Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן גיר שחור בטויוטה קורולה אוטומט 2010


Arik TG
שימו לב! השרשור הזה בן 3239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דווקא בנוגע למצתי האירידיום אין סיבה לגאווה, המחירים במוסך (ולא רק במוסך יבואן) מופרזים ללא תקנה, ואין שום בעיה לשים מצתים חליפיים שמתאימים לרכב בעלות של רבע ממה שגו(נ)בים עליהם במוסך.

 

אין שום בעיה עם חלקים חליפיים, אבל היכן שנדרש תקן של יצרן הרכב צריך להקפיד עליו, אחרת יהיו נזקים לטווח הארוך (או הקצר).

 

המוכר באוטודיפו תפקידו אחד ויחיד, למכור את מה שיש במלאי. לא לתת לך שום פתרון ספציפי שמתאים לרכב שלך. הוא לא יודע מה אתה צריך, וזה לא מעניין אותו.

 

כבר מזמן כף רגלי אינה דורכת בהום סנטר ושיבוטיו. משום מה חשבתי שאוטו דיפו שונה. עכשיו הבנתי שזו אותה מכה. Live and learn

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אוי כמה שאתם תמימים. האם זה חדש לכם? אם הייתי מקבל שקל על כל פעם ששמעתי הולך ללכת מנוע/גיר זה הזמן למכור הייתי היום יכול לצאת לפנסיה מוקדמת. ידוע שהיום אנשים מתחזקים תחזוקת שבר לא כי בא להם אלה כי הכל י-ק-ר!!! אם המחירים היו יותר שפויים אנשים היו אולי מטפלים בחלקים מקוריים ולא בזבל תחליפי.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו קורולה 2012 וזו התנהגות תקינה לרכב הזה.

החלפות ההילוכים בעליה בקורולה נובעות מיחס העברה של הגיר.

תצלם בוידאו את הלו"ש בזמן עליה לירושלים לדוגמא ותנסה לשמור על מהירות של 100 קמ"ש בקסטל (אתה תווכח שאתה תהיה בין ההילוכים- בין איבוד כח לבין הילוך נמוך בסל"ד בשמיים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דע לך עוד שהתקשרתי הבוקר לסניף אוטו דיפו ושאלתי שם אולי קניתי את השמן הלא נכון כי אמרו לי שאני צריך שמן גיר סינטטי,

והאיש אמר לא, קנית שמן גיר מתאים. לך תרביץ להם.

בכל זאת אני אגש השבוע להחליף את השמן למקורי (ההחלפה החלקית דרך פתיחת הבורג) כדי להיות שקט, לא כדי לקבל מהפורום צל"ש.

א - גש לאוטו דיפו ובדוק במדוייק את השמן שהוכנס לממסרה - אפשר כי זה שמן סינטטי מתאים, אשר כולל גם את תקן דקסרון 3 הרגיל.

וגם את תקן טויוטה WS .

 

ב - במידה ולא - החלף כמו שרשמתה, החלפה חלקית לשמן ממסרה נכון.

 

מצורף בקישור ה ולוולין מקס-לייף המתאים לרכב, והעלות כ 199 ש"ח לגלון.

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-Valvoline-MaxLife-ATF-3-78L.html

 

השמן עומד בתקנים:

GM Dexron® IID, IIE, III, IIIH, VI, 9986195

Mercedes-Benz 236.1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (not for 12, 14, 20)

Ford Mercon®, Mercon®V, SP, LV, FNR 5

Toyota / Lexus Type T, T-III, T-IV, WS (except hybrid vehicles)

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה והוכנס שמן לא מתאים,

האם נכון לבצע החלפה חלקית?

 

נשמע לי הגיוני יותר לעשות החלפה מלאה על מנת להוציא את הזיהום הלא מתאים מהמערכת, לא כך?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1 - עדיף תמיד כי כל השמן (נוזל הממסרה) יהיה בתקן המתאים

- כדאי להמתין ואחרי הבדיקה שפותח הדיון יבדוק באוטו דיפו , נדע את סוג נוזל הממסרה אשר הוכנס.

 

2 - במצב הנוכחי גם אם בסיס הנוזל הוא דקסרון 3 - הוסיפו לנוזל גם תוסף משפר צמיגות יציבות והגנה.

כל שמן / נוזל ממסרה , מתחיל משמן בסיס + חבילת תוספים אשר מתאימים את הנוזל לדרישות יצרן הממסרה.

התוספים הללו מתאימים את הצמיגות הנדרשת, הטמפרטורה שמירה על הגומיות והמוח וכו'.

 

התוספים משפרי הצמיגות והיציבות - הם בעצם תרכיז של התוספים אשר מוסיפים לנוזלי הממסרה.

להתאים ולשפר אותם למצבים שונים, כך כי כרגע יש בממסרה דקסרון 3 משופר.

מאחר ולא כדאי שוב להכנס לסרט של החלפה מלאה + פירוק אגן וכו' .

- כי אלו הדברים אשר עקב טעויות גורמים ליותר בעיות.

 

מאחר וכרגע יש בממסרה דקסרון 3 משופר.

( זו פעולה אשר בוצעה ללא ידיעה והיא לא מומלצת, בעצם התאמה וערבוב עצמי .

- עדיף לקנות נוזל ממסרה אשר מותאם מראש בהתאם לתקנים )

 

משפר צמיגות.gif

הקו האפור התחתון ו הקו השחור העליון - זה תקן דקסרון 3 , לא שומר על אחידות.

הקו האדום באמצע - זה דקסרון 3 + התוסף המשפר.

הקו האדום המקווקו הצמוד לאדום - זה תקן גבוהה כגון של טויוטה T-IV , SP3+4 , MERCON V

 

א - במצב הנ"ל אפשר לרוקן מחצית מנוזל אשר בממסרה ולמלא נוזל מתאים בתקן.

ב - אפשר בעוד כשבוע שבועיים לבצע שוב פעולת ריקון , ולמלא שוב נוזל מתאים בתקנים.

וכך בממסרה יהיה כ 75% נוזל מתאים, וזה בסדר ומתאים.

 

מניסיוני בטיפול בבעיות כאלו אפשר להסתפק בהחלפה חלקית נוספת לאחר הוספת משפר נוזל ממסרה,

ועד היום לא היו בעיות והממסרות פועלות היטב.

ומי שרוצה שקט נפשי - יבצע החלפה פעמיים.

 

סיכום - לאחר מחשבה אתה הצודק, חבל לסבך את הדברים, לכן להיתייחס לתשובה שרשמתי כידע, ולא לישום.

עדיף לבצע החלפה פעמיים בהפרש של כ שבוע שבועיים, ולמלא נוזל חדש וכך יהיה נוזל מתאים בממסרה.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...