מנוע.

Recommended Posts

בחברת אוטוסנטר הציעו לי את האוטו הנ"ל, יד ראשונה מליסינג, אחרי 40000 ק"מ הלך מנוע (כנראה בעייה של חיישן שמן) המנוע הוחלף ע"י היבואן (הרכב היה באחריות), מנוע חדש לטענתם. מאז הרכב עבר עוד 20000 ק"מ. מדובר בעיסקת טרייד אין וכיום יש לי בדיוק רכב כזה, משנת 2008 ואני רוצה לעלות בשנתון ומקווה שהוא מעט יותר חסכוני מאשר הרכב שלי מנוע 2000 לעומת 1600 טורבו. אני מכיר את הגיר הרובוטי ורגיל אליו. קצת מפריע לי שהעיצוב הפנימי זהה למה שיש לי ולא תהייה לי תחושה של רכב חדש, אבל זה כבר סיפור אחר. מה דעתכם? תודה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתקרב למנוע 1.6 טורבו של סיטרואן. המנוע לא הלך בגלל חיישן שמן אלא בגלל כשל בשרשרת התזמון, שזאת תקלה ידועה במנועים האלה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אם כך אני מבין שזה פוסל את כל ה C4 פיקסו והפיג'ו 5008 מ 2011 עד 2014.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם הבעיה טופלה ואם כן אז מתי, אבל בוודאות היא הייתה קיימת וזה מספיק בשביל לפסול את המנוע הזה.

אתה מוזמן לבצע חיפוש בפורום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נקודות התורפה של המנוע הזה הן מערכת התזמון והטורבו שנוטים למות טרם זמנם. מעטים הם האנשים שאני מכיר שלא חוו את הבעיות הללו (לפחות בדגמים של 2011)

 

לא ברור לי אם אחרי תיקון הבעיות הללו הבעיות חוזרות או לא. אפשר לבדוק במוסכים מורשי יבואן אם הבעיה נפתרה או לא, כי חבל לפסול דגמים אלה שמוצעים במחירים נוחים יחסית (בדיוק בגלל הבעיות עליהן דיברנו)


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשאר עם הרכב שלך היום. הוא עדיף מכנית. לא יהיה שיפור גדול בצריכת הדלק ממילא. אם אתה רוצה לשדרג : תחליף כסאות ותסגור עניין. אולי תצטרך לשפץ את הגיר שלך. בדרכ זה מגיע בסביבות 150K . הוצאה גדולה אבל משתלמת. יהיה זול יותר מטרייד אין

עריכה אחרונה על ידי save

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כבר עכשיו יש רעידות בתחילת נסיעה חשבתי לשדרג ולהימנע מההוצאה הזו

עריכה אחרונה על ידי nnizandavid

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם רק הגיר זה הבעיה היחידה אז תקפוץ לספי בסגולה לקבל חוות דעת.

 

בניגוד למה שzvit אמר, זה לא נורא להפסיד רכב שאולי היה יכול להיות טוב, אבל זה יכול להיות מאוד נורא להוציא 12 אלף ש"ח על מנוע חדש.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כבר עכשיו יש רעידות בתחילת נסיעה חשבתי לשדרג ולהימנע מההוצאה הזו

ברור לך שהשדרוג יקר בהרבה מתיקון הגיר. את הרעידות בראשון כנראה אפשר לסדר ב 2500₪ (לא ראיתי את האוטו ולכן משער ) זו בעייה מוכרת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב

השאלה הגדולה היא לכמה זמן את מתכנן להשאר עם הרכב?

ברכישה או טריידאין בלובינסקי אתה מקבל שנת אחריות, כדאי אולי לשקול החלפה או טרייד שם.


ליטל 2008 - מרכז שירות מורשה פיג׳ו וסיטרואן

מרכז שירות עם הרגשה של בית - חייגו 03-5622072

מוזמנים לבקר באתר שלנו ובעמוד הפייסבוק שלנו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים, נראה לי שארד מהשידרוג לסיטרואן חדשה יותר, לפחות את הצרות של האוטו שלי אני מכיר. כנראה שבעל זאת אעדיף להחליף לאוטו קטן יותר, חדש וחסכוני בדלק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שתיקון זול משמעותית משדרוג. דרך אגב עשיתי על המכונית מודל 2012 נסיעת מבחן ולא הרגשתי שום שינוי לעומת המכונית שלי, אפילו הפנים ממש זהה. כאילו שבסיטרואן הזמן עמד במקום ל 4 שנים. אז חוץ ממנוע ״חדש״ הם עמדו במקום, וחבל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אל תתקרב למנוע 1.6 טורבו של סיטרואן. המנוע לא הלך בגלל חיישן שמן אלא בגלל כשל בשרשרת התזמון, שזאת תקלה ידועה במנועים האלה.

שטויות. הכשל בתזמון גורם לתקלה ברורה במופיעה במחשב ולא הורס מנוע. מה שכן הורס מנוע זה טיפול לקוי - במנוע הזה הוראות היצרן הן לטיפול כל 30 אלף, אבל הרכב עשוי ״לאכול שמן״ כתלות באופי הנהיגה ולהזדקק למילוי לפני הטיפול. חיישן תקול וטיפול לקוי בחברת הליסינג בהחלט עשוי לגמור מנוע. ומניסיון עם לובינסקי - הם מעדיפים לשים מנוע משומש. בקיצור - לא לגעת באוטו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך רכב 7 מושבים? אולי תשקול את הרנו סניק. (אם אתה צריך 7 מושבים אז גראנד סניק)


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, ראיתי שהייתה בעייה עם החיישן שמן בספר טיפולים והוא הוחלף, היתה גם תלונה שהמנוע מתחמם. המוכר דיפדף במחשב כל כך מהר שלא הספקתי להתעמק. גם אני חושד שהמנוע לא חדש למרות דבריו, אם זה רשום בספר הטיפולים. לא הבחנתי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...